Pohled Sama:
Probudil jsem se. Nevěděl jsem co se děje. Kde to jsem? Ve sklepě? Kdo to udělá?
Morry: „Ale šípková růženka se nám probudila“
*děsivě se zasmál, když vylezl z poza rohu*Sam:
„Proč si mě unesl?!“
*vylekaně se na něho dívám*Morry:
„Ale mám z Matyášem nevyřízené účty“
*blížil se ke mě blíž*Sam:
„Tak proč jsem tady já?..“
*nechápu*Morry:
„Je to jednoduché on mi zničil vztah tak já mu zničím lásku...“
*začal se zas děsivě smát*Radši jsem byl ticho a čekal jsem co mi udělá. Začal mi zavazovat oči a já se začal bát ještě víc jak před tím.
Začal mi fakt silně řezat do ruky hrozivě to pálilo a bolelo začly mi téct slzy. Pak to stejné zopakoval na druhé ruce.
Najednou nic nedělal. Pak jsem cítil jeho dech na mích rtech a já zkameněl. Začal mě líbat, vůbec se mi to nelíbilo.
Snažil jsemuhnout hlavou, ale nešlo to. Vůbec jsem nespolupracoval. Pak mi začal dělat cucflek na krku, ale dělal ho až do krve a já přestal cítit krk.
Zajel rukou pod tričko a to už jsem se začal škubat, protože mi šáhl na břicho a mě to vůbec příjemný nebylo.
Najednou mi začal sundávat kalhoty a mě bylo jasný co udělá.
Sam:
„P-prosím nedělej to...“
*potichu promluvím*Neposlouchal mě a sundal mi i trenky. Slyším jak si rozepíná poklopec. Tak tohle nepřežiju já ani to co mám v sobě. Loučím se ze životem.
Rozbrečím se a čekám až to do mě vrazí. Vrazí to do mě vší silou a já zakřičím bolestí. Začne se ve mě pohybovat vší silou a já jen padám do bez vědomí, protože tu bolest nezvládám.
Pohled Matyáše:
Stále brečím, ale najednou slyším zvonit můj mobil. Vezmu ho do ruky neznáme číslo i tak ho vezmu.
Morry:
„Ahoj Maty jen ti řeknu, že Sam už asi nebude žít“
*začne se smát*Matyáš:
„Né... To nes..“
*zavěsil a já začal brečet ještě víc jak před tím*Začal jsem okažtitě hledat kde můžou být. Zjistil jsem to zachvilku, protože ten idiot Morry zapomněl rozbít Samův mobil a Sam mi zdílí normálně svojí polohu.
Okamžitě se seberu sednu do auta a jedu na tu adresu. Dojedu do nějaké opuštěné uličky, když najednou uslyším křik.
Poznal jsem ho byl Samův. Rozběhnu se ke dveřím domu z kterého jsem slyšel křik a mířím za zvukem.
Vykopnu zavřený dveře od sklepa a koukám na Sama celého od krve a na Morryho, který mě momentálně sleduje.
Byl úplně mimo ani nerágoval asi je Morry pod nějakýma drogama. Okamžitě jsem zavolal policii a záchranku.
Morryho jsem projistotu přivázal k topení.
A přiběhl jsem k Samovi. Odvázal jsem ho a prohlížel všechny ty děsivé rány.
Matyáš:
„Promiň Sami...“
*brečím a držím ho v náruči všude byla jeho krev*Po chvíli přijela sanitka i z policijí Morryho odvezli na výslech a Sama do nemocnice.
A jestli to Sam přežije nebo ne se dozvíte příště xd. Jo a ještě jestli to vůbec přežije to dítě.
S pozdravem vaše uchylná Dogxy 🖤
ČTEŠ
Když jsou všichni čtyři v posteli (MoonaTTem+Vijzr) Probíhá Oprava Chyb
FanfictionTohle bude malinko uchylnější příběh. No gay fanfikce kdyby to nebylo uchylný tak je to na nic. No podle názvu je vám jasný že Moon, MaTTem, Dejzr a Vitaa skončí spolu v posteli xd.🤣🤣🤣