/ ebben a részben több ugrás is lesz, szeretném egy részbe leírni, hogy kik a választottak, remélem nem gond, :3 /
- Annyira jó újra itt lenni. Ülök le Annie mellé a nagyteremben.
- Nem hallottad Klechery?- szól hozzám Sworx- Idén itt lesz a Trimágus tusa.- Jelentkezzünk!
- Benne vagyok Daniel. Életedben először jó ötleted van.
- Emily, veszélyes!- néz rám Annie
- Engem nem lehet olyan könnyen megölni. Bírok en mindent.
- Figyelmet kérek!- most jön a nagy bejelentés Dumbledore-tólKettő iskola diákjai szállnak meg a Roxfortban idén. Van egy nagy serleg, amibe be kell dobnod a neved. Igazából ennyi.
- Nem lehet igaz, hogy csak 17 éven felüliek versenyezhetnek.- teszi ölbe a kezeit Fred
- De itt van ez az ital!- mutatja fel büszkén
- Én be fogok kerülni. Biztosítalak titeket.
Beléptünk a terembe. Az ikrek középre futottak bemutatni a buta tervüket. Hat év alatt ez az az egy ötlet amiben nem voltam bent. Odamentem Tedhez és Klaushoz.
- Na ti bedobtátok a neveteket?
- Naná. Ha bekerül valamelyikünk, de állat lene.- kuncog Ted
Megférfiasodtak az évek alatt. Annie barátnőm közeledett felénk.Annie szemszög:
- Sziasztok! Szia Klaus!
Éreztem ahogyan elpirulok. Nagyon nagyon belészerettem.
- Klaus! Beszélhetek veled kettesben?
Emily egy "gyerünk" pillantást mutatott felém.
- Persze!- mosolygott, majd felém jött. Még jobban pirultam. Elsétáltunk.
- Figyi Klaus. Te egy évvel idősebb vagy.- előveszem a zsebemből a gondosan összehajtott papírdarabot- Bedobod a nevem a serlegbe?
Szerintem meglepte a kérdésem.
- Nem! Ez veszélyes Annie!
- De én be akarok kerülni! Meg akarom mutatni mit tudok!
- Azt ne így tedd! Okos vagy, szép vagy. Ez a te stílusod.
Megfogta a kezemet és visszadugta a zsebembe a papírt. AZT MONDTA SZÉP VAGYOK???? Most ájulok el! Még pirosabb lettem. És még a kezem is megfogta.
- Rendben. Köszi.- ennyit bírtam kinyögni, azt is csiga tempóban
Nagyon meg férfiasodott... Talán még jobban beleszerettem...
- Egyszer eljöhetnél velem egy vajsörre.- mondja határozottan mosolyogva
- Örömmel!- öleltem át
MIT CSINÁLOK??? Legnagyobb örömömre vissza ölelt. Visszamentünk Emilyékhez.Eközben Emy-nél:
- Figyi Ted.- dőlök a falnak- Dobd be az én nevemet!
- Isten ments. Kérj meg mást.
- Na! Kérlek!- nézek cuki szemekkel- Nagyon szépen kérlek!
- Mondjuk... nem hiszem hogy megválasztanának...
- Épp ez az. Nem leszek olyan mázlista.
- Rendben. De senkinek nem mondod el.- veszi el tőlem a papír fecnit
Közben az ikrek beitták a kreálmányukat és bedobták a nevüket. Majd öreggé változtak. Idióták... de így szeretem őket. Közben Klausék is visszajöttek. Annie fülig vörös volt és nem szólt semmit. Ha Klaus megbántotta én lefejezem.
- Köszike Ted.- ölelem át- Megyek és leállítom az idiótákat.
Odafutottam a kettő immár ősz Weasley-hez.
- Gyertek, álljatok fel.- nyújtom a kezem- Elmegyünk majd Madam Pomfrey-hoz.
- Ch...
- És én eközben bedobtam a nevem a serlegbe idióták.- nyújtok nyelvet
- Hogyan??
- Titok Weasley-k.
Ekkor bejött Viktor Krum és mindenki elcsendesedett.Egy hét eltelt, hogy Ted bedobta a nevem a serlegbe. Sokat futok vele meghívott egy vajsörre el is fogadtam. Közben a Weasley-k visszakapták eredeti színüket és elkapta őket a féltékenykedési láz.
- Féltékenyek!
- Túl sokat lógsz ezzel a Ted-del.
- Bátyám legjobb barátja és nekem fogadott testvérem.
- HH!- vágják rá
- Na majd a választás után találkozunk. Én leszek a Roxfort bajnoka!
Átsétáltam a Mardekárosok asztalához.
- Meghívott vajsörre!- rángatott Annie- Elmentem vele! Finom volt!
- Össze fogsz jönni a bátyámmal!- suttogom neki
Dumbledore figyelmet kért. Most jön életem legnagyobb pillanata.
- A Roxfort bajnoka: Cedric Diggory
- Francba!- mondom, hogy csak Annie hallja
- A Drumstag /Sorry a helyesírási hibákért/ bajnoka: Victor Krum!
Nagyon sokan éjjeneztek.
A Francia iskolából Flour lett a bajnok. Neki örültem egyedül. Be vállalós lány lehet.DE!
Dumbledore elkezdte volna a mondandóját. Amikor kék fény kezdett kijönni a serlegből. Ez én leszek.
- Bingó!- suttogom Annie-nak
- Két cetli...- hallatszott valamelyik tanár szájából
Dumbledore felolvasta az egyik cetlit.
- Harry Potter!
Ekkor elképedtem. MI A SZAR!
- Tököm tele... mindenhol ott van.- vette ki számból a szót Sworx
- Biztos feltűnőségi viszketegsége van...-mondom
Harry vonakodva kiment.
- Emily Klechery.- hangzott a másik név
Éreztem a bátyámnak a dühös energiáját a levegőben. Persze ezt csak én érezhettem.
Kimentem egy kis tartással. Dumbledore nekem sokkal jobban örült, mint Harrynek.
- Rád számítok. Vigyázz majd Harryre.- ezt mondta nekem
- Professzor úr. Sokkal szigorúbb fogattatásra számítottam.
- Tudom, hogy te jó vagy és téged senki se keres. De ígérd meg nekem! Vigyázz Harryre!
Amikor kisétáltam a másik négy bajnokhoz szinte láttam az ikrek irigy, egyben gratulálok pillantását.
A bátyáméval ellentétben. Asszem ha megyünk a klubhelyiségbe azonnal felfutok a lány részlegre.
YOU ARE READING
𝙰 𝚑𝚊́𝚛𝚘𝚖 𝚋𝚊𝚓𝚔𝚎𝚟𝚎𝚛𝚘̋ //𝚆𝚎𝚊𝚜𝚕𝚎𝚢 𝙺𝚕𝚎𝚌𝚑𝚎𝚛𝚢 𝚃𝚛𝚒𝚘́//
Fanfiction✨BEFEJEZETT✨ GEORGE WEASLEY FF HIBA TALÁLHATÓ BENNE Én is emberből vagyok😂 - Miss. Klechery a maga pálcájának magja megegyezik Fred és George Weasley-éval. Ez eszméletlenül ritka...- hangsúlyoz Olivander- Maguk hárman eszméletlen dolgokon fognak ke...