☬Loki²☬

1.2K 139 6
                                    

Artık lokiye bağırmaktan çok yorulmuştun.
Y/N : yeter bırak beni artık .
Loki ise seni hiç dinlemeden karşıdaki tezgahta birşeyler yapıyordu. Sabrın taşımıştı burada çok fazla kalmıştın. Ama gidemezdin de daha görevi tamamlayamamıştım.  Şimdiye kadar verilen her görevi başarı ile tamamlamış biri olarak bu görevi yarım bırakmak olmazdı. Hemen bağlandığım ipleri çözmeye başladın çok gevşek bağlandıkları için onları rahatlıkla çözebildin ne yani Loki bu ipleri çözemiyeceğini mi zannetmişti. Yavaşça lokinin yanına gittin.
Y/N : ee anlat bakalım ne deneyi bu.
Loki ipleri çözmene şaşırmamış gibiydi .
L : o ipleri çözememen için bağlamamıştım leydim . Senin buradan görevini tamamlamadan gidemiyeceğini biliyorum.
Y/N : görevimi tamamladım bile dedin ve lokinin önündeki kağıdı alarak kapıdan dışarı çıktın.

Avengers kulesine varmıştın hemen nick'in odasına gittin ve ona kağıdı uzattın.
N : bu nedir Y/N
Y/N  : lokinin planı efendim.
N  : bravo Y/N bunu başaracağından hiç şüphem yoktu.

       ________________~______________

Ertesi gün antrenman yapmak için boş bir alana gitmiştin . Aniden arkanda beliren bir şey farkettin. Bu lokiydi burada ne işi vardı.
L : aaa leydim size hiç yakıştıramadım .
Y/N : ne işin var burda senin.
L  : bir anlaşma yapalım sen bana kağıdı geri ver bende sizi rahat bırakayım .
Küçük bir kahkaha attın .
Y/N : çok geç dedin ve oradan uzaklaşmaya başladın. Loki kolundan tutup seni kendine çekti.
L : çabuk kağıdı bana geri ver !
Y/N : kağıt yok dedim ya.
L : o zaman sen benimle geleceksin.
Y/N : nedenmiş o ?
L : çünkü ben öyle istiyorum.
Lokinin elini  döndürdün ve karnına tekme atarak onu yere düşürdün.
Y/N : birdaha karşıma çıkarsan Loki
Seni doğduğuna pişman ederim.
Loki hala yerede yatıyordu ve anlamsız bir şekilde sırıtıyordu .
L : peşini asla bırakmayacağım leydim.

Loki : leydim yıldıza tıklamayı unuttun.

★·.·'Avengers✩Imagine '·.·★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin