A je to tady UwU

3.7K 115 136
                                    

(Khámo tady u toho umřu btw píšu to, když Moon streamuje xd)

Pohled Matyáše:

Uložil jsem ty nemehla do manželské postele a přikryl pěřinou. Už asi nikdy nezapomenu na to co se stalo.

Přišel jsem do obyváku za Samem a chvilku jsem se koukal na něho jak uklízí ty louže krve. Hezčí pohled jsem na jeho pozadí jsem ještě neměl.

(okej teď Moon mluvil o svém novém účesu a on úplně prej se takhle stříhá hodně gayů a já okey xd)

Přišel jsem za ním a chytil za ruku. Lechce se lelk, ale pak se usmál. Přitáhl jsem ho k sobě a chytil za boky.

Sam zvedl hlavu na horu aby mi viděl do očí panč je o hlavu nižší. Chytil jsem ho podzadkem a zvedl aby jsme byly přibližně stejně vysoko.

Sam mě chytil za hlavou a pomalu se přibližoval k mím rtům.

(Přineste jsi popcorn, sušenky cokoliv a jdeme na to a pribináčku ty mi příprav rakev dik xd)

Pohled Sama:

Matyáš přerušil tu mezeru mezi námi a spojil naše rty. Bylo to asi po třetí v životě co jsme se spolu líbali a byl to asi zatím nejlepší polibek.

Matyáš mě kousl do rtu a já mu nechal volný průchod. Jakmile začla válka jazyků tak si mě Matyáš opřel o zeď.

O asi půl minutu později nám došel dech a mi se museli odtrhnout. Sundal mi triko a začal mi dělat cocfleky na krku. Já se nemohl udržet a zavzychal jsem.

Potom mě hodil na pohovku a též si sundal triko.

Lehl si na mě a začal mě opět líbat u toho mi šáhl na můj problém v kalhotách. Pak zmáčkl můj problém v kalhotách a já jsem slastí zavzdychal do polibku.

Matyáš se náhle přesunul na můj okraj kalhot a už letěli pryč. Rychle mi sundal ponožky a už mířil k trenkám.
Dal mi pusu na podbříško a u toho mi sundával trenky.

Pak už jen letěli pryč i Matyášovi kalhoty a trenky. Sáhl na můj vztyčený úd a já potichu zavzdechal.

Matyáš:
„Neboj já tě už zbavil toho trápení“
*a zmáčk můj úd na provokaci*

Já zavzdychal. Matyáš pomalu začal pohybovat mím kamarádem a já u toho zdychal do polštáře. On zrychloval a zrychloval. Ale pak vyměnil ruku za své ústa.

Pak jsem se udělal do jeho úst a on to poslušně spolikal. Pak začal kroužit kolem mé díry. Ovšem si naštěstí nevšiml toho, že jich mám jaksi víc.

Nejdřív mi tam strčil jeden prst pak dva a ze třetím začal přirážet. Pak už se jen podíval na mě jestli to opravdu chci a já na to kývl.

Pomalu ho tam zasunul a já lechce zavzdychal. Pak už jen zrychloval a zrychloval a já vzdychal a vzdychal až se do mě udělal. (Hmm stoho bude problém komu to ještě nedošlo tak taková nápověda)

Pak už jen Matyáš ze mě slezl a lehl si veldle mě na pohovku. A usli jsme v obětí.

Okey okey já jdu skočit bye. No tak s tohohle jsem umřela.

S pozdravem vaše uchylná Dogxy 💖

Když jsou všichni čtyři v posteli (MoonaTTem+Vijzr) Probíhá Oprava ChybKde žijí příběhy. Začni objevovat