✨Világkupadöntő✨

989 55 8
                                    


Teltek múltak az évek. Klechery Emily betöltötte a tizenhatodik életévét. Ötödéves lesz a Roxfort Boszorkány és Varázslóképző iskolában. Augusztus vége van, ezt az időszakot, mint mindig, a Weasley családdal tölti. Legjobb barátai a Weasley ikrek és Annie aranyvérű barátnője. Sok minden kalandot élt át az elmúlt években, sokat nevetett, sírt. Még mindig a Mardekár kvidics csapatának a hajtó játékosa.

Annie-nak nagyon nehéz nyara volt. Az anyukája meghalt. Természetesen Emily mindig mellette állt. Hogy részvétét nyilvánítsa ő is sokszor járt feketében. Ő nincs jelen a most a Weasley családnál. Ők is jönnek majd a meccsre, csak az apukájával. Tuti, hogy majd összefutnak.


Emily szemszöge:

Finom illatokra keltem. Mrs. Weasley megint valami finomat csinált reggelire. Megnyaltam a szám szélét. Felöltöztem, hogy ne keljen kapkodnom, amikor indulunk. A lépcsőn óvatosan lementem. A két kedvenc ikrem már lent ült az asztalnál. Ginny, Harry és még Percy is.

- Indulunk gyerekek!- jön Mr. Weasley- Már felverbuváltam mindenkit!

- Valahogyan hallottunk.- motyog Fred és George

- Én még nem is ettem abból a finomságból!- hajtottam le a fejem

Ha kajáról van szó én nagyon válogatós vagyok. De anya után Mrs. Weasley főz a legeslegjobban!

- Gyorsan reggelizz meg Emily. Húsz perc és indulunk.

Úgy is tettem. Mikor már mindenki kész volt elindultunk.

- Nagyon jó lesz!- mosolygott George

- Az ám.

Harryt sose kedvelem igazán. Mindig mindenhol ott van. A bölcsek kövéről is tudomást szerzett valahonnan. Ron minden kalandról kommentált nekem. Annyira szeretem a kis Weasley-t. Hermione néha okoskodó, ami irritáló tud lenni. Emlékeztet, hogy nem vagyok kiemelkedő a tanulásban. Én JÓ tanuló vagyok, nem kitűnő. Meg Mr. Weasley említett valami olyat, hogy összefutunk egy barátjával. Aki meg is érkezett a fiával.

- Cedric! Mr. Diggory!- üdvözöltem őket

Az ikreket ismét elkapta egy féltékenységi hullám, szúrós szemeket vetettek a fiúra. Ráadásul a kvidics meccs miatt is ki vannak akadva.

- Siessünk a zsupszkulcshoz. Egy bakancsot keressetek!

Én a kettő vöröske ikerpárral tartottam. Cedric Harry-vel ment.

- Képzeld Emily. Olyat hallottunk.- kezdi Fred

- Nálunk lesz megtartva a Trimágus Tusa.- fejezi be George

- Tényleg??? Azta! Jelentkezünk?

- Naná!- vágták rá

Belerúgtam valamibe. Egy régi elhasznált bakancs.

- Megtaláltam!- kiáltottam

Mindenki körénk gyűlt.

- Gyorsan fogjátok meg!

Én a két Weasley iker között találtam magamnak helyet. Nagy sebességgel el kezdett forogni a világ.


Sikeresen ráestem az idősebb Weasley ikerre. Ajka szinte a homlokomhoz ért. Nagyon elpirultam, a fejem színe egyenlő volt a haja színével. Felkeltem róla.

- Jól vagy?- porolja le magát

- Mhm.- bólintok

Itt a Diggory családtól elköszöntünk. Egy felállított sátorhoz gyalogoltunk. Szeretem az ilyen mágikus dolgokat. Volt egy emeletes ágy és mellette egy egyszemélyes ágy. Én lestoppoltam az egyszemélyeset. George felül foglalt helyet, Fred alul. A Malfoy család leállt észt osztani.
- Lám lám..- kezdett bele Lucius
- Jobban teszi ha a saját dolgával foglalkozik Mr. Malfoy.
- Szemtelen mint mindig.
- Hagyjon minket békén!- szólt Mr. WEASLEY

Ezután a meccs rendben lement. Döntetlen az állás. Az ikrek ki vannak gyönyörűen festve zöldre. Ginny húguk csodálatos műve.
A meccs után mindenki a sátorhoz ment, kivéve én. Összefutottam Annie barátnőmmel.
- Annie! Mr. Klechery! Üdvözlöm.
- Szia Emily. Egyedül hagylak titeket. Van megbeszélésem még.
- Viszont látásra.- intettem
Az apa távolodott.
- Emily!- ugrott a nyakamba Annie- Fontos megbeszélni valónk van!
- Kiről van szó Annie?
- Aaj. Most az egyszer nem Klaus jár a fejemben.
- Csoda történt.
- Ez tényleg komoly. Beszéljünk, mint Mardekáros barátnő a Mardekáros barátnővel.
Nagyot nyelt. Én a szemeimet tágra nyitottam.
- Annie! A sötét jegy!!!- mutatok az égre
- Hogy ez is a legjobbkor ugrik be.
- Még mindig ugyanolyan válogatott szavú lány vagy, amilyennek megismertelek.
Nemsokára egy kiáltás hangzott el.
- Húzzunk innen.- tanácsoltam Annie-nak
- Egyet értek.
Elkezdtünk szaladni egy irányba a tömegen keresztül.
- Lehetne mondjuk valami kevésbé nagy állat a patrónusom.- panaszkodom
Teljesen másik irányba futottunk mint a tömeg. Átugrottunk egy kerítést.
- Rákba jövünk erre.- álltam meg
- Avadakedavra!- hallottam mögülünk/ bocsi a ha nem jól írtam /
Nem minket céloztak. Leguggoltunk a földre. Egy nálunk idősebb fazon megölt egy embert. Csak reménykedni tudunk hogy nem vett minket észre. Több percig csendben vártunk. Végül szólították az embert és eltűnt.
Ekkor mindkettőnk nyakához egy pálcát fogtak.

- A lányom!- hallottuk Mr. Klechery hangját
- Emily! A fehér hajú lány velünk van!
- Mr. Weasley!
- Nagyon sok felé kerestünk! De az a lényeg megvagy
Az alakok elengedtek és visszaszolgáltatták a pálcám.
- Emily, Annie!- rohantam oda hozzánk az ikrek
Először Fred ölelt át örömében. Aztán George hosszú másodpercekig engem ölelt. A fülembe súgott valamit.
- Ilyet még egyszer ne merj csinálni. Rám hozod a szívbajt Emy...
- Bocsánat.
Elengedett.

Igazából semmi más nem történt eznap este. Összepakoltunk, mint a jó gyerekek és Szeptember 1-én kndultunk a Roxfortba.

Írjátok meg, hogy tetszett-e❤️👉👈🥺

𝙰 𝚑𝚊́𝚛𝚘𝚖 𝚋𝚊𝚓𝚔𝚎𝚟𝚎𝚛𝚘̋ //𝚆𝚎𝚊𝚜𝚕𝚎𝚢 𝙺𝚕𝚎𝚌𝚑𝚎𝚛𝚢 𝚃𝚛𝚒𝚘́//Where stories live. Discover now