Hazan : Yağız.....
Nefes ve Tahir de görür ama Yağız kolidorda dolaşır onları farketmez.... Hazan koşarak yanına gider....
Hazan : Yağız
Yağız : ismimi nerden biliyorsunuz
Hazan : ne demek nerden biliyorsun yağız benim hazan unuttun mu beni aradan gecen yıllar unutturdu mu beni
Yağız : ne saçmalıyorsunuz siz
Hazan : yağız bizim bir.... Hazan sözünü bitirmeden bi kız çocuğu koşarak Yağızın boynuna atladı...
Yağız : kızımmm ecem
Ecem : baba gidelim yoruldum
Hazan ikisine baktı gözleri doldu kıza bakıyordu masaldan küçüktü saçında neredeyse hic sac kalmamıştı...
Yağız : siz ne diyecektiniz
Hazan: hic ... Koşarak Nefes ve Tahirin yanına geldi....
Nefes : ne konuştunuz
Hazan : hic bi şey hadi Cemrenin odasına gidelim....
💙💙💙💙💙💙Cemre : offff ne zaman çıkacağım burdan
Nedim gülümser... "Biraz iyleşince" der...
Cemre ayağa kalkmaya çalışır....
Nedim : dur düşeceksin bana söyle kalkacağında....
Cemre Nedime tutunur ve ayağa kalkar... Nedim uzun uzun Cemrenin gözlerine bakar Cemre de Nedime....
Nedim daha fazla dayanamaz"seni seviyorum çok seviyorum Cemre sen sevmesen de ben seni çok seviyorum" der...
Cemre : seni seviyorum. Nedimin dudaklarına bakar...
O sıra da hazanlar gelir.....
Cemre : sizin ne işiniz var burda
Nedimin eli ayağına dolaşır...
Hazan : Cemre iyi misin?
Cemre : siz gelmeden önce gayet iyiydim
Nedim : ben artık gideyim
Cemre : gitme
Nedim gülümser....
Tahir : merhaba ben Tahir kaleli Cemrenin eniştesi sayılırım siz? Elini uzatır.
Nedim : Nedim karaçay. Tokalaşır...
Cemre yatağa uzanır....
Nefes : bir şey ister misin ?
Cemre : hayır
Hazanın aklı yağızda kalmıştır. Onu tanımamıştı ya da tanımak istememişti ....
Gerçekten onun kızı mıydı? Yağızın mıydı o küçük kız....💙💙💙💙
Yağızdan ;
O kadının sözleri hala aklımdan çıkmıyor. Aradan gecen yıllar unutturdu mu beni demişti keşke hatırlayabilsem ama hatırlamıyorum son 5 yıl var sadece öncesi yok o kadın kim beni nerden tanıyor ismimi nerden biliyor hic birini bilmiyorum... Sadece can dostumun ölürken söylediği sözler var aklımda '' kızım sana emanet " yıllarca Ecemi kızım bildim hoş bir kızım olsaydı ancak bu kadar sevebilirdim....
💙💙💙💙💙💙
Nefes : siz kimsiniz Nedim bey
Cemre : sevgilim.
Cemre bi an ağzından böyle bi kelime kaçırır ama daha sonra utanıp bakamaz....
Nedim mutlu olur gülümser. " evet Cemre ile sevgiliyiz " der. Cemrenin söylediğini bozmaz....
Tahir : vayy hayırlı olsun
Cemre : saol enişte
Nedim : eyvallah kardeşim
Hazan : tebrik ederim Cemre
Cemre : saol 😏
Nefes : tebrikler canım mutlu ol
Cemre : teşekkür ederim. Beni sevgilim ile yalnız bırakır mısınız biraz???BÖLÜM SONU ....
BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ....
YAĞIZ NEDEN BİR ŞEY HATIRLAMIYOR ?...
CEMRE VE NEDİM İLİŞKİSİ NEREYE GİDECEK 🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN YÜKÜ (TAMAMLANDI)
Fanfictioniçeri girecekken bi ses durdurdu beni... "Cemre" onun sesiydi.... kaçmak isterken döndüm arkamı , yüzleşmek istiyordum onunla ama suratına bakınca değişen bir şey olmadığını farkettim..... yine bulmuştu beni , tam kurtuldum artık bitti derken yenide...