EL ELE

2.4K 345 225
                                    

Bir önceki bölüme 5 oy gelmedi. Yinede yeni bölüm atmaya karar verdim. Umarım seversiniz.

Izuku sürekli olarak önünde yürüyen Kacchan'ın eline bakıyordu.

Katsuki, arkasında bir çift göz hissedince durdu ve arkaya döndü.

Katsuki arkasını döndüğünde Izuku da durmuştu.

Gözlerini, Kacchan'ın gözlerine doğru götürdü ve güneş ışığı vuran yakut kırmızısı gözlere gözlerini kilitledi.

Katsuki ile göz gözeydiler.

Deku, gözlerini hızlıca Kacchan'ın eline geri çevirdi. Ardından gözlerini tekrar yakut kırmızısı gözlerle buluşturdu. Sonra gözlerini kaçırdı.

Katsuki, Deku'nun eline baktığını fark etmişti.

Izuku, Kacchan'ın elini tutma konusunda emin değildi. Sonra Kacchan'ın hoşuna gitmeyeceğini düşündü ve elini arkasına doğru götürdü.

Ama o bunu yapmadan önce elini sıkıca tutan ve onu engelleyen bir el hissetti.

Yeşil gözlerini tekrar kırmızı gözlerle buluşturdu.

Katsuki, yavaşça parmaklarını Deku'nun parmaklarının arasından geçirdi.

Bunu yaparken gözlerini, yeşil gözlerden bir saniye bile ayırmıyırdu.

İkisinin de eli birbirine kenetlenmişti.

Katsuki, Deku'nun elini daha sıkı tuttu. Hiç ayırmak istemiyordu ellerini domatese dönmüş Brokoli'nin ellerinden.

Izuku, Kacchan'ın eliyle birleşmiş olan eline baktı. Ardından Kacchanın büyülü gözlerine geri döndü.

Dudağının kenarında küçük bir tebessüm belirmişti.

Katsuki'nin yanakları gördüğü bu görüntüyle pembeleşmeye başlamıştı bile.

Izuku bunu fark etmiş olacak ki küçük bir kahkaha attı.

Katsuki daha çok kızarırken "Kapa çeneni Tatlı Brokoli" dedi.

Bunu söylediğinde arkasında duyulan kahkahalar bir anda kesildi.

Arkasına döndüğünde yeşil gözleri nereye bakacağını bilmeyen, yanakları kırmızılaşmış ve utanmış bir Deku görmeyi beklemiyordu.

Gördüğü görüntüyle afalladı. Bu sefer gülme sırası Katsuki'deydi.

Deku, karşısında gülen tatlı bir kirpi görünce daha fazla kızarmaya başladı.

Burnundan hafif kan geliyordu. Anlı iyice yanmıştı.

Katsuki, Deku'nun burnunun kanadığını görünce ne yapacağını bilemedi.

Boşta olan eliyle cebini yokladı. Cebinden bir parça peçete çıkardı ve Deku'nun burnundan akan kanları sildi.

Sonra aşağıya eğilip Domates Brokoli'nin anlına bir öpücük kondurdu.

Dudağının kenarında hafif bir sırıtışla önüne döndü.

Deku'nun elini tutan eliyle arkasında duran ve ne yapacağını bilmeyen Tatlı Brokoli'yi yanına çekti.

Izuku, kafadını kaldırıp Kacchan'a baktı. Göz göze geldiler.

Deku, Katsuki'nin gözlerine bakınca çok rahatladığını ve sakinleştiğini hissetti.

İkiside birbirine bakıp gülümsediler ve dudaklarında oluşan bu gülümsemeyle önlerine dönüp el ele yürümeye devam ettiler.

Yeni bölümü 5 oydan sonra atıcam.
Umarım beğenmişsinizdir :3




NEREDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin