1-Bölüm

3.4K 30 10
                                    

Multimedia: Kerem ve Alev

..GALİBA YANLIŞ KAYAYA
TOSLADIM.....

İzmir'de ilk gunumdu babamın tayini yüzünden buraya taşınmak zorunda kalmıştık.Eski evimiz çok düzgün bir ev değildi, yeni evimiz ona nazaran daha iyiydi .hem iyi yönden de düşünmek lazım , daha iyi bir ev yeni arkadaşlar yeni bir okul . Bu arada ben Alev 17 yaşındayım , kumral uzun saçlarım ve büyük mavi gözlerim var .

Neyse..... İstabuldaki arkadaşlarımı gerçekten çok özleyeceğim

Buradaki gideceğim okul bir kolej gibi.yani çoğunlukla zengin kişilerin gittiği bir okul . İç sesim.. ''olsun orda şimdi bir sürü yakışıklı çocuk vardır' desede , kızlar konusunda pek bir şey diyemeyeceğim...

**********

Ohh bee !!

Sonunda evin işini bitirebildik . Ozamann ne yapıyoruz dışarıdaki zengin züppeleri birde ben göreyim .

Ama öncelikle şu facebooka girip gelen bildirimlere ve mesajlarıma bakmalıyım..

Evettt , eski arkadaşlarımın hiç biri mesaj atmamış nasılda bildim neyse dur şu çocuk yakışıklıydı fotosuna bir baka....--demeye kalmadan birden biri öküz gibi bir cüssesiyle bana çarptı.

""Yaaa öküz gibi çarptın farkında mısın ?? """"""

Deyip çamura bulanmis üstüme baktım ."""yolda yururken yurumeyi öğretmemişlermii sana yaaa öküz""

"kızım bende görmedim hem telefonla uğraşacağına önüne bakar insan " hala elim telefondaydi yüzümü kaldırıp bakmamıştım bile .yüzümü baktığımda gözlerim kamaştı desem yeridir .ama hiç istifimi bozmadan somurtarak ."heee .yani önünü göremiyorsun ama telefonla oynadığımı görebiliyorsunuz ??"".

"off yeter kızım cırlama git başımdan .senle mi uğraşacağım bide ""

"Allah allah yaaa öküz hem sen çarptın hemde özür dilemiyosun üstüne üstlük zeytin yağı gibi üste çıkmaya çalışıyorsun "" git gide sinirleniyorum artık ama insan bi özür diler yaaa ."" sen benim kim olduğumu biliyomusun kardeşim düzgün konuş benle artık sinirlenme başladım ""

Allahım çocuktakı egoyan bak.

""lütfen sinirlen ne yaparsın bana döver misin yoksa?? Ayrıca bana ne senden .kimsen kimsin tanimiyorum seni."" .

"Belli zaten .kızım bak bana bulaşma kötü olur .""

""yaaa çok korktum ne yaparsın""

""saat kaç ??"" yüzünde sinsi bir sırıtış vardı ve hemen cevap verdim aslında korkmaya da başlamıştım .""20:00 """biraz sustuk 'eee ' dercesine baktım

"" seni her an şurada becerebilirim pis sürtük "" sürtük mü ??? bu çocuk iyice sabrimi aştı yüzüne ağır bir osmanlı tokatı indirdim .elleri çenesine gitti ve hafifçe şeytani bir şekilde gülümsedi """sen öldün !!!!"" dedi ve öldün kelimesine vurgu yaptı. Opsss!! galiba yanlış kayaya tosladım.......

Yeni bölüm gelecek :)

Seksi SadistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin