Mirio, meresztette rám a szemeit, és ijedten nézett. Végül össze rogytam a fejemben tomboló fájdalomtól, majd kinyögtem hogy feladom.
Fájt a fejem, azt se tudtam idővel, hogy mi történt. Ebből látszik, hogy nem erősítettem eleget, ahhoz hogy tudjam kontrollálni az erőm.Mindenkinek feltűnt egy félelemre utaló arc kifejezés.
- Jól v-vagy..? - simogatta a hátam a Mirio.
- Fáj.. - hajtottam le a fejem a földre.
- M-mi?! - kapta el a kezét a hátamról.
- A.. Fejem.. Túl terhelt.. Nem edzettem.. - csuklott el a hangom a végén.
- Állni azért tudsz?.. - kérdezgette Mirio.
Nem akartam magamnak be vallani hogy "Neem, nem tudsz állni..".. De végül muszáj voltam mondani, hogy nem, tényleg nem tudok felállni. Elvittek a gyengélkedőre, amin még inkább nyomibbnak éreztem magam.
Gyenge kopogást hallottam az ajtón.
- Oh... Jöjjön be..! - néztem kíváncsian az ajtóra.
Lassan kinyitódott, és Tamaki lépett be rajta, aggódó arccal.
- Ó-oh.. Bo-bocsánat,.. Aludtál (neved)...? - csukta be maga mögött az ajtót.
- N-nem, de örülök, hogy jöttél..! - mosolyogtam rá. Nyugodtság kapta el az arcát. Végül ő is csalt egy kis mosolyt az arcára.
- M-Mirio.. E-erős v-volt..?.. Mi is t-történt igazából..? - nézett rám csillogó szemeivel.
- Izé.. Igazából, egyszerűen, nem voltam elég erős. Többet kellett volna edzenem.. Megfájdult a fejem mikor használtam az erőm.. - szégyeltem el magam, és le hajtottam a fejem.
- V-várj.. Te ezt szé-szégyelled...?..
- Igen.. - a kezeimre néztem - Ezen van mit szégyellni.. - könny szökött a szememre, alig egy másodperc alatt. - H-hisz, csak magadat kellett volna látnod..! Hősies.. Mindekit, aki előtte volt, egy csapással odébb lökött, vagy kiütött!.. Én meg egyedül- Megfogta a kezem..
- Nem... Én nem vagyok hősies. Lány vagy. Mirio teljesen összetört, hisz méltóságos ellenfele voltál.. Erősnek tart. - letörölte a könnyeim a szememről.Tamakival egy ideig elmerültünk egymás szemeiben, majd elpirulva realizáltuk, mit is csinálunk.
- Izé-.. Nem a-a-akartalak kellemetlen h-helyzetbe hozni..! - hadonászott a kezeivel, elterelésként.
- N-nem.. Lényeges.. Egyébként.. Amikor azt mondtad, hogy szeretnél velem beszélni, akkor mit szerettél volna..? - hajtottam balra a fejem, ahogy néztem Tamakit.
- Hát.. Sz-szeretném h-ha a b-ba-arátom lennél..
YOU ARE READING
Tamaki Amajiki x Reader /befejezett/
FanfictionSziasztok..! Ez az első ilyen "hosszabb" történetem, animéről. És persze, a helyesírási hibáimért elnézést kérek. Jo szórakozást!❤😂😅