21 AĞUSTOS 2021

1.4K 124 1.4K
                                    

Gıcık gibi görünmek istemem ama finalin mutlu olmasını isteyen çok kişi olunca finali üzücü yapasım geliyo xldnslsj

Tabi bitene kadar finalin mutlu mu üzücü mü olacağını öğrenemeyeceksiniz :)

Kitap aşşırı uzadı. Ben başka bir kitap daha yazacağımı söylemiştim ve onu yazmak için bu kitabı daha uzatmamalıyım. Bu kitap zaten ilk kitabım ve bu yüzden kötü xkznslsksj.

Gerçekten oylamalarınız, yorumlarınız, yazdığım bu kitaba zaman ayırmanız beni o kadar mutlu ediyor ki. Bunu hiç unutmayın.

Hepiniz benim için değerlisiniz. Hayatımı güzel kıldığınız için hepinize teşekkür ederim.

Umarım finali beğenirsiniiizz :3

Shinsou yavaşça gözlerini açtı.

Açar açmaz gözüne giren beyaz ışık yüzünden geri kapadı acıyla.

Gözü ışığa alıştıktan sonra etrafı incelemeye başladı.

Neredeydi?

Ah, bir hastahane odasındaydı.

Nasıl gelmişti buraya?

Neler olmuştu?

Başı çok feci ağrıyordu.

Bir eliyle şakaklarını uvalamaya başladı.

Dışarıdan bağrışma sesi duydu.

Birileri etrafta koşuşturuyordu.

"Shoto gel babana sarıl!"

Endeavor, Shoto'nun arkasından sarılmak için kollarını açmış bir şekilde ona doğru koşuyordu.

"Iyy ben sana hayatta sarılmam! İmdaaaat!"

Endeavor'a sarılmak bu hayatta Todoroki isteyeceği son şey bile değildi.

Shinsou duyduğu sesler sayesinde gülmeden edemedi.

Bir anda aklına gelen düşüncelerle gülümsemesinin yerini büyük bir pişmanlık ve hüzün aldı.

Izuku onun yüzünden Tomura'nın elindeydi.

Kim bilir şu an nasıl acılar çekiyordu.

O düşüncelerinin içinde boğulurken bir anda odaya hemşireler ve onların arkasından da bir doktor girdi.

Hemşireler Shinsou'nun tüm kontrollerini yaptıktan sonra doktor inceleyip konuşmaya başladı.

"Evlat, ben Doçent Doktor Tayyar Sivridiş. Sen de Hitoshi Shinso-kun olmalısın. Tüm değerlerin olması gerektiği gibi. Taburcu olabilirsin."

"T-tayyar-san (dlkdldmdldks tayyar san ne lan slsksnslsnks) Bakugou Katsuki'yle görüşebilir miyim?"

"Malesef görüşemezsiniz. Katsuki-kun aynı Izuku-kun gibi kayıp."

NEREDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin