Multimedia : Merve
Okul açılalı yaklaşık iki hafta olmuştu. merveyle okadar olmasa bile Su'yla çok iyi anlaşmaştık
Ama Kerem o sınıfta olduğu için .merveyle iyi anlaşmış rolü yapmam lazımdı .
****
Sıkıcı. Bir matematik dersinden sonra su'yla bahçeye indik.
Bahçedeki banklardan birine oturduk. Dolaşan öğrencilere bakıyorduk . Birden gözüm Kerem takıldı .. Önünde de merve vardı...keremin ilgisini çekmek için hemen mervenin. Yanına gittim...aslında
o kadarda kötü bi kız değildi ..siz şimdi bana soracaksınız ..nerden geldi bu kerem aşkı diye..bilemiyorum.... aslında onu gördüğüm ilk günden beri sanki o benim için biçilmiş bi kaftandı ....onu görünce istem dışı gülüyordum ..kızıyordum.....
***
Diğer teneffus su'yla yine dışarı çıktık ...her zamanki köşedeki bankımıza oturduk....sonra yanımıza merve geldi...ben bi heyecanla kizlara döndüm...
""kızlar size bişey diyeceğim.. ama. Gülmek yokk ...öZellikle merve senn."
Merve yalancı bir tavırla "tamam fıstığım söyle "" Su'ya da sert bir bakış atıp. ""sendeee.....""
"""tamam kanka valla söz gülmicem "
İkiside nefesini tutup beni di demeye koyuldular ..
""Merve yaaa bişey dicem ...ben sizin sınıftaki keremden hoşlanmayan başladım..."""
Merve üzgün bir ses tonuyla "" ayyy tatlım cidden mi ? " dedi .neden bu kadar üzüldüğünü anlamış değildim..
"noldu kötü bişey mi var yoksa ??""dedim şüpheli bir sesle
""yaa bak fıstığım .."" dedi ve derin bir nefes alarak..
""bak bu çocuk hiç tekin birine benzemiyor ..lütfen iki kere düşün .""
Aslında doğru söylüyordu . Ama kendimden emin bir tavırla...
""Ben eminim. tamam bazı kötü huyları var olabilir..ama denemeye değer..."" dedim . Yüzümde hain bir sırıtış belirdi ve kızlara bakarak """hemmm ... Ayrıca çocuk çok yakışıklı ...eniştenize laf etmeyin"".
Dedim..ve zil çalınça sınırlarımıza çıktık ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seksi Sadist
Chick-LitSANKİ BİZ BİRBİRİMİZ İÇİN YARATILMIŞTIK , BENİM ONDAN ÖNCE HAYATIMIN BİR ANLAMI YOKMUŞ ,O OLMADAN BİR HİÇ MİŞİM..... DERDİM ONUN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRMEDEN ÖNCE .HAYALLERİMDE O HEP BEYAZDI . EN İYİ DOSTLARIMA DAHİ ONU SAVUNDUM TAKİ......HAYATIMIN KAZIĞI...