Bütün inkar etmelerime rağmen Young beni evime bırakıyordu. Arabadan benden önce inip kapımı açtı. O gerçekten de mükemmeldi. Her kız onunla birlikte olmak isterdi. Ah babalarımız ortak olmasaydı şuan yıldönümümüzü kutluyor olurduk. Evin kapısına geldiğimizde durduk.
"Çok fazla gösterişli olmasın, akşam kimseyi dövmek istemiyorum. "
"Of Young!" böyle davranması hoşuma gitmiyor değil yani :)
Anahtarı kapıya taktım ve kapıyı açtım. Jin Young yanımdan içeriye girmeye çalıştı ama onu durdurdum.
"Nereye Young ?"
" Çekilirsen içeriye gireceğim."
ondan önce içeri girdim ve kapıyı yarım aralık bırakıp ona baktım. Masum bakışlarını bana yolluyordu, ama yemezler.
"Ya bari bir kahve içseydim." gözlerimi kıstım ve yalanımı ortaya attım
"İzin verirsen hazırlanmam gerekiyor. Yanında çirkin bir kız olsun istemezsin değil mi ?" son sözüm ona yeterdi.
"Ya benim için fazla süslenmene gerek yok. Ben seni bu halinle de alırım." sesli bir şekilde güldüm ve kapıyı tam kapatacakken
"Beyaz giyineceğim, sende ona göre giyin" dedim. Young bana göz kırptıktan sonra "8 de alırım" dedi. Onu onaylayan bir kafa hareketi yaptığımda çoktan kapıdan uzaklaşmıştı. Arabasına bindikten sonra kapıyı kapattım.
Eve girdiğim anda çantamı fırlatıp hemen odama çıktım. Telefonumu elime alıp mesaj bölümüne girdim.
Gönderilen : Adi Pislik
Akşam partiye gelecek misin ?
Göndere bastım ve cevap gelmesini bekledim. Stresten tırnağımı kemiriyordum. Bir kaç dakika sonra cevap geldi.
Gönderen : Adi Pislik
Geleceğim elbette. Seni tekrar görmek isterim.
Nah görürsün. Hiç düşünmeden cevap yazdım.
Gönderilen :Adi Pislik
Gelmen için sabırsızlanıyorum. Partnerin var mı ? Varsa da sorun değil. Sadece sana mesaj attığımda söyleyeceğim yere gel.
Göndere bastım ve telefonu bırakıp hazırlanmaya başladım. Çalışanlardan birine bir kuaför getirtmesini söyledim ve giysi odasına girdim. Tanrım gerçekten bu kadar fazla kıyafet ne işe yarardı. Bin'in ikinci el mağazası fikrini düşünmek için askıya aldım. Çünkü bizim butik açma hayalimiz vardı. Elbise bölümüne gelince beyaz olanların yanına ilerledim. Hayatımda her şey düzenlidir ve gruplanmıştır. Bu yüzden istediğime ulaşmak kolay oluyor. Beyaz sıfır kol, mini elbiseyi elime aldım. "Seni seçtim bebeğim " diyerek minik bir kahkaha attım. Bana Eğlence demesine gerçekten gerçekten sinir oluyordum. Aslında fena bir tipi yoktu. Ama gerçekten salak bir ergen gibi davranıyordu. Bu akşam küçük ergene eğlenceyi gösterecektim. Duşumu aldım ve aynanın karşısına geçtim. Çok güzel olmalıydım. Savaş boyalarımı aldım ve seksi Danbi'yi ön plana çıkardım. Çok fazla makyaj yapmadım ama harika görünüyordum. Kuaför gelmişti, saçlarıma doğal bir dalga verdirtmiştim. İşte şimdi hazırdım. Saate baktığımda çoktan 8 olduğunu gördüm.
Kabanımı aldım ve aşağı indim. Young arabasına yaslanmış telefonuyla ilgileniyordu. Topuk seslerini duyunca kafasını kaldırdı. Ve beni baştan aşağı süzdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EĞLENCE
Fiksi Penggemar"Bana bunu neden yapıyorsun ?" üzerime doğru gelmesini umursamayarak gözlerinin içine bakmaya başladım. "Çünkü sen benim Eğlencemsin. Ve şimdi beni eğlendir bakalım" söyledikleri gözlerimi büyütürken, dudakları çoktan boynumda gezintiye çıkmıştı. "...