Yatağımda uzanmış çok sevdiğim slow bir parçayı dinliyordum . Müziğin durmasıyla bir küfür savurup telefonu aldım . Esila'dan mesaj gelmişti .
Kimden : Esilakankitoşkitikoşkom"Kızım nerdesin sen . Yarım saattir seni bekliyorum ! "
Esila'yla buluşacaktık ama ben kendimi müziğe kaptırınca unutmuşum
Kime : Esilakankitoşkitikoşkom
"Off kanka kusura bakma yaa unutmuşum sjsj . 10 dk'ya ordayım mujuks :* "
Esila'yla cok yakın arkadastık . İlk okulda tanışmıştık . Çok mal dadlu bir tipi var bu yüzden čok seviyorum . Kısa , yan tarafı kazıtılmış ve uçları renkli saçları var . Gözleri de kahverengi . Çok da güzel bir kız.
Hazırlanmak için dolabımla bakışmaya başladım . Yaklaşık bes dakika sonra bakışmayı kesip giyeceklerimi aldım. Üstüme lacivert ve tonlarını taşıyan , önü arkasına göre biraz kısa bir kazak aldım . Altıma da koyu kot rengi bir tayt giydim . Küçük lacivert çantanın içine telefonumu ve cüzdanımı koyup , montumu da giydikten sonra dışarı cıktım .
---
Kafenin kapısından girip Esila'yı aradım . Onu en köşede , boydan pencerelerin olduğu yerde gördüm . Yanına vardığımda sanki uzun zamandır görüsmüyormuşuz gibi üzerime atladı .
"Bebeq çok özledim seniii " dedi . Ulan daha dün görüştük mal .
"Beni cok sevdiğini biliyom aşkım bu kadar belli etme sonra popom kalkıyor " didim . Kendimi övemeyi cok seviyorum .
Garsona siparişlerimi verdik . Ben konu bulamayıp susunca Esila konuşmaya başladı . Kankam diye demiyorum cok konuşkandır xoxo .
"Kanka bomba gibi haberlerim var " Cok heyecanlı görünüyodu . Merak ettim ama çaktırmayın şşş .
"Anlatsana aq ." Drdim merak etmiyormuş gibi . Başkasına boyle desem 'dinlemek istemiyon' der anlatmazdı . Ama Esila bu anlatmazsa olmaz .
Biz böyle diyince yanımızdaki sandalye çekildi . Cok klişe dimi . Evet . Tm . İşte baktım meğer bizim qeqo Çakılmış. Keko dediğime bakmayın Çakıl'ın kahverengi gözleri ve saçları vardır . Kendisi Corç şelli'ye(George Shelley) çok benziyor bdjdj .Cok taş falan ama Esila ondan hoşanıyor. O yüzden yavşamıyoruz şhhh.
"Oo bensiz dedikodu mu yapıyosunuz . " dedi ÇakılTaşım -.-
Esila'ya baktım gayet rahat takılıyo . Ben olsam heyecandan ölürdüm herhalde falan demicem . Esila'nın boyle davranması çok doğal çünkü Çakıl da bizim gruptan . E Esila da alıştı yavrum .
Bence yakışıyolar ama Esila malı açılamıyor .
Offf yine çok şey anlattım . Konuya dönüyorum . By .
"Yoo kamkim senden gizlimiz mi var" dedim . Evet ondan biraz gizlimiz olabilir .
Esila anlatmaya devam etti .
"Kanka bak simdi . Okulun oçesi Berra var ya . Kanka kız Mert'le yatmış . " Hiç şaşırmadım . Mert zaten bizim grupta . Grubun pileyboyu sjsjkd . Berra dersen fayişenin teki . O değil de ben fahişe' yi rahibe yardımcısı falan sanıyodum küçükken . Aslında çok çok farklı şeylermiş dkdnj .
Konu yine dağıldı galiba . Bölümün sonuna geldik ama ben size kendimi anlatmadım. Ben Ece . 15 yaşında genç mi genç ergenus bir görlüm xx .Sarı saçlarım var . Gözlerimin rengini çözemedim hâla jxjdj . Grimsi bir renk .
İLK HİKAYEMLE KARŞINIZDAYIM..
OY VERİN
SAYGILAR. SKSJODMD