iyi okumalar :)
Müdüre Soran gözlerle baktım.
Müdür:
-Onu aldattım...
****
Müdürün odasında çıktığım ve sınıfa doğru ilerledim. Sınıfın kapısına gelmeme birkaç adım kaldığında elektrikler kesildi ve sınıftan "Aaaaa!!" nidaları yükseldi.Sınıfın kapısının önüne geldiğimde sırtına atlayan bir oküz yüzünden yere düşerken eteğimin açılmaması için büyük çaba sarf ettim.Okulda etek giymekte zor iş yahu, sırada bacak bacak üstüne atarken bacaklarını kesenlermi desem,merdivenden çıkarken etek altından bakanlarmı-ki bunu bende yapıyorum:)-desem. Bu anı gören oldu mu diye etrafıma baktığımda nöbetçi öğrencinin sırıtarak bize baktığını gördüm. Işte o an o kadar utandım ki ölü taklidi yapmayı bile düşündum. Tekrar nöbetçi öğrenciye baktığımda, tatlı çocuktu aslında. Arkamdan gelen kahkaha sesleri ile yüzümü Melike'ye döndüm. Bu arada Melike benim en yakın arkadaşımdır.Melike ile dışarıda buluştuğumda erkekler bana pek bakmaz aslında hiç bakmazlar çünkü farklı bir tarafım yok ama melikenin çekik gözleri farklı ve tatlı durduğundan erkekler ona bakarlar.Ve ben o bakışları üstüme alınırım malum egomuzu tatmin etmemiz gerekir.Ego önemli!!!
-Sen napıyosun be gerizakalı, bu very disgusting bir hareketti!!!.
Diye melike'ye bağırdım.
Melike:
-Kızım burada hata sende yere düşmemen gerekirdi.
Elini bana uzattığında beni yerden kaldırırken elimi bırakıp yere düşürmemesi için uzattığı elini bileğinden iki elimle sıkıca tutarak kalktım.Bu sırada frikik vermiş de olabilirim.Ama olucak o kadar. Ama iyiki elektrikler yok dememe kalmadan elektrikler geldi.Melike bu yaptığim hareketime gözlerini devirdi. Adım sesini duyduğum zaman arkama döndüm ve nöbetçi öğrencinin bize doğru geldiğini gördüm. Midemdeki kelebeklerin bungee-jumping yaptığını hissettim. Çocukta tatlıydı hani. Bir an kelebeklerin midemde ne iş olduğunu düşündüm.Çocuk bize iyice yaklaşırken onun uzun,gür kirpiklerini ve buz mavisi gözlerinin yakından aslında o kadar da korkutucu görünmediğini fark ettim.Lan bu gözlere can kurban.Kıskanmadım desem yalan olur.Çocuk tam yanıma geldiğinde tam gülümsemek için beynime komut göndermiştim ki,çocuk Melike'nin önünde durup, "Çıkışta bulunuyoruz değil mi?" diye bir soru sorduğundaki ruh halim (multimedya'da).
WTF!?!
Şu an aklımda milyonlarca soru var. Beğendiğim çocuk Meliyke'ye ne zamandır tanışıyo? Melike bunu neden bana söylemedi?Çıkışta nerde buluşucaklar? Ne konuşucaklar? Kim kim olacaklar? Baş başa mı olacaklar? Melike çıkışta bu çocukla buluşacağını neden bana söylemedi? Acaba çocugun adı ne? Ve son olarak Parfümünün markası ne?(çünkü çok güzel kokuyor)..........vs. Gibi daha başka milyonlarca soru. Tabi öncelikle cevabını merak ettiğim sorular bunlardı. Çocuk bana alaycı ve anlam yüklü bir sırıtış gönderdikten sonra koridorda gözden kayboldu.
Selam arkadaşlar şu tatil günlerinde her gün bölüm yazmayı düşünüyoruz. Ama yorum yada vote gelmiyor. Bunlar önemli çünkü ne düşündüğünüzu gerçekten merak ediyoruz yorum pleassss. Neyse okuyan herkese teşekkürler hepiniz öpüldünüz :*