Koşarak odama gittim , kapıyı sert bir şekilde çarparak kapattım. Biz çok zengin değildik kendimize yetiyorduk yani , o yüzden benimde çok param yoktu ama kendime güvenim tamdı. Bu yüzden sırt çantama ; giysilerimi , telefonumu , paramı ve özel eşyalarımı doldurdum.
Ceketimide sırtıma geçirdikten sonra odamdan çıktım. Annem sessizce ağlıyordu , aslında annemi öyle görünce içim acımadı değil ama buradan geri dönemezdim , dönmek de istemiyordum zaten..
--- Ben gidiyorum.
--- ..........................
--- Ben gidiyorum dedim !
--- Gitme desem kalacak mısın ? !
--- Hayır tabi ki .
--- O zaman benim bişey söylememe gerek yoktur herhalde.
--- Peki ben gidiyorum o zaman uzatmaya gerek yok .
Tam dış kapıyı kapatıyordum ki içerden annemin sesi yükseldi.
--- Şapkanı unutma , daha yeni iyileştin.
Hiçbirşey demeden kapıyı yavaşça kapadım. Açıkçası gerçekten annemin boynuna sarılmak istedim o an , ama beynim kalbime ağır bastı. Sonuçta bana git diyen annemdi.
Gözyaşlarıma hakîm olamıyordum artık arkama bile bakmadan koşarak ilerledim. En sonunda yorgun düştüm ve önüme çıkan ilk cafede oturmayı düşündüm. Öyle de yaptım önüme çıkan ilk cafeye girip boş bi masaya yerleştim. Her zaman cafelere annemle gelirdik ama bu sefer yalnızdım , kimse yoktu , yapayalnızdım...
Bir sıcak çikolata istedim. Hava çok soğuktu , çok üşümüştüm. Sıcak çikolatamı içerken çantamdan bir kağıt çıkararak babama mektup yazdım. Umarım bir kaç gün içinde cevap yazar diye içimden geçirdim. Ama bir sorun vardı her zamanki gibi sıcak çikolata içimi ısıtmamıştı , huzurla doldurmamıştı kalbimi...
Bu gece nerede kalacaktım bilmiyordum. Çok fazla arkadaşım yoktu. Olan arkadaşlarımla da çok samimi değildik. Aradıklarıma durumu anlattığımda yani evi terk ettiğimi söylediğimde sanki benden uzaklaşmak ister gibi soğuk tavırlarla beni geri çevirdiler.
İnsanlar çok tuhaf değilmi ? Onlar işlerini hep bize yaptırırken beni bir gece misafir etmeyi çok gördüler. Hayat , öğretiyor bana insanların nasıl olduklarını...
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim siz okudukça ben mutlu oluyorum. :) Eğer önerileriniz varsa her zaman açığım iyi veya kötü. :)
Umarım beğenirsiniz hepinizi çok seviyorum. :)