Nice to meet you✨❤️

33 3 1
                                    

Najednou tam opravdu stály, u rybníka. Bylo to úžasné! Viděla jsem Sadie a Wyatta. Ale neustále jsem hledala pohledem Noaha. Přeci tu musí být. Potom jsem, ale zahlédla Chloe a bylo mi to jasné, je tady! A opravdu. Celou dobu stál totiž za Sadie. Bez ohledu na to, jestli můžeme nebo ne rozběhla jsem se k nim plnou rychlostí a přidala se ke mě i Míra. Běžely jsme tak rychle, za svým snem, který se brzy splní. Bane bože ještě kousek a jsme u nich!!!! V Tom momentu, ale Míře spadl balíček kapesníků. Tak jsme obě narychlo zastavily.
,, Pojď! Rychle! "
Míra kapesníky bleskově sebrala a pokračovaly jsme v cestě. Už si nás začínali všímat. Vypadali trochu zaskočeně, ale Noah otevřel svou náruč a já mu do ní vřele vběhnula. Bylo to tak úžasné, prostě splněný sen. Hned po mě ho obejmula Míra a já šla obejmout ostatní.
Naty, Anita a Kačka za námi došly normální chůzí a taky se se všemi přivítaly. Kačka pak přišla za mnou a zeptala se:,, Tak kdo tu všechno je? "
,, No, je tu Saddie, Wyatt, Chloe a Noahhh. Jo a ještě David." Odpověděla jsem.
,, A kdo to je?" Ptala se znovu Kačka.
,, No ten hrál Hoppera ve Stranger things." Řekla jsem.

V tu chvíli za námi přišel vedoucí. Vypadal dost naštvaně. Sakra, asi jsme to neměli dělat. Začal nám tam dávat přednášku o tom, že se neumíme chovat a co si to dovolujeme. Pak naštěstí přišla Myška a řekla mu klidným hlasem ať nás nechá být, že jsme to nemohly vědět. Tak se Teda uklidnil. Pak mi došlo, že to byl ten vedoucí, který na nás posvítil tou baterkou když jsme se báli v tom stanu. Nemám ho moc ráda, je na nás pořád hnusný. Najednou nás tam nechali sami. Bylo trapné ticho. Asi půl minuty a jenom jsme se smály. Řekla jsem si, že to musím zachránit
,, Hi... " Řekla jsem a všichni řekli Hi také. Bylo to tak strašně trapné jak nám to mohli vedoucí udělat. Potom, ale začala konverzaci Anita. Mluvili jsme Anglicky samozřejmě, ale já to tu přeložím do češtiny.
,, Takže já jsem Anita." za ní se přidala Naty: Já jsem Naty. Pak se přidávaly ostatní.....
,, Já jsem Mirka. Ráda vás poznávám."
,, Jmenuji se Kačka, Kateřina. "
A já jsem Stázka, Anastázie."

Na to Sadie řekla:
,, My se asi představovat nemusíme, že?" A všichni se zasmáli. Pak zkoušely opakovat naše jména moc jim to nešlo, říkali:,, Anita, Naty" To nebyl zas tak velký problém, ale ty ostatní. : ,,Kaška, Mirrrka, Stazka."
Bylo to vtipné, ale bylo by zlé se tomu smát. Pak už se začal sdružovat celý tábor k rybníku. Tak jsem narychlo pronesla:,, My vymyslet jména jednodušší." Co se týče gramatiky ta nebyla úplně geniální, ale co.

Čekala jsem, že je zbytek tábora doslova umačká, ale když všichni přišli k rybníku nikdo nic nedělal. Jen nějaké dvě holky vypadaly trochu nadšeně, ale ostatní nezájem. No to jsem teda nečekala. Přeci je musí znát?

Najednou si jeden vedoucí stoupl před  herce a začal velmi optimisticky  hlásit.
,, Takže, zde máme velice vzácné hosty. Přijeli sem až z Ameriky. Možná je někteří znáte, ovšem později vám dáme možnost se s nimi pořádně seznámit! Budou tu až do konce tábora a možná nebudou jediní, za pár dní jich sem může přijet i více. Dnes bude polední zábava společná a přidají se k nám i dnešní hosté! A teď se můžete jít seznámit!!!! "
Dav se k nim pomalu navalil a se všemi si začali podávat ruce se slovy:
,, Nice to meet you." V překladu rád tě poznávám a ti co angličtinu tolik neovladali řekli jen:
,, Hi. "
Tedy až na dvě holky, které se k nim naplno rozeběhly a všechny obejmuly, kromě Davida. S tím si jen podaly ruce. Později jsme zjistily, že se jmenují Nikola a Eliška. Napadlo nás, že se s nimi spřátelíme. Ale když jsme se k nim vydaly vedoucí už nás začali nahánět do lesa. Zábava mohla začít.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 13, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tábor Greendays aneb Stranger things a IT na tábořeKde žijí příběhy. Začni objevovat