Su'dan :
Okulun ilk günü okulda hiç yakışıklı olmadığını düşünmüştüm..sonra o çıkageldi...kimmi. Tabiki de Barış... Kahverengi kıvırcık saçları ..dolgun büyük dudakları ve çekik gözleri vardı herkese ateiz olduğunu ve ilgi alanına satanizm girdiğini söylesede.
Ben ona inanmıyordum ...sınıfta hemen önümde oturuyordu..cool olmaya çalışşamdan bir türlü beceremiyordum....
****
Dersimiz rehberlikti ve hocada serbest bırakmıştı ...birden sesinin tonuna öleceğim bir şekilde.
""selam "" dedi .heyecandan elim ayağıma dolaşmıştı . ""selam "dedim.
""sence bu sınıftaki erkekler nasıl ...yani yakışıklı mı??""" dedi. Acaba. Şimdi....hepsi çok yakışıklı desem.. abaza kız modeli cizmis olurum gözünde ... Hayır ..bu hiç iyi olmaz ...
Hepsi tipsiz desem ....bu sefer de fazla cool olmuş olurum....ve en iyi fikir
""iyi yaa kötü değiller "" dedim ..ve biraz duraksayarak ..
""sence kızlar. Nasıl ??? "". Dedim ...demesemeydim acaba yaa ....öhmmm ...rezil oldum yaaa..derken gayet normal bir ses tonuyla...---lanet girsin senin sesine -----
""Bence iyi yaa ..hem bu okula gelince söyle bir kanıya vardım .. Alman kızları gerçekten çok güzel oluyor ...aha da şekil ağa da bu "" diyerek beni göstermişti ..utancından yerin dibine girmiştim..demek ki ben kendimi tanıtırken beni çok iyi dinlemiş olacak ki alman olduğumu hatırladı .
Ürkek bir sesle """Sağol "" dedim şükürler olsun ki zil çalmıştı ..alevi kolundan tuttuğum gibi dışarı çıkardım ve olanları anlattim ..
Canım kardeşim yaa beni pür dikkat dinlemiş .. Ve anlattığım bütün şeylere candan tepkiler vermişti..
"""yuhhh kanka resmen yürümüş sana"""dedi gülerek .. Alevi çok seviyorum su iki hafta gibi kısa bir sürede kaynaşmış ..kardeş gibi olmuştuk..."""yok be kanka bence değil öyle""dedim ..""heee inekler de uçuyordu zaten ...."""dedi aslında doğru söylüyordu.yürümüş gibi bir şeydi .."""yaa kanka onu bunu bırak ta ben cocuktan gerçektende çok hoşlanmaya başladım "" dedim .. ""hoşlan kanka hoşlan ...senin ki satanist benim ki psikopat serseri dolaşırım artık bahçede ....""" dedi ikimize sözü bittikten sonra gulmustukk ...derse girme zili çaldığı için ..sınıfa girmek zorunda. Kaldik...acaba ...benimle tekrar konuşur mu ?? Gerçekten çok merak ediyorum ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seksi Sadist
ChickLitSANKİ BİZ BİRBİRİMİZ İÇİN YARATILMIŞTIK , BENİM ONDAN ÖNCE HAYATIMIN BİR ANLAMI YOKMUŞ ,O OLMADAN BİR HİÇ MİŞİM..... DERDİM ONUN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRMEDEN ÖNCE .HAYALLERİMDE O HEP BEYAZDI . EN İYİ DOSTLARIMA DAHİ ONU SAVUNDUM TAKİ......HAYATIMIN KAZIĞI...