Öykünün Ağzından ;
Ah,karanlığın doruklarında kayboldum sanırım...Yüküm küçük omuzlarıma ağır geliyor,aklım düşüncelerimi,avaz avaz sustuklarımı kaldırmıyor artık.Hayatımı süsleyecek kimse kalmadı sanırım,gitmez dediğim herkes "hoşçakal" bile diyemeden gitti benden.Vedasız,sessiz.Bir bakın şimdi arkanıza,terkedilip hoş kalan kimse var mı?Annemi kaybettim ben.Annemin anlattığı masalların hep baş kahramanı gibi hissederdim kendimi,fakat o masalın "bir varmış,bir yokmuş"mısrasına köle oldum çıktım şimdi.Annemi yıllar önce kaybettiğim için az anımsıyorum yüzünü, fakat o güzel masalları hiç susmamış gibi hala kulağımda.Ama elleri,saçları aklımda mürekkebi silinmiş bir cümle gibi.Okunması zor,anlaması imkansız...
Hayal meyal hatırladığımda şu ; kıvırcık sarı saçları yüzüne düşüyor,su mavisi parlak gözleri yine şefkatin tanımı.Minik sivri bir burun ve dolgun dudakları ile yüzünü tamamlardı ufak çilleri.Bir masal mırıldanırdı sürekli,gerisi koskocaman bir boşluk.Ara sıra ufak tefek düşüyor aklıma ancak kullandığım ilaçlar hayalle yaşamama izin vermiyor doğrusu.
Ve babam,biricik,altın kalpli babam.Annemi kaybettikten sonra varım yoğum tek hazinem o oldu.Babamın anneme o kadar güzel bir sevgisi vardı ki,insan babası gibi birine aşık olmak isterdi ara ara.Babamın anneme olan sevdasını yazdığı şiirlerde,anlattığı anılardan ve o gittiğinden sevdaya kalbini kapattığından anlayabilirdim,babam asla ihanet edemez anneme.Aldatmadı onu.Her ne kadar ölüler aldatılmasada...
Bizim için annem ne kadar ölüyse de babam için o kadar diriydi.Hep "orada" derdi,"orada işte" gün doğarken,karanlığı aydınlığa bırakırken...
Her güneş battıkça daha da yakınlaştığımızı düşünürdük anneme,her dün bizim için geçmiş fakat her yarın bizim için bir umuttu.Babam annemden sonra hayatını bana adamıştı.Üzerime titrer,korur,yine masal anlatırdı yine saçlarımı öperdi.Hem anne kalbi hem baba yüreği vardı onda.Masumdum o zamanlar.Babam masumluğumdu.Taa ki kazaya kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümlü Asrın,Ölümsüz Öykülerinden
RandomHerkesin bir kaderi ve bir hayatı var, hayatımızda ne olursa olsun her zaman başka hayatlarda bulacağız kendimizi. Bu kitabımızda size asıl olan kaderi ve hayalsiz de yaşamanın mecburiyetini anlatmak istedik. Beğeneceğinizi düşünüyoruz, bizim için y...