Enjoy!
🎖🎖🎖
Distraction and attraction.
He came out of nowhere.
Qaiminin Camellia tidak pernah dalam hidupnya bertemu lelaki yang mempunyai seraut wajah tampan yang kelihatan seperti anak kacuk kerana dia tahu tidak ada manusia kacuk yang ingin jejak ke kampungnya. Malah itu sekadar imaginasi sahaja.
Sehingga tibanya si dia...
❝Pervert.❞ Terbuntang mataku mendengar apa yang keluar dari bibirnya.
❝Excuse you? Saya tak tenung awak pun.❞ Bohongku.
Lelaki itu mengangkat bahunya.
Pada mulanya aku ingat dia berniat datang ke gim untuk meluangkan masa atau bersenamam dan sangkaanku meleset. Aku tidak tahu itu tujuan sebenarnya datang ke sini.
He came here to get some fresh air.
I didn't know he is a professional car racer.
❝Awak perlu hormat saya seperti seorang kakak kerana saya lebih tua dari awak.❞ Nasihatku.
❝How can I respect you as a big sister if I see you as a woman?❞ Kelu lidahku untuk menjawab.
❝Plus, you're shorter than me.❞
Apa?
Pendek dia kata? Panas hati.
Dalam kala meruntuhkan dinding yang mereka bina, entah bagaimana muncul seorang lelaki dan seorang perempuan cuba menjauhkan diri mereka dan meregangkan hubungan mereka dengan alasan melindungi diri masing-masing.
Lindungi apa?
❝No! Jangan sentuh dia. Dia mungkin nampak bebas bergaul tapi dia tak suka bersentuhan.❞ Larangku.
❝Are you jealous?❞
❝Never!❞
❝Whatever float your boat, mini mouse.❞
Cause she has no attention in young man! A young man that younger than her.
Budak yang lebih muda daripadanya, semuanya tak matang, cepat marah dan tak reti bergurau senda.
Kecuali dia...
Qaiminin mula keliru...
Kenapa jantung ini mula berubah detak? Bagaimana lelaki itu mampu membuatkan dia rasa disayangi? Kenapa dia tidak muncul pada lebih awal? Kenapa baru sekarang?
❝You know mini mouse...❞
Aku menoleh ke arahnya.
❝I've got charms that can melt your heart. So better watch out.❞
Qaiminin Camellia takut dia memasuki jerat sendiri.
🎖🎖🎖
YOU ARE READING
The Attraction Of A Car Racer
Romance❦ 𝐓𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐜𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐱𝐭𝐫𝐚𝐨𝐫𝐝𝐢𝐧𝐚𝐫𝐲 𝐠𝐢𝐫𝐥 ❦ Distraction and attraction. Qaiminin Camellia tidak pernah dalam hidupnya bertemu lelaki yang mempunyai seraut wajah tampan yang kelihatan seperti anak kacuk kerana dia tahu tidak ada...