Multimedia : Alev ve Kerem
""Hey güzellik !!"" diye bir ses duydum soğuk ensemde ..arkamı dönüp baktığımda şaşkınlıktan gözlerim irice açıldı .. Bu keremdi ..ardından yüzüme derin bir sırıtış yerlestirdim...""efendim"" dedim heyecanlı bir ses tonuyla..""çıkışta bir şeyler yapmaya ne dersin??""
Ohaa ..kerem.İnan .. Bana çıkışta bir şeyler yapalım dedi..
Ben şok.....
Ben wefat ......
Ben iptal ....
Ama hemen kendimi ağırdan satıp..
""bilmem.. nereye gideceğiz ???"""
""takilirız işte ""...dedi .. Ben de zaten dunden hazır bir ses tonuyla """olur....""" dedim heyecanlı bir sesle..o kadar sevinmiş olacaktım ki .haberim yokken yüzümde kocaman bir gülümseme belirmiş ""ne o ...çok mu sevindin takılacağımıza.."" hemen kendimi toparlayıp işaret parmağını kaldırıp işaret yaptım """istersen gelmiyım ??"""dedim .. Ciddi olamazdım değilmi ...üç haftadır onunla konuşma hayalleri kuruyordum ...""sen bilirsin.!"" dedi.hemen atlayıp ..""şaka.. ya ..şaka sende hemen inandın""dedim, yaptigim salaklığı toparlamaya
çalışarak . Bir yerlere gitmek için çıkışa ilerledik..Kerem ile takılmak benim için büyük bir şeref ...ve diğer kızların bakışlarıııı....gerçekten hayatında ilk kez gökdelen görmüş köylüye benziyordu...ahaha benimde tam da istediğim popülerlik .....
""Nereye gidiyoruz ?""
""Çok seveceğin bir yere ."" hmm .neresidir acaba
Yaklaşık 15 dakika kadar kimse konuşmamıştı ve bu suskunluğu bozarak..
"Sevgilin var mı ?""
Hafif bir tebessümden sonra.
""Yok niye sordun ?""
"Hiç öylesine merak ettim .""
""hmm.. senin va--"". Demesine kalmadan telefonum çaldı . Arayan annemdi ..
""efendim anne ""
""hmm ..evet okuldayım ..tamam geliyorum ...öptüm ..."""
Arabadan hışımla inerken bileğimden tuttuğunu fark ettim ..
""Alev .. Ne oldu ?? Nereye ??""
""bilmiyorum . Annem hemen eve gel dedi .. Sonra takılsak olur mu ??""
""Olur tabi"" dedikten sonra yine kapıya gitmek için yeltendim fakat Kerem yine bileğimi sertçe kavradı.. Bu çocuk kesinlikle benim annemden azar yememi istiyor olmalıydı . ' ne baktın gulüm ' hesabı bir nakış attım ..
""Akşam facebook'a gir tamam mı ?""
Dudaklarımı bastırıp çığlık atmamak için zor tuttum kendimi..
""Tamam girerim "" dedim ve hemen bir taksiye atlayıp eve gittim...
Siz şimdi bana diyeceksiniz kerem varken neden taksiye biniyosun diye.
Çünkü benim ailem biraz geri kafalıdır . Öyle oğlanlarla. gezmelerine tozmalar ...onlara pek sıcak bakmalardı ..
****
Annemle işimi görüp facebook 'un karşısına oturdum . Veeeeeeeee .. Evet . Kerem mesaj atmış .
Kerem İnan :
Güzelim.. Gir artık yaaa
Evde bir tur sevinç çığlıkları atınca hemen geri dönüp mesajina cevap verdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seksi Sadist
ChickLitSANKİ BİZ BİRBİRİMİZ İÇİN YARATILMIŞTIK , BENİM ONDAN ÖNCE HAYATIMIN BİR ANLAMI YOKMUŞ ,O OLMADAN BİR HİÇ MİŞİM..... DERDİM ONUN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRMEDEN ÖNCE .HAYALLERİMDE O HEP BEYAZDI . EN İYİ DOSTLARIMA DAHİ ONU SAVUNDUM TAKİ......HAYATIMIN KAZIĞI...