Lisa'nın öpücüğüyle şoka uğrayan Jennie, bir süre öylece kaldı. Karşılık vermedi, Lisa geri çekildi.
"Bunu neden yaptın?" diye sordu Jennie.
Şaşıran Lisa zorlukla cevapladı, "B-ben... Üzgünüm. Kötü bir amacım yoktu."
"Lisa..." dedi Jennie. "Bana karşı hislerin daha üç dört günde mi oluştu? Yoksa beni en başından beri yatıp bırakacağın kızlardan birisi olarak mı görmüştün?"
Lisa, Jennie her şeyi yanlış anladığı için aceleyle yanıtladı. "Hayır, hayır asla öyle bir amacım yoktu! Jennie, ben öyle birisi değilim." Sakinleşmek için derin bir nefes aldı. "Seni ilk gördüğümden beri bir çekim hissediyordum. Bilmiyorum, ilk görüşte aşka inanır mısın, fakat ben inanmazdım. Yani... seni görene dek inanmazdım."
Jennie, Lisa'ya baktı. "Üzgünüm, ama..." Lisa'nın elini tuttu. "Ben hislerimden emin olmadan bir ilişkiye başlayamam... Daha yeni uzun ilişkimden çıktım, hem de bir aldatma sonucu. Bu halimle düzgün düşünemem. Hissettiğin çekim, bende de var. Fakat geçici bir şeyse, bu adımı atmak aptallık olur. Seni ayrılık sonrası bir yara bandı gibi kullanırsam kötü hissederim. Sen de beni sadece takılmalık bir kız olarak görürsen daha kötü hissederim."
Jennie ayağa kalktı, çantasını ve paltosunu alırken Lisa öylece oturuyordu. Ne yapabilirdi ki? Daha da önemlisi, bunu neden yapmıştı ki?
"Bir şeylerden emin olana dek, bir şeyler netleşene dek, bir şey yapamam maalesef Lisa. Beni anlayışla karşılamanı umuyorum. Umarım kariyerinde çok başarılı olursun," dedi Jennie.
Lisa gülümsedi, "Sen de, umarım istediğin okullara gider ve harika bir ressam olursun."
Ardından Jennie'nin evden çıkıp gidişini izledi.
Kapının kapatılma sesini duyunca, ağlamaya başladı.
Neden bunu yapmıştı? Kız daha yeni aldatılmıştı, ne bekliyordu? Şimdi yanlış anlaşılmıştı, her şey daha kötüydü. Ayrıca Jennie'den karşılık alsa bile şirketinin buna izin vereceğini düşünüyor muydu cidden?
Ne kadar süre öylece yatıp ağladığını bilmiyordu, fakat düşünceler kafasını bırakmıyordu. Derken kapının açılma sesini duydu. Ardından Jungkook'un, "Elimden geldiğince geç geldim, şimdi bana randevunu anlat! Yani, bir randevun olduğunu tahmin ediyorum, eve geç gelmemi istedin sonuçta..." diyerek Lisa'ya doğru gelmesini.
Jungkook salona girince Lisa yüzüstü yattığı koltuktan kalktı ve yaşlı gözlerle Jungkook'a baktı.
"Lisa?" dedi Jungkook şok içinde. Ardından Lisa'ya sarıldı ve Lisa ağlama seansına orada devam etti.
Dört gündür yaşadığı baskı, stres, annesinin hastalığı, Jennie'ye olan karşılıksız sevgisi. Hepsi gözyaşı olarak, Jungkook'a sarılmış bir şekilde ağlarken çıkıyordu.
•
Dramaaaa kaoossss ahajsjwk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
coffee shop || jenlisa ✓
Fiksi PenggemarLisa, dünyaca ünlü bir şarkıcıydı. Jennie ise ufak bir kahve dükkanında çalışan kasiyer. İkisinin de bir gün karşılaşıp hayatlarını böyle değiştireceklerinden haberleri yoktu. girlxgirl #1 jenlisa #1