DO NOT TRY THIS AT HOME

473 5 0
                                    


و خب، اون وقت این مسئله از چه زمانی با ابعاد جنسی و بی.دی.اس.امی مثل درد و تنبیه و اینجور جنبه‌ها درآمیخته میشه؟

- برای من خیلی مهمه که اگر می‌خوام یه چیزی رو تایید کنم و بگم دوسش دارم حتما امتحانش کنم تا حدودی، یا درموردش بخونم و تحقیق کنم. می‌تونم بگم که از یه سنی به بعد من وقتی حس کردم که از درد لذت می‌برم سعی کردم خودم دردهای مختلف رو ایجاد کنم و حس و طاقتم رو در اون شرایط بسنجم. و این برمی‌گرده به زمانی که من ۱۴ یا ۱۵ سالم بود. هرچند من این کارم رو اصلا تایید نمی‌کنم! اینجا میشه زیرنویس کرد:DO NOT TRY THIS AT HOME!

لذت بردن از درد به خودیِ خود، اگر کنترل‌شده باشه، در دنیای امروز به راحتی پذیرفته شده است. امّا به نظرت آیا هدف مشخصی هست وقتی مثلا میسترس یا مسترِ تو، میاد و با صلاحدید خودش تو رو تنبیه میکنه؟ غیر از این بهانه‌های "تربیت اسلیو" و غیره، تو حس میکنی از این راه واقعا میتونی چیزی یاد بگیری؟ چیزی فراتر از تحریک جنسی؟

- به‌نظرم بی‌دلیل تنبیه کردن جنبه‌ی جدی بودن رابطه رو از بین می‌بره. لازم نیست حتما با کتک یا تحقیر کسی رو تربیت کرد. با رفتار هم میشه. مخصوصا اگر طرف مقابل تجربه‌ای نداشته باشه.

بیشتر در این مورد بهم بگو. خودِ تو، حالا چه در دنیای فانتزیِ خودت یا چه در عمل، چه جور تنبیه رفتاری یا فیزیکی رو موثر میدونی؟

- خب ببین اگر [ ارباب ] درموردش باهاش صحبت کنه،‌ نسبت به اشتباهش آگاهش کنه، و دلیل خودشم توضیح بده، عاقلانه‌تره.
و با یه تنبیه، که هرچیزی می‌تونه باشه. حالا نمیشه مشخص کرد واسه هر آدمی چه تنبیهی خوبه. چون واسه هر موضوع و هر آدم یه راهکار جواب میده. ولی چیزی که هیچوقت ضرر نداره صحبت کردن در مورد مشکلاته. قرار نیست روابط اس‌امی خیلی پیچیده باشن و همیشه همه‌چیز خشک و رسمی باشه.

پس تو اینجا به یک چهارچوب مشخص، منطقی، و از قبل بحث شده معتقدی.از طرفی، اون بخش "رسمی"اش، من رو یاد قراردادهای اس ام میندازه. چقدر اینجور قراردادها رو جدی میدونی و اصلا بهشون اعتقاد داری؟

- میشه به چشم قرارداد بهش نگاه کرد. اما قراردی منعطف. درسته قراردادی بر این مبنا هست که دو نفر در رابطه‌ان و یکی از طرفین سلطه‌گر و دیگری سلطه‌پذیره. اما انسان‌ها اصولاً آزاد هستن و هرجا به هر دلیلی اگر یکی نخواد که رابطه ادامه داشته باشه میشه قرارداد رو فسخ کرد.

میشه نتیجه گرفت بی.دی.اس.امِ دنیای لولیتا، یکجور رابطه‌ی منطقی و فکر شده است.

- صد در صد

Lolita: The Submissive | لولیتا : گفت و گو با یک سابOnde histórias criam vida. Descubra agora