Ağağağ sonunda olaylar başlıyoo :)
Normalde bu bölümü önceki bölüme 30 oy geldikten sonra atıcaktım ama daha fazla sabredemicem. Bu yüzden de atıyom. Bu arada bazı önceki bölümler sonraki bölümlerden daha az oy almış. Bu o bölümü daha az sevdiğiniz anlamına mı geliyor?
Umarım bölümü beğenirsinizz :3
Bir hafta çok hızlıca geçmişti.
Bu bir hafta içinda tüm sınıf hatta tüm okul Kirishima yüzünden Katsuki ve Izuku'nun ilişkisini öğrenmişti.
Sınıftan kimse ikilinin ilişkisine aksi bir tepki göstermemişti hatta onları desteklemişlerdi.
Okuldaki bazı kişiler iğrenç bulmuştu ikilinin ilişkisini ama onları destekleyen sayısı daha fazlaydı.
Izuku ve Katsuki'de ailelerine ilişkilerini oturup düzgünca açıklamışlardı.
Aileleri de karşı çıkmamıştı ve onları desteklemişlerdi.
Herkes menzuniyet gecesi için hazırlıklarını yapmıştı.
Izuku, Katsuki'nin giyeceği takım elbiseyi, Katsuki'de Izuku'nun giyeceği takım elbiseyi seçmişti.
Izuku ve Katsuki evden çıkıp arabaya bindiler.
Arabayı Mitsuki kullanıyordu.
Yanındaki koltukta Katsuki'nin babası(Adı neydi lna adamın?), arkadaki üçlü koltukların sol köşesindeki koltukta da Inko oturuyordu.
Menzuniyet gecesinin olduğu binaya varmışlardı.
Mitsuki, Katsuki ve Izuku' yu bina kapısının önüne bırakıp kocasıyal ve Inko'yla arabayı park etmek için yer aramaya gitti.
Izuku ve Katsuki aynı anda birbirlerine döndüler.
Izuku'nun yüzündeki tatlı gülümseme Katsuki'nin de gülümsemesine neden olmuştu.
El ele tutuşup binaya girdiler.
(Ben menzuniyet nasıl yapılıyo bilmiyom sslsnslsn bu yüzden kafama göre takılcam)
Ortama hafif hareketli bir müzik hakimdi.
Bazıları müzik eşliğinde dans ediyor, bazıları ise sohbet ediyordu.
(Bu arada bu menzuniyette tüm menzunlar var, sadece A sınıfı değil)
Katsuki ve Izuku tanıdık birini arıyorlardı.
O sırada yanlarına Denki'yle Kirishima'nın geldiğini gördüler.
Kirishima her zamankinden daha enerji dolu gözüküyordu.
Denki ise kızarmış yanaklarıyla yere doğru bakıyordu.
Selamlaşma bittikten sonra 3/A sınıfının masasına doğru gittiler.
Katsuki ve Izuku tüm sınıfla selamlaştıktan sonra Kirishima elindeki çay bardağına çay kaşığıyla vurarak tüm dikkatin üzerine toplanmasını sağladı.
"Evet, size önemli bir haber vericem. Denki ve ben sevgiliyiz!"
Denki'nin kızarmış olan yüzü daha da kızarırken Kirishima, Denki'nin elini tuttu ve parmaklarını Denki'nin parmaklarının arasından geçirip sıkıca kenetledi.
Denki kafasını yerden kaldırıp Kirishima'ya baktı.
Kirishima hayat dolu bir şekilde gülümsüyordu.
Denki, Kirishima'nın güzel gülümsemesine bakınca tüm utancından arınmıştı ve rahatlamıştı.
Onun da yüzünde bir gülümseme belirdi ve sınıfa döndü.
Herkes sırayla onları tebrik etti.
Katsuki ikiliyi tebrik ederken Denki'nin boynunda emcükleme izi gördü.
Oturunca sadece Kirishima'nın görebileceği bir şekilde eliyle 👉👌işareti yaptı.
Kirishima'nın yüzünde hafif bir gülümseme belirdi.
Herkes masaya oturmuştu sohbet ediyordu.
Mineta ise oturamamıştı.
Çünkü sandalyeye oturduğunda boyu yüzünden masayı göremiyordu.
Çalışanlardan altına minder istemeye gitti.
Izuku ise çok portakal suyu içtiği için tuvalete gitmişti.
Izuku tuvaletten çıktıktan sonra tuvalet kapısının yanında birini gördü.
Etraf karanlık olduğu için kim olduğunu anlıyamamıştı.
Gizemli kişi Izuku'nun ensesindeki bir yere vurup Izuku'yu bayılttı ve Izuku'yu sürükleyerek karanlığın içine girip kayboldu.
Ay inanamıyorum lna bu bölüm çoook güzel olduu!
He he sizce gizemli kişi kim :)?
Umarım bölümü beğenmişsinizdirr :3
Yeni bölümü 30 oydan sonra atıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEREDE
Fiction généraleBu kitapta cinsellik vardır. Katsuki ve Izuku kavga etmişlerdir. Acaba kavgadan önce ve kavgadan sonra neler yaşandı?