8. rész (Ijesztő találkozás..)

1K 73 0
                                    

Pár óra után kivittek a gyengélkedőről. Megkönnyebbülés volt elmenni.. Már senki nem volt a suliban, így hát haza is mehettem. Anyukámék nem tudtak bejönni értem, ezért haza kellett sétálnom. Sok sikátor van az utcánk felé, ezért mindegyiken végig néztem, hátha lapul ott valaki. Amikor kb. a harmadik mellett haladtam el, láttam kettő hasonló magasságú férfit. Látszólag bújkáltak.. Nem tudtam hogy kerülöm meg az összeset, ezért elmentem messzebb, majd el sétáltam előtte.
Megütötte a figyelmem, egy kék láng. Reflex szerűen elkezdtem futni. Amikor haza értem lihegve berontottam.
- O-oh..! Szia (kedvenc beceneved)-mosolygott rám anyukám.
- Apa hol van..? - kérdeztem miután körbe néztem a konyhában.
- Elment, egy munka helyi találkozóra. Nem rég indult el, szóval még nem most ér haza. Na, de mesélj..! Milyen volt az első napod..? - nézett rám kíváncsi szempárokkal. - gyere, ülj le..!
- Hát, izé.. Erős mindenki meg minden.. De én nem vagyok elég erős. Ma megerőltettem magam.. Fejfájásom lett, és gyengélkedőre vittek.. - szomorodtam el.
- K-komolyan..? - jött oda hozzám.
- Ige-.. - anyukám a szám elé tette a kezét.
- *suttog* Hallok valamit.. 3 km-re van innen.. Ide tart. Mi lehet ez..?-
Anyukám képessége, a hibátlan hallása. Remekül hall mindent.- Nem láttál senkit míg jöttél haza..?
- D-de, de ők közelebb voltak..
- És miért nem mondtad..? Ajj te..! Na gyere gyorsan. Még nem biztos hogy ide jönnek, de vigyázz magadra..! - anyukám be vitt a "búvóhely" nevezetű szobába, és rám zárta az ajtót. Aggódom érte. Be vittem a telefonom, ha esetleg apa hív. Át néztem a falakon, hogy ne érezzem annyira bezárva magam.
Az ajtót bezárta anyum, és bejött a szobába hozzám. Át ölelt, és nyugatgatott.
- *suttog* Sh.. Nem lesz semmi baj.. Még messze vannak..! Apád nem most fog haza érni, szóval nem kell érte aggódni..
- *suttogva* A-anya.. - nézek rémülten anyukámra.
- M-miaz..?!
- Valaki.. Az ablakon át néz be.. Ide..
- M-mi..? H-hogy néz ki?.. - fogta meg a vállam.
- Egy maszk van rajta, és egy kalap.. - rezgett minden testrészem.. Nem hagyhatom így.. "Be fog jönni.. Itt lesz, és keresni fog minket. De miért jött..?!"
Néztem a maszkos embert, aki még nem is mozgott. Csak nézett.
Aztán.. Megmozdult..

Tamaki Amajiki x Reader /befejezett/Where stories live. Discover now