PYTANKO DO WAS NA DOLE!!!!!👇👇
3 gwiazdki = następna część✨👉
nie sprawdzane
Obudziłam się w piwnicy. Chciałam się ruszyć ale uniemożliwiły mi tego bardzo grube sznury. Rozejrzałam się po pomieszczeniu. Był bardzo bardzo mały i nie miał żadnych okien za to miał drzwi wyglądające na mocne. Dziwnie się czułam ale nie źle tylko jakoś inaczej. Poszłam jakby spać a nie długo później obudziły mnie otwierające się drzwi.
RM - Ooooo wkońcu się nasza uciekinierka obudziła. - mówiąc to zaczął się do mnie zbliżać - warto było uciekać? Przecież i tak wiesz że cię zawsze znajdziemy? Więc po co uciekłaś? Źle ci z nami było? Bo wiesz... Jak było ci źle to nie zdziw się jak będzie Ci jeszcze gorzej.
Siedziałam tak patrząc na RM z przerażeniem. Wiedziałam że mnie zaraz walnie czy coś więc zamknęłam oczy.
RM - spokojnie ja ci nic nie zrobię. To sudze uciekłaś i go wykiwałaś więc to on się tobą zajmie. Ja tylko przyszedłem zobaczyć czy jeszcze nie uciekłaś.
RM wyszedł. Nie czekałam długo aż przyjdzie tu suga.
S - no proszę proszę. - podszedł do mnie i walną z liścia - A miałaś tak fajnie. Trzeba było uciekać tak? - drzwi zostały zamknięte przez RM. - Dobra a teraz cicho - suga spojrzał się na mnie i wcale nie wyglądał jak by chciał mnie teraz zabić - Będziesz grzeczna i nie będziesz uciekać?
w - T-tak
s - Pamiętasz ten dzień w którym uciekłaś? - mówiąc to usiadł na przeciwko mnie
w - T-ta-tak - powiedziałam ze strachem
s - Znam twoją słodką tajemnicę - uśmiechnął się
w - Jaką?
s - Jak będziesz grzeczna to ci powiem. Przekonam chłopaków abyś mogła sobie potańczyć i chodzić jak będziesz chciała ze mną do studia, a za tydzień puścimy ciebie gdzieś dalej ok?
w - No okey
s - ale pamiętaj że jak uciekniesz to już nie będę miał jak inaczej chłopakom powiedzieć niż powiedzieć im prawdę, a wiem że tego nie chcesz.
w - A co z - nie dokończyłam bo suga mi przerwał
s - Coś się wymyśli. I pamiętaj też, że i tak się o tym kiedyś dowiedzą - wstał
w - Każdy się kiedyś o tym dowie - popatrzyłam na ziemię
s - tylko żeby było mniej podejrzanie to musimy udawać że ja wkurzony a ty taka przestraszona, ok?
w - Okey
s - Dobra idę powiedzieć Jin'owi by coś ci ugotował i po nóż. O a masz jakieś specjalne życzenie co do tego jedzenia?
w - Nie, spoko
s - Ok to zaraz wracam - wyszedł
No tak. Nie przemyślałam tego dając sudze sprawdzić czy jest dobrze. Brawo ja. Ale w sumie to dobrze bo inaczej to bym miała przesrane. Nagle drzwi się otworzyły i staną w nich jungkoook?
CZYTASZ
porwana BTS
FanfictionWiki to zwykła dziewczyna, a BTS to znany boysband co ich łączy? W książce będzie trochę wulgaryzmu I innych scen