Y/N'Den
-Evet.. Bugün o gün. O günden bugüne tam 21 yıl geçti..
İntikam soğuk yenen bir yemektir.Ve yemeğimi çok soğuk da olsa güzel yiyeceğim..
.
Yola çıktım şirkete doğru sinirli üzgün ama aynı zamanda mutluydum ki yıllardır bugünün hayalini kuruyordum. O gün geldi çattı.
.
-Geldim işte seni kahrolası şirket!
.
İçeri geçtim bi çalışana sordum. Ve beni bir odaya götürdü.
Önceden kayıt yaptırmıştım.Birkaç bilgi aldı ismim soyadım dans düzeyim..
.
Sonra beni seçimlerin yapılacağı yere getirdi. Burası bir dans şirketiydi.Ve buradaki danşçılarını uluslar arası etkinliklere katıp
Şirketini temsil etmesini istiyordu.
.
Bende bu danşçıların seçimleri için buraya gelmiştim. Ama dans için değil..Sadece İNTİKAM ALMAK İÇİN!.
.
Seçimler için kıyafet değiştirmemi istediler. Soyunma odasına gittim. Giydiğim kıyafet:Bunları giydim ve sahneye çıktım. O da oradaydı. Yüzümü görsede tanımazdı. Ama yinede şapkayı yüzüme doğru indirdim gözlerim gözükmiyecek şekilde..
.
-Y/N HANIM SIRA SİZDE!
Y/N: tamam..
.
Şarkıyı başlattılar. Ses çok yüksekti. Kulağım çınlamaya başlamıştı. Ama takmadım. Derin bir nefes aldım ve dans etmeye başladım. Sanki ruhumu şarkı ile bütünleştirmiş gibiydim..
.
Herkesin gözleri benim üzerimdeydi. Sahnenin bir diğer ucunda bir çocuğun da.. Benim yaşlarımda çok yakışıklıydı saçının bir tarafı kırmızı bir tarafı beyazdı. Onu görünce bi tuhaf oldum sonra ona bakmayı durdurdum. Bu seçmeler benim son şansımdı ve sadece bir insan yüzünde ASLA bunu kaybedemezdim..
.
Dansım bitti. Herkes beni alkışladı. 1. , 2. Ve 3. Jüri 9 verdi. Sıra geldi en öndeki patronlarına aynı zamanda benimde baş düşmanıma. Ve hiç beklemediğim bir şekilde o bana 10 verdi.
.
Şok olmuştum. Çünkü genelde en güzel perfornmaslara bile 2-3 veriyordu. Ama bana 10 verdi.. Herkes beni tekrardan alkışladı. Bende son kişiymişim zaten. Kararı da o pislik verecekti.
.
Biraz bekledikten sonra karar açıklanıcaktı..
.
Patron:
-Evet.. biliyorsunuz birinizi seçmek zorundayız. Doğrusunu söylemek gerekirse hepinizin bir sorunu var.. sonuca gelirsek seçtiğimiz kişinin fiziği mükemmel dans yeteneği en üst seviye ve kendini nasıl sevdirebileceğini biliyor...
O kişi.. Y/N!
.
Çok mutlu olmuştum ama beni övmesi ve seçmesinden değil.
Sadece kendisi için en büyük kötülüğü gülerek anlatmasından..Devam edecek..~🥀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TODOROKİ İLE HAYAL ET
Teen Fiction⚠️UYARI⚠️ Arada küçük yaştakiler için uygun olmayan sahneler olabilir. İntikamdan doğan aşk.. Öncelikle şunu söylemeliyim ki dizimizde todorokinin sadece görselini kullanıyoruz yani eğer gerçek todoroki olsaydı bu konuya uygun bir karakter olmazdı...