Steve, Coulson'ın omzunun üzerinden eğilirken ellerinin titremiyormuş gibi davranmak için elinden geleni yaptı. Thor hala Jane ve Darcy ile telefondaydı, zekaları için onlara övgüler yağdırıyordu.
''Gerçekten Tony'den olduğunu düşünüyoruz?'' başını sallayan Phill'e sordu.
"Evet, IS IP adresini geri takip ediyor, ancak şifresini geçmek için kullandığı koda bir Stark Industries onay damgası attı. Bu konuda bazıları kadar bilgili değilim, ancak tek işi onun işleri yapma şeklini incelemek ve bize bunları yapmasını engellemek olan insanlar var."
Clint, "O işi istemiyorum." dedi.
"Kimse o işi istemiyor Barton, Fury'yi en çok sinirlendiren teknoloji personeline verdikleri iş. Veya tehlikeli derecede dengesiz görünenleri." Coulson eğilerek Darcy'nin iTunes'unu inceledi. "Ayrıca birinin hesabına beş bin dolar kredi yatırması da, evet, bu Stark."
Steve şarkı adlarını yirminci kez okudu. Ekrana dokunma dürtüsüne direndi. "Bangkok. Koordinatlar konusunda haklıydık. "
"Bangkok ve yardım et." Coulson işaret etti. "Girişin kaynağıyla ilgili bilgileri dışarı çıkarabilirlerse, nerede olduğunu tam olarak belirleyebiliriz. Umarım zaman dilimine yetişir. Yerel saatten bahsettiğini varsayıyoruz ve biz de onu yakından inceleyeceğiz."
"Zamanında başaracaklar mı?"
"Muhtemelen." Coulson, kaşlarını yukarı kaldırarak yukarı baktı. ''JARVİS mi? Evet."
Steve sırıttı. "SHIELD'ın sistemlerine girmesine izin mi verdin?"
''Onun daha önce orada olmadığını düşünmene çok sevindim, Yüzbaşı. Tek yaptığım onu doğru yönde dürtmekti." Durdu. "JARVİS ve ben bir anlayışa sahibiz."
"Burada kim bu belirli lanet düşünce tarafından KORKUYOR?" Clint pilot koltuğundan söyledi. "Coulson ve JARVİS arasında, dünyayı yönetebilirlerdi."
"Teşekkür ederim, Clint," dedi Coulson gülümseyerek. “JARVİS, SHIELD'in yapılması gerekenleri yapmasını sağlayacak ve umarım bize biraz destek bulacaktır. Çünkü uluslararası bir olaya neden olmak üzereyiz ve bunu düzeltmek söz konusu olduğunda Hill'in yanımda olmasını isterim."
Parmakları kendi tabletinin üzerinde uçan Natasha, "Ormanın o boynunda hareketlilik var." dedi. ''Şimdiye kadar belirleyebildiğimiz büyük bir şey yok, ancak dünyanın her yerinde Hydra aktivitesi oldu. Şimdi olasılıkları daraltmaya çalışıyorum. Bir çoğunu."
Clint, "Kaçınılması gereken yerler hakkında bana verebileceğiniz her türlü bilgi de iyi olur." dedi. "Alarm zillerini çalmamayı tercih ederim, Nat. Ya da vurulmamayı."
''Vurulacağız Clint. Bu konuda bebek olma."
"Daha az vurulabilir miyiz? Bunu sormak çok mu fazla?" diye sordu, başını onlara doğru eğdi. Yüzünde tuhaf bir gülümseme vardı ama gözleri sabitti. Thor yardımcı pilotun koltuğundaydı ve odaklanmış bir amaçla ufka bakıyordu. Yardımcı pilot görevlerini ciddiye aldı, ancak arabalardan farklı olarak Quinjet'in radyosu olmadığı gerçeğinden bahsetmeden önce birkaç uçuş yapmıştı.
Bruce, okuldaki küçük bir çocuk gibi elini kaldırarak yukarı baktı. Hafif bir gülümsemeyle, "Daha az vurulma isteğini kabul ediyorum." dedi. "Lütfen."
Natasha, "Sadece sen sorduğun için, Doktor," dedi dudakları seğirerek.
"Ah, tabi, buralarda en sevilenin kim olduğunu biliyoruz." diye homurdandı Clint, ama sesi eğlence doluydu. "Banner, burada bazı garip okumalarım var, onları sana geri besleyeceğim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
four (or five) reason for kidnapping Tony Stark | stony
FanfictionTony Stark'ın kaçırılmasının dört sebebi vardı ve Tony hepsinden iğreniyordu. Aslında, beşincinin potansiyeli var, ama Yüzbaşı Amerika'nın BU acayip fikri aniden gerçekleştirmesi pek olası değildi. Steve Rogers, her zaman olduğu gibi, olacaklardan h...