"Eğlendir beni."
Hattın diğer ucundan halsiz bir kıkırdama geldi. "Beni uyandırdın ve seni eğlendirmemi mi bekliyorsun?" Steve Rogers sordu. "Senin için bile, Stark, bu belirgin bir klass eksikliğini gösteriyor."
Tony Stark sırıttı. "Birinci olarak, Rogers, itibarım kesinlikle kötü. Saf itibar. Benim klaslığıma dair hiçbir soru yok, öyleyse benim güzel adımı karalamaya çalışma, başaramayacaksın, ve sadece bu girişimde kendini utandıracaksın."
Steve kahkaha homurtusu olabilecek ya da olmayacak bir ses çıkardı. Tony, hiçbir endişe duymadan avantajını zorladı.
"İkincisi, diğerini çek, çok iyi biliyorum ki her gece sadece dört saat uyuyorsun ve şu anda ağırlık odasındasın, başka bir kum torbasını vurarak cehenneme gönderiyorsun. Sakin ol şampiyon, onları toplu olarak satın almaktan bıktım, ev bütçesine bir çentik atmaya başladı." Kahvesini yudumlamak için durdu; ne yazık ki kahvesinin son yudumuydu. Kısa bir sessizlik yaşadı, en yakın çöp tenekesine atmadan önce gerçekten mükemmel bir kapuçino için yas tuttu. "Ve eğer uyuyor olsaydın, telefonunu kapatırdın."
"Kapatmıyorum. Ya bana ihtiyaç duyulursa...." Hattın diğer ucunda ki Steve durdu ve içini çekti. "Saat iki. Tony, SAAT IKI."
"Olduğum yerde değil!" Tony sokaklarda dolaştı, serbest eli kotunun arka cebine sıkışmış, solmuş bir Aerosmith tişörtü üzerinde keskin bir blazer ve çoğu basit arabadan daha pahalı bir çift ayakkabıyla. "Önemli olan, sonuçta, tek şey."
"Aklımda tutacağım." Steve dedi ve Tony oturduğunu duydu. "Konferans nasıl gidiyor?"
"Dün geceki açılış konuşmasını kaçırdım. Flash bellekler ve akıllı telefonlarla taşlanıp ölmemek için tüm odaya lanet nakit bardan bir içki almak zorunda kaldım." Dedi Tony, sırıtarak, pişmanlık duymadan. "Yerliler tüm öfkeli denklemleri zikrediyor ve gazap dolu verileri yatıştırmak için laboratuar teknisyenlerini feda ediyorlar."
"Tekrar ediyorum, itibar, Stark, itibar."
"Şu an da aptal gibi sırıtıyorsun, bunu söyleyebilirim." Tony, güneş gözlükleriyle sabah gökyüzünü inceleyerek yüzünü yukarı kaldırdı. Bulutsuz ve berrak, mavi neredeyse acı verici, neredeyse Steve'in gözleri gibi ve vay canına, zavallı küçük bir hayrandı. Zihnini silkti. Eh, iyiydi, Steve telefonlarını saat ikide açıyordu.
Bu ya bir sevgi işaretiydi ya da karşılıklı bağımlılıktı. Tony buna çok yakından bakmaya istekli değildi.
"Herkes nasıl?"
"İyi, dün Central Park'ta küçük bir sorun yaşandı," dedi Steve. "Raporu aldın mı?"
"Evet." Tony caddede dolaştı ve bu sabah yapması gereken konuşmadan önce kendine bir kahve daha almaya vakti olup olmadığını merak etti. Otel kahvesi için altmıştan fazla düşman bilim adamından oluşan bir odaya tahammül edemezdi. İnfazından önce son bir yemeği hak ediyordu. "Rastgele ışınlanma portalları mı? Richards bu sefer ne yapıyordu?"
"Belli belirsiz bir şekilde sıra dışı olan her şey için Reed'i suçlamayı gerçekten bırakmalısın,” dedi Steve. "Takımlar arası ilişkiler için iyi değil."
"Oh, yani o değil mi?" Tony, tüm sakarin tatlılığıyla söyledi.
"Aslında, bu sefer oydu, ama gerçekten, Tony."
"Gerçekten, Steve." Tony sırıttı. "Öyleyse Reed, Central Park'ın ortasında bir sürü portal açtı ve ben ona bunun neden kötü bir fikir olduğunu açıklamak için orada değildim. Bunun yerine ben buradaydım, Nobel ödüllü bir salak temel deneysel sürecini katlederken uyanık kalmaya çalışıyordum. Tüm bu Viyana'da olma olayı gün geçtikçe daha da kötüye gidiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
four (or five) reason for kidnapping Tony Stark | stony
Hayran KurguTony Stark'ın kaçırılmasının dört sebebi vardı ve Tony hepsinden iğreniyordu. Aslında, beşincinin potansiyeli var, ama Yüzbaşı Amerika'nın BU acayip fikri aniden gerçekleştirmesi pek olası değildi. Steve Rogers, her zaman olduğu gibi, olacaklardan h...