☬Tony Stark ⁷☬

1.8K 220 13
                                    

( medyayı açabilirsiniz )

Tony ' nin yanından ayrıldın .

Hayatında ki en güzel geceydi . Kendini ilk kez ve son kez huzurlu hissetmiştin . Şimdi ise yıllardır yapmak istediğin ama korktuğun şeyi yapacaktın .

Tony seni odana kadar getirmişti . Yanağına bir öpücük kondurdun . Son öpücük .

Tony herşeyden habersiz odasına gitti .

Yatağına oturdun .

Akan gözyaşlarına hakim olamıyordun .

Kulağında ki kulaklığı çıkardın ve yere atıp sertçe ezdin .

Odan da HYDRA ' ya ait ne varsa hepsini paramparça ettin.

Artık hazırdın . Yapmak zorundaydın . Tony ' nin zarar görmesini istemiyordun .
Sana hayran olan adamın gözlerinin içine baka baka yalan söylemek istemiyordun .

Sonunda cesaretlendin ve odandan çıktın .

Uzun koridor boyu yürüdün ve terasa çıktın .

Serin rüzgar yüzünü okşuyordu .

Gözyaşların yanaklarını terk edip zemine damlamaya başlamıştı .

Tony ' ye veda edemeden gidecektin .

Çünkü sen bir vedayı bile hak etmiyordun .

Saçların rüzgarın etkisiyle uçuşurken Tony ile o güzel dansınızı düşündün .

İçinden başka birine aşık olması için dua ettin . Çünkü Tony bunu sonuna kadar hak ediyordu .

Terasın yüksek basamağına çıktın . Temiz havayı iyice ciğerlerine doldurdun .

Aşağıya baktın . Çok yüksekti .

Ama bunu hak etmiştin .

Tony ' yi üzmeye hakkın yoktu .

Gözlerini kapadin . Kollarını açtın . Ama arkanda ki o tanıdık ses durmani sağladı .

Tony ağlıyordu .

T - Y/n Yapma ! Lütfen yapma ! Beni bırakma lütfen ! İn ordan lütfen !

Arkani ona döndün ağlamasına dayanamıyordun

Y/n - T-Tony lütfen ağlama yapmak zorundayım , beni tanımıyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Y/n - T-Tony lütfen ağlama yapmak zorundayım , beni tanımıyorsun .

T - hayir Seni tanıyorum sen benim en sevdiğim ve en değer verdiğim tek insansin lütfen yapma in ordan

Y/n - Tony Ben ajanım . Buraya bilerek gönderildim . HYDRA için çalışıyorum . Görevim seni bizim askerimiz yapmaktı ama - ama ben sana aşık oldum . Lanet olsun !

Dedin ağlayarak

Tony şaşkın ve yaşlı gözlerle sana bakmayı sürdürdü .

Y/n - Seni seviyorum .

Kollarını açarak kendini boşluğa bıraktın .

Duyduğun tek şey Tony ' nin acı çığlığıydı .

T - HAYIIRR!!!

yüksek binanın tepesinden düşerken gülümsedin .

Başarmıştın . Herşey bitmişti . Kurtulmuştun .


Bu cesareti bulduğun için kendine teşekkür ediyordun . Son kez derin bir nefes aldın ve gözlerini kapattın ...

Ama olmadı . Yine .

Metal eller seni belinden tutup havaya yükseltti .

Gözlerini araladın . Tony zırhını giymiş ve seni kurtarmıştı .

Havada süzülürken ona döndün .

Y/n - Neden ? Neden beni kurtardın ? Seni hak etmiyorum . Seni tehlikeye atamam

Tony zırhının maskesini çıkardı .

T - Seni seviyorum , seni çok seviyorum , her zerreni seviyorum . Birlikte herşeyin üstesinden geliriz meleğim .

Dedi ve dudaklarını seninkiler ile birleştirdi...

Tony - Senin hayatını kurtardım ve sen hiçbirşey olmamış gibi bu bölümü mü geçeceksin ? Sence de bir oyu hak edecek kadar yakışıklı değil miyim ? 

~💫~

★·.·'Avengers✩Imagine '·.·★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin