Multimedia : Alev
İĞRENÇ BİR SPOR SABAHI
Sabahın ilk ışıklarıyla güne başladım.Güzelce yatağımda gerneştikten sonra spor kıyafetlerimi giymek için yatağımdan kalktım .hmmmmm..ne giysem acaba ..ben hep böyleyim bakkala giderken bile üstüme başıma dikkat ederim . altına siyah bir tayt .üstüne de askılı tamamdır..
****
sahilll..temiz hava.... Ve ben.. kulağıma kulaklığımı takıp koşmaya başladım .Aklım ve kalbim hala dün geceki olanlardı .yemin ederim aklım götüme kaçmıştı .
Kalbimssee ......yaaa ne diyorum ben .ne kalbi ne aklı.serserinin biriydi işte .hem zaten bir daha görüşmeyiz onunla değilmi .
****
Koşmaktan yorulup hafif tempolu yürüyüşe geçtim . Yooo..yaa .valla bu gerçek olamaz ..şaka mi yaaa . Karşımda gelen o dünkü çocuk inşallah benim görmemiş olsun allahım ...arkamı dönüp çaktirmadan kaçmaya yeltendim .. Ve biri bileğimden tutmuştu ..arkamı dönüp baktığımda şaşırmışçasına sırıttım .belimden tuttuğu gibi beni kendine çekti . Okadar yakındık ki . Nefeslerimiz birbirine karışmıştı .belli oda koşmuş . Nefes nefeseydi .gözleri dudaklarına kaydı.belimdeki eli tenime dokunurken sanki içimden kaynar sular akıyordu .bi an için beni öpecek sanmıştım . Gözleri göğsüme gitti .yine dudaklarıma yaklaştı .veee yoo burnundan bir sümük çekip genzine getirdikten sonra göğsümün. Tam çatalına yem yeşil bi balgam attı.inanmiyorum ..
""günaydın güzellik .sabah sabah seni üzmek istemedim .bana bulaşmamanı söylemiştim . Kerem İnanla uğraşmaya kalkan kişi daha dünyaya gelmedi.. ""
Deyip cevap vermeme fırsat vermeden koşturarak yanımdan uzaklaştı ...ama şunu diyebilirim ki inanılmaz derecede yakışıklı ..ve bi okadar da iğrençtı ..hala inanamıyorum uzerime baglam atmisti yaaa ..
***
Koştura. Koştura eve gittim güzel bir duş aldıktan sonra kendime geldim ..yatağımda uzandım ve bana yakınlaşması aklıma geldi ..tüylerimin diken diken olduğunu hissettim ..gözlerimi kapadım ve onu düşüneye başladım ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seksi Sadist
ChickLitSANKİ BİZ BİRBİRİMİZ İÇİN YARATILMIŞTIK , BENİM ONDAN ÖNCE HAYATIMIN BİR ANLAMI YOKMUŞ ,O OLMADAN BİR HİÇ MİŞİM..... DERDİM ONUN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRMEDEN ÖNCE .HAYALLERİMDE O HEP BEYAZDI . EN İYİ DOSTLARIMA DAHİ ONU SAVUNDUM TAKİ......HAYATIMIN KAZIĞI...