Heyecanla Nick ' in odasına ilerliyordun . Bugün ilk kez Yenilmezler ile bir göreve çıkacaktın .
Tony ile partiden sonra hiç konuşmamıştınız.
Nick in odasına vardığında karşında tüm yenilmezleri görmenle sende yanlarına geçtin .
Nick konuşmaya başladı
N- evet , herkes burada olduğuna göre görevi anlatabilirim. Yine Loki ' nin bir planı var . Buz devlerini dünyaya getirip buraya hükmedecekmiş .
Tony araya girdi .
T - Bok hükmeder
Steve sinirle ona döndü .
S - Hey ! Diline dikkat et !Tony ağzı ile onu taklit etti.
Nick göz devirerek devam etti .
N - Rica ediyorum bu görevi kimseyi kaybetmeden halledin .
Herkes kafasıyla onayladı ve odadan çıktınız .
Herkes hazırlanmak için dağıldı .
Sende odana ilerledin .
Ama birşey eksikti , senin kostümün yoktu ki !
Sen Nick ' in odasına gitmek için odandan çıktığında Nick ' in zaten senin kapının önünde olduğunu fark ettin
Sana elinde ki kıyafeti uzattı
N - sanırım bunu unuttunTeşekkür edip kostümü giymek için hızlıca odana girdin .
Üzerini giyinip silahlarını kırmızı tulumun üzerinde ki özel bölmelere koydun .
Kostümün Natasha 'ninkine çok benziyordu
Herkes kulenin merkezinde buluştu .
Daha sonra büyük jete doğru yol aldınız.
Herkes sırayla jete binerken Tony binmen için sana elini uzattı . Sende elini kavrayıp jete bindin ve Steve ' in yanına oturdun .
Giderken tek birşey fark etmiştin . Tony ' nin gözleri hep senin üzerindeydi.
Sonunda şehrin kuzey batısında varmıştınız .
Steve söze girdi .
S - Sanırım Loki henüz saldırmamış . Pozisyon almak için zamanımız var . Hulk sen gelecek askerleri Thor ile burada bekle , Barton sende çatıdan nereden gelceklerini gözle , Natasha sen ve bende belirli bölgelere bombaları yerleştirelim . Tony sen ve
Y/N ise birlikte gidip sivilleri buradan çıkarın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★·.·'Avengers✩Imagine '·.·★
FanficKendinizi Avengers ' ın içinde hissetmenin tam zamanı ...