|1.1|

41 11 0
                                    

Bulut'dan;

Kucağımda bayılan beden ve karşımda korkuyla duran Şimal'den başka bir şeye odaklanamıyordum.

“Bulut!” Adımı duymamla olan şeyleri yeni yeni idrak etmeye başlamış ve kucağımda ki bedenle dışarı atmıştım kendimi.

Şimal'in durdurduğu taksiyle binerken aklımda ki binlerce soru donup kalmış, neler olduğunu çözmeye çalışmayı bile bırakmıştım.

Daha birkaç dakika öncesinde kokusu burnuma dolan kadın şimdi kucağımda baygındı.

Heyecandan olabileceğini kendime inandırmaya çalışırken Şimal'in gösterdiği korku bu ihtimali uçup götürüyor ve geriye sadece bana da korku bırakıyordu.

°°°

Sedye'ye bıraktığım ufak beden odaya alınırken ben hızla Şimal'e döndüm.

“Ne oluyor?” Korkuyla sorduğum soruya cevap veremeyen kız bir sağa bir sola doğru yürürken önüne geçip kollarından tutup sarstım.

“Şimal, ne oluyor?” Ağlamaya başlayıp bana sarılması, hıçkırıklarının arasından bir şeyler söylemesi sandığımdan çok daha büyük bir şeyin beni beklediğini fark etmemi sağlamıştı.

“Ölüyor,” diye fısıldadığında vücudumun kaskatı kesildiğini hissedebiliyordum. Beynim bu kelimeyi idrak edemiyor ve kabullenemiyordu.

Benim tanıdığım deli dolu kızın ölüyor olabilme ihtimali sıfırdı ben de.

“Ama önce unutuyor.”

Kalbime dolan acıyla Aden'in sözleri geldi aklıma.

“Unutmamak için çok çabaladım.”

Şimal'in dudaklarından dökülen son kelimeler ise şarkıyı anlamamı sağlamıştı.

“Sen biliyor musun, kim ölü kim diri? Ben öldürüyorum içimde ki seni.”

“Ama öldüremedi Bulut.”

•••

Tıpla bir alakam olmadığından sadece hayal gücümle yazmış olduğum bir hikayedir.*

'Kim Ölü Kim Diri'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin