Coulson ifadesi boş ve kontrollü bir şekilde uzun uzun adımlarla içeri yürüdü. “Barton, Romanov, benimlesiniz, diğer herkes, önümüzdeki yarım saat içinde buradan çıkacağız. Harekete geçmeye hazırlanalım."
Steve, diğer ikisi hareket edemeden ayağa kalktı. "Neler oluyor?" diye sordu, sakin bir sesle, ama elleri yanlarında yumruklar içindeydi.
"İzlememiz gereken bir şey var," dedi Coulson ve tüm İntikamcılar şimdi ayaktaydı ve yüzlerini okuyabiliyordu, takım birlikteyken hiçbiri kendilerini iyi saklayamıyordu. Clint ve Natasha, Coulson onları arıyorsa, ve diğerlerinden hiçbiri, her neyse, kötü olduğunu çok iyi bilerek karşılıklı bakıştılar. Clint'in ifadesi kapalı, kontrol altında, sağ eli uyluğuna dayandığı yerde seğiriyordu. Natasha soğuk ve boştu.
Thor'un gözlerinde umut vardı, varsayılan ifadesi umuttu; Uzun yıllarına rağmen, ölüm ve kayıp konusunda daha az tecrübesi vardı ve bu onu her zaman hazırlıksız yakalardı. Umudu ne kadar büyük olursa olsun, umudu engellendiğinde öfkesi daha da artardı. Yanında, olabildiğince yakın bir yerde, Bruce gergin bir şekilde ellerinde bir tablet tutuyordu. Gözleri karanlıktı, çenesi sıkıydı. Orada, boğazının çalıştığı yerde, omuzlarının çökmüş hatlarında korku vardı, korku ve teslimiyet vardı; dünyanın ne kadar acımasız olabileceğini biliyordu. Ve bundan nefret ediyordu.
Coulson, Steve'e bakmak istemiyordu, adamın yüzündeki ifadeyi görmek istemiyordu çünkü ekibindeki her adamın bir parçasıydı. Umut ve teslimiyet, korku ve öfke, hepsi kontrol altındaydı. Dikkatle maskelenmiş, çünkü kendini kontrol etmeyi öğrenmişti, gücünü kontrol etmeyi öğrenmişti, tüm güçlü yönlerini, ve aynı zamanda Yüzbaşı Amerika da gerçek zayıflıklarını kontrol etmeyi öğrenmişti.
Coulson gözlerini kırpmadan karşıladı. ''Bunu görmek istemezsin.'' dedi. "Bırak Barton ve Romanov gözden geçirsin, ne yapabileceklerini bulmalarına izin ver ve eğer kaçırdığımız bir şey olduğunu hissedersem, o zaman sen-''
"Teşekkürler Coulson, ama korumana ihtiyacım yok. Zaman kaybediyoruz. "
''Cap-''
''Hala takım lideriyim. Bilgin varsa, ona ihtiyacım var." diye çıkıştı Steve, omuzları kamburlaştı, çenesi sert, gözleri çakmaktaşı gibiydi. Clint, Phil'e sempatik bir bakış attı, ancak Steve'in arkasına düştü, bir adım geri ve sağa, sessiz bir destek gösterisi yaptı ve Natasha, Steve'in diğer tarafındaki yerini aldı.
Coulson derin bir nefes aldı. "Pekala. Bruce, Thor, buradaki işimiz biter bitmez gidiyoruz."
Bruce ayağa kalktı. ''Quinjet'in hazırlandığını göreceğim.'' Thor'a baktı. "Ben sürerdim ama ikimizi de havaalanına uçurabilirsen daha hızlı olur."
Thor diğerlerine baktı, yüzünde hüsran ve karışıklıkla mücadele eden bir ifade vardı. Bruce omzuna dokundu ve omzunu sıktı. "Evet," dedi başını sallayarak. "Şimdi ayrılmamalıyız."
Steve onlara başını salladı. "Dikkatli olun." dedi, bir görevi olduğunda, yapacak bir işi olduğunda, koruyacak biri olduğunda daha iyisini yapan Thor'a. O, Rhodey'nin teslim ettiği Stark teknolojisini Bruce'a verdi, asla yüksek sesle teslimatı kabul etmedi. Bruce onu pantolonunun cebine sokarak başını salladı.
İletişim birimlerini bıraktıkları SHIELD aracından biraz uzaktaki izole bir alanda temel bilgileri ele almak için zamanları vardı. Coulson'ın telefonu onları SHIELD'ın yerel karargahına hızla geri göndermeden önce derinlemesine inecek zamanları yoktu. SHIELD arazisinde bunun hakkında konuşmayacaklardı, ama Coulson, Quinjet'e biner binmez çalışmaya başlayacağını biliyordu. İntikamcılar özgürce konuşabilecekleri bir yerde toplanır toplanmaz, Tony Stark'ın boynundaki izci hakkında bazı sert sözler söyleneceğinden hiç şüphesi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
four (or five) reason for kidnapping Tony Stark | stony
أدب الهواةTony Stark'ın kaçırılmasının dört sebebi vardı ve Tony hepsinden iğreniyordu. Aslında, beşincinin potansiyeli var, ama Yüzbaşı Amerika'nın BU acayip fikri aniden gerçekleştirmesi pek olası değildi. Steve Rogers, her zaman olduğu gibi, olacaklardan h...