Uzun zamandır bölüm atmamışım. Özür dilerim :3
Umarım bu bölümü seversinizz <3Sonunda eve varmışlardı.
Katsuki durdu. Aslında durmak istemiyordu. Gün batımına doğru koşmak istiyordu üstündeki Tatlı Brokoli ile.
Izuku da Kacchan'ının sırtından inmek istemiyordu ama yapacak bir şey yoktu. O kısa eğlence burada sona ermişti.
Katsuki, üstündeki hafif yükü yere indirdi.
Elini cebine attı ve anahtarı aramaya başladı.
Anahtarı bulduğunda küçük bir kazanma sevinci yaşadı.
Elini cebinden çıkardı. Anahtarı kapı deliğine yerleştirdi ve soktu.
Anahtarı çevirip kapıyı açtı.
Arkasını döndü ve kafasını hafif sola eğmiş, gözlerini azcık aralamış, dudaklarını küçük bir şekilde büzmüş bir Brokoli gördü.
Gözlerini, azıcık aralanmış o gözlerle buluşturdu.
Katsuki kızarmamak için kendini zor tutuyordu.
Izuku'nun burnunun üstü hafif pembeleşmişti ve utancından yere bakıyordu.
Katsuki, Izuku'nun yanına geldi ve onu kucağına aldı.
Izuku, kafasını Katsuki'nin boynuna gömdü.
Katsuki ise patlamaya hazır bir bomba gibiydi.
Izuku'nun her nefes verişinde boynunda hissettiği sıcak nefesle ürperiyordu.
Yeşil saçlara baktı. Kafasını hafif eğip o yeşil saçların kokusunu içine çekti.
Katsuki, Izuku'nun ayakkabılarını çıkardı ve kapı girişine koydu.
Kendi ayakkabılarını da çıkarıp Izuku'nun ayakkabılarının yanına koydu.
Eve girdi ve kapıyı kapattı.
Salona doğru yürümeye başladı.
Izuku ise bu sırada küçükken her zaman geldiği ama uzun zamandır hiç görmediği bu eve göz gezdiriyordu.
Küçükken Katsuki ve Izuku sürekli birbirlerine ziyarete giderlerdi.
Evde oyunlar oynar ve eğlenirlerdi.
Izuku, salona giden bu koridorda Katsuki ile ebelemeç oynadığı zamanı aklına getirdi.
~~~
Katsuki, Izuku'nun arkasından gülerek "Ne kadar kaçmaya çalışsan da eninde sonunda seni yakalayacağım!" dedi.
Arkasından Izuku'yu korkutmak için kötüler gibi kahkaha attı.
Gerçi Katsuki'nin kötü gülüşü, Izuku'yu korkutmaktan çok güldürüyordu.
Katsuki, Izuku'nun gülümsemesini çok seviyordu ama onun asıl amacı korkutmaktı, güldürmek değil.
Katsuki "Ne gülüyon?! Seni yakalayınca da böyle gülebilecek misin acaba?" dedi. İyice hırslanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEREDE
Ficción GeneralBu kitapta cinsellik vardır. Katsuki ve Izuku kavga etmişlerdir. Acaba kavgadan önce ve kavgadan sonra neler yaşandı?