0.1 Ett år senare

340 13 11
                                    

# Skyler #

Det har precis gott ett år sen vi lämnade Beacon Hills och ett år sen min mamma och Jason dog i en underlig explosion som dem båda gjorde av deras krafter eller det var det Denice såg och kände nu när hon är en benshee fast Deaton säger det samma som Denice, så det kan vara sant. Men det har gott ett år och jag har börjat i en helt ny skola där jag har många vänner men bara en vän, den ända också, Stiles.

Stiles kom lite efter att vi hade get oss av, fast han ville själv och lämnade hela hans familj bakom sig och bor med oss andra.

Jag, Scott, Jade, Trevor, Derek, Pappa och Stiles bor i ett stort hus med över 15 runt, jag brukar tappa bort mig fast att jag nu har bott här i ett år men snälla ifall man måste leta efter ett rum och det är över 15 rum så är det inte så lätt.

Idag är det äntligen fredag och det betyder att det är skola fram till lunch sedan är det träningen som gäller för mig nu när jag är med i Scotts och Trevor's team, Devil Wolfs, har ingen aning om varför dem döpt det till Devil Wolfs men det passar väl bra och vi spelar Lacrosse som fortfarande är något som Scott älskar och Stiles också fast att han inte är den bästa på det.

- Sky, skynda vi kommer annars sent! Skrek Trevor från sin motorcykel.

- Jag kommer! Skrek jag tillbaka samtidigt som jag satte på mig mina korta svarta Converse som Trevor också hade men i vit.

- Så, är här, förlåt för att jag alltid kommer sent. ursäktade jag mig och kysste honom snabbt på läpparna och satte mig bakom honom på motorcykel.

- Det gör inget, så länge jag får mina kyssar så är jag glad. Sa han och skrattade lite smått och körde sedan iväg mot skolan.

- Tack för skjutsen älskling, ses vid lunchen. Sa jag snabbt och kysste honom på läpparna efter att jag tagit av mig hjälmen och hoppat av motorcykeln.

- Varsågod babe. Sa han och besvarade kyssen och så sprang jag in till skolan nu när jag hade kommit sent.. Igen...

Jag springer in i klassrummet och inser att jag tagit fel klassrum och springer ut snabbt och går till den rätta klassen men för en rejäl utskällning av läraren. som vanligt då.

- Varför är det alltid så att du är den ända som kommer sent och har aldrig med material till lektionen. Halv skrek han och slängde med armarna i luften.

- Ja ja okej men den här gånger har jag material så du kan inte bli sur men bortsett från att jag kommit sent så är jag här nu. Bättre sent än aldrig. Sa jag irriterad och trött, alltid samma diskussion med den här läraren som fan hatar mig.

- Gå och sätt dig på din plats för att kunna presentera den nya eleverna som ståt utanför och väntat medan vi haft samma diskussion som de andra dagarna. Sa han och kollade irriterat på mig.

- Ja okej men sluta snacka på då idiot och presentera dem nya efterblivna eleverna! Skrek jag och satte mig på stolen längst bak och slängde mina ben över bordet och slängde ner min väska på golvet, medan min lärare kollade argt på mig.

- Visst, det här är era nya klasskamrater, tvillingarna Ethan och Aiden, ni kan sätta er ner vid bordet bredvid Skyler. Sa Han och pekade på bordet bredvid mig.

Ethan och Aiden kollade på mig med ett flin och snabbt gjorde dem som vår lärare sa åt dem att göra.

- Har du saknat oss stumpan. Sa Ethan med ett flin och tog min hand och pussade den.

Toppen inte dem igen men hur fan hitta dem mig eller oss?

The Hybrid 2Where stories live. Discover now