"Loki emin misin?" Mavi gözlerinde yine munzırlık vardı.
"Ben her şeyden eminim." Eline aldığı sıvıyı içkiden sızmış Luxu'nun kafasına sürüyordu.
"Uyandığında çok kızacak."
"Kimin umrunda." Loki sırıtarak işlemine devam ediyordu.
"Senin eğlence anlayışın bu mu?" Bu çok çocukcaydı. Luxunun kafasına kellik iksiri sürüyordu.
"Daha iyi bir fikrin var mı?"
Sadece gülümsedim.
"Gel benimle."
Lokiyle birlikte nişan salonuna girdik tekrar. Salonun herkesi görebileceğimiz köşesine Lokiyi sürükledim ve mavi gözlerine kilitlendim.
"İzlediğim bir filmde cesaret oyunu oynuyorlardı."
"Ben hiç film izlemedim."
"Konumuz bu değil, Aendir'e tokat at cesaretin var mı?"
Loki iri yarı Aendiri izledi ve sırıttı "varım." Yanımdan uzaklaşarak Aendirin yanına vardı. Aendir içkiden uçmuş görünüyordu.
Loki arkasına yaklaşıp omzuna dokundu. Bir dakika Loki Değil dokunan
Tyr!
Seni üçkağıtçı!
erkek kardeşinin kılığına girdi. Ve Tyr Aendir a tokatı yapıştırdı. Yüzü savrulan Aendir kafasını çevirince arkasında Tyri bulamadı çünkü orijinal Tyr köşedeki yastıklarda Saxayla yiyişmekle meşguldü.
Ve Tokat atan Loki yanımdaydı.
"Şimdi izle cümbüşü." Aendir çıldırarak Saxanın yanındaki Tyr'in üstüne atladı ve etraf savaş alanına döndü.
Bileğimin tutulmasıyla aşağıya düştüm.
"Hey!" Lokiye kızarken eliyle sus işareti yaptı. Beni masanın altına sıkıştırdı resmen.
"Seni bilmem ama ben kavgacı bir kişilik değilim, kocagöz."
Bana verilen lakaba göz devirdim. "Ne zamana kadar buradayız." Adamın biri önümüze düştü ve biri sürükledi.
"Emekleyelim, gel." Lokinin peşinden emekleyerek kapıya kadar vardık. Beni belimden kavrayıp kaldırdı.
"Hey çek elini."
"Bayılmıyorum senin dolgun vücuduna ama yerde fazla durmamak gerek."
Tokatı suratına bastım.
Sırıttı.
"Pislik herif." Ona omuz atıp odamın yoluna koyuldum.
"Hayret bir şey ya! İyi ki bir eğlenelim dedik."
~~~~
Genç kız derin bir uykudaydı. Ona bu derin uykuyu veren sarayda çalışan casuslardan birinden başkası değildi."Bu o mu?" Hizmetçi kız aynadan sesin sahibine bakıp saygıyla eğildi.
"Evet efendim, Odin çok emindi."
"Emin olmam lazım göster bana."
Hizmetçi kız memnuniyetsiz bir ifadeyle karşısında yatan kızın ensesine elini attı ve yediköşeli yıldıza benzeyen doğum lekesini gösterdi.
"Bu o."
"Hazır ol yakında onu almaya geleceğim."
~~~~
Ertesi gün uyandığımda Luxuyu gördüğümde gülmemek için zor tuttum kendimi, kafasına miğfer takmış deli gibi dolanıyordu etrafta. Sanırım kelini gizlemeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesaretin var mı? (+18)
FantasíaBir anda Norveç'te bir turistken, asgardda bir misafir oldum.