Kapitola 2.

31 1 0
                                    


Bylo právě prvního září, když se dvojčata vydávala se svými rodiči na nádraží devět a tři čtvrtě. Draco i Audax byli jistě z místa unešení, nemohli to dát, ale najevo. Audax se rozhlížela okolo sebe, a co neuviděla. Rodina se zrzavými vlasy. To museli být jisto jistě Weasleovi. Otec jí o nich něco říkal, že to jsou kouzelníci, kterým nevadí mudlové. Audax nezastávala ten názor, že mudlové jsou odpad společnosti, ale neměla je ráda. Čistokrevnost pro ni byla prioritou. Jen nad nimi tedy ohrnula nos, a vydala se dál k velkému vlaku který na sobě měl nápis Bradavický expres. Lucius s Narcissou se s dětmi rozloučili, přičemž Lucius se na svoji dceru lehce usmál. Audax mu úsměv oplatila a nastoupila do vlaku.

Šli si sednout do nějakého volného kupé, když za nimi přiběhli Dva tlustí kluci. Draco vypadal že je znal, ovšem Audax neměla ponětí, kdo to je. „Tohle je Crabb a tohle Goyle. Kluci tohle je moje sestra Audax.“ Vysvětlil hned Draco. Audax pokývala hlavou. Bylo jí jasné, že oni nebudou její přátelé.

Když našli volné kupé, ihned si do něj sedli. Vzápětí za nimi přišla malá, hnědovlasá dívka, pohledem upřeným pouze na Dracovi. „Ahoj Draco, já jsem Pansy. Vy jste jistě Crabb a Goyle a ty musíš být Audax že?“ Vyklopila ze sebe najednou. „Ano, klidně si k nám sedni. Vím, že jsi se na to chtěla zeptat.“ Odpověděla jsem ji, přičemž jsem na ni mrkla. „Dobře díky.“ Usmála se. Tahle holka se Audax začala líbit.

Ve vlaku si potom dále povídali, takže jim cesta jim utekla velice rychle. Když poté vystoupili z vlaku, mohli uvidět obrovského muže. Ten se jim pak představil jako Hagrid. Již zmíněný Hagrid je následně odvedl na loďky, ve kterých následně pluli k hradu. Byl opravdu úchvatný. Audax nikdy neviděla nic velkolepějšího, než Bradavický hrad. Zajímalo ji, kde má kolej Zmijozel. Bylo totiž jasné že se tam dostane, tak proč se zajímat o jiné koleje? Její přemýšlení ji zabralo takovou dobu, že ji probudila až Pansy, která s ní plula na lodičce. „Dax! Už jsme tady.“ Řekla ji s úsměvem. „Už? No nic tak jdeme.“ Řekla na zpět. Zvedla se z loďky a spolu s Pansy se rozešli za ostatními. V hradu je Hagrid opustil s tím, že za nimi za chvíli někdo přijde. „Tak je to pravda. Slavný Harry Potter přijel do Bradavic.“ Ozval se z ničeho nic Draco. Audax se za ním otočila, aby mohla vidět s kým mluví. Samozřejmě že Harryho znala. Otec ji o něm říkal hned několik věcí. „Tohle je Crabb a Goyle, a já jsem Malfoy, Draco Malfoy. A kdo je tohle? Zrzavé vlasy, staré učebnici, ty musíš být Weasley. Pojď se mnou Pottere a já ti ukážu co je to, když si tě váží.“ Řekl Draco povýšeným tónem. Bylo ji jasné, že se k němu Harry nepřidá. Bavil se s Weaslym, a na loďkách nevypadal, že by mu to vadilo. „Promiň, ale myslím že přátele si můžu vybírat sám.“ Odbyl ho Harry. „Budeš litovat.“ Sykl Draco. To už k nim, ale přicházela nějaká profesorka. „Já jsem profesorka McGonagallová, a Teď vás odvedu do velké síně, kde budete rozřazeni moudrým kloboukem do čtyř kolejí. Jmenují se Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a Zmijozel. Já jsem řiditelka nebelvírské koleje.“ Vysvětila. To už se, ale otevřeli dveře a vedla malé děti dovnitř. Bylo to opravdu úchvatné. Čtyři stoly, každý pro jednu kolej. Profesorka začala vyvolávat jména a klobouk je rozřazoval do kolejí. Draco skončil samozřejmě v Zmijozelu, Harry s Weaslym skončili v Nebelvíru. Pak profesorka vyvolala Audax.

*Audax pov. *

„Audax Malfoyová!“ Ozvalo se najednou. Vyšla jsem tedy ke stoličce s kloboukem a posadila se. Následně mi na hlavě přistál klobouk. ,,Další z rodiny Malfoyů. Hmm. Tak jakou kolej? Přeješ si Zmijozel, ovšem máš v sobě i část Mrzimoru. Síla tvých předků je, ale větší. Ať je to tedy Zmijozel!“ Usmála jsem se a vydala se ke kolejnímu stolu Zmijozelu. „Dax! Pojď si sednout sem!“ Zavolala na mě Pansy. Tak jsem si k ní šla přisednout. Samozřejmě že seděla vedle Draca. Kde jinde že? Po konci rozřazování se před námi objevila hora jídla. Na nic jsme nečekali a začali jíst.

Po jídle k nim přišel jejich kolejní ředitel. Moc dobře věděla že to je Severus Snape. Doma s ním několikrát mluvila. Profesor Snape jim rozdal rozvrhy a chvíli zůstal stát u dvojčat Malfoyových. Pak se, ale rozešel dál. Audax ho měla ráda. Jednou ji totiž pomohl s jedním kouzlem, když zrovna Lucius nebyl doma. Poté se pod vedením prefekta vydali na svou kolej. Ani jí moc nepřekvapilo že šli do podzemí. U kamenné zdi pak vyřkl heslo, kterým bylo čistá krev a následně vešel dovnitř. Bylo to tu trochu chladné, ale jinak hezké. Vydala se tedy do svého pokoje, kde následně zjistila, že je s Pansy.

Po pár minutách se rozhodla, že se půjde podívat do společenské místnosti. Samozřejmě že tam potkala Draca s jeho kumpány, jak něco vykládá ostatním. Pomalu jsem se k nim přiblížila a tak, aby mě nikdo neviděl jsem je odposlouchávala. „Potter je naprostá nula. Vybere si Weasleho přede mnou. No, kdo to kdy viděl? A bavil se s tou mudlovskou šmejdkou Grangerovou. Všiml jsem si taky, že na něm hodně holek může oči nechat. Asi kvůli jeho slávě nebo fakt nevím. Jsem, ale rád, že mu Audax nevěnovala tolik pozornosti.“ Říkal Draco. „Tvoje sestra je k sežrání! Jsem rád že Potterovi nevěnovala pozornost, takže teď u ní můžu nějak zabodovat.“ Řekl najednou nějaký prvák. „U mě nezaboduješ ani teď. Nikdo z vás u mě nezaboduje. Dělejte si, co chcete, ale s mou přízní nikdo z vás nepočítejte.“ Vmísila jsem se do jejich rozhovoru a přejela všechny pohledem. Líbili se mi jejich vyděšené pohledy. A říkala jsem pravdu. Budou u mě vždycky na vyšším místě než ostatní koleje, ale tím že jsou ze Zmijozelu si mou přízeň nezískají. Jediný, komu plně důvěřuji je otec, a tak to také zůstane. „Jasně, stejně se mnou pak skončíš!“ Zavolal na mě někdo, když jsem byla na odchodu. Otočila jsem se a uviděla toho kluka co o mě předtím něco říkal. Pomocí hůlky jsem zvedla vázu a hodila ji po něm. Váza se cestou roztříštila, takže na něj dopadly střepy. Celkem ho to pořezalo. Ne nějak vážně, ale jizvu bude mít. Jen jsem se chladně usmála a odkráčela jsem pryč. Musím se připravit na první den.

Vítám vás u další kapitoly. Doufám že se zatím líbí🖤
🙋

NEOHROŽENÁ (harry potter ff) Kde žijí příběhy. Začni objevovat