☬Clint Barton⁵☬

1K 94 2
                                    

Uyandığında yanında uyuyan bartonu farketmemiştin kalkıp elini yüzünü yıkadın ve odaya geri döndüğünde barton yatakta doğrulmuş sana bakıyordu.
B : günaydın
Y/N : senin burada ne işin var barton
İki elini de açıp etrafı gösterdi
B : burası benim odam güzelim
Doğruya dün gece beraber uyumuş olmalıydınız.
Y/N : ben odama gideyim dedin ve kapıya doğruluğun anda barton seni kendine çekti ve yanağından öptü.
B : görüşürüz güzelim.
Y/B : görüşürüz odadan çıktın ve kendi odana gittin , üzerini değiştin Nick'in odasının kapısına geldiğinde içeride barton ile bir şeyeler konuştuklarını duydun ve durup onları dinlemeye karar verdin.

N : barton bu göreve gitmek istediğine emin misin? Biliyorsun yaralanma ihtimalin fazla.
B : evet efendim biliyorum  ve bu göreve gideceğim.

Bu ne göreviydi böyle? Barton yaralanabilirmiydi? Hemen bu görevin ne olduğunu öğrenmen gerekiyordu . Sana yaklaşan ayak seslerini duyunca hemen yandaki odadaya girdin. Nathasha odada silahlarını temizliyordu.
N : hoşgeldin Y/N bir sorun mu var?
Y/N : hayır sana merhaba demek için gelmiştin dedin ve hızlıca odadan ayrıldın. Ve nick'in odasına gittin .
N: Y/N hoşgeldin görevini öğrenmek için mi geldin?
Y/N : evet ama kendi görevimi değil bartonun görevini öğrenmek için geldim.
N : anlamadım
Y/N : sizi duydum efendim.
Nick donakalmıştı
N: ıı şey peki Y/N bu gizli bir görev sana anlatacağım ama kimseye söylememelisin yoksa bartonun işi dahada zorlaşır.
Y/N : bana güvenebilirsiniz efendim
N : birkaç gündür HYDRA gizli bir işler çeviriyor bunu dışarıdan öğrenmemiz mümkün değil bunun için içeri birisini sızdırmamamız şart
Y/N : anlıyorum efendim ama bu çok tehlikeli değil mi?
N: bende bunu bartona defalarca söyledim ama o ısrarla görevi kabul etti.
Y/N : teşekkürler efendim ben artık gideyim. Dedin ve bartonun odasına gittin. yanına yaklaştın ve elini tutun
Y/N : dikkat et barton
B : sen görevi biliyormusun?
Y/N : evet dedin ve dudağından öptün
Ve tekrarladın
Y/N : dikkat et
Sana sarıldı ve
B: dikkat edeceğim dedi.

Barton : tehlikeli bir göreve gidiyorum . Benim için alttaki yıldıza tıklamayı unutma lütfen♥️

★·.·'Avengers✩Imagine '·.·★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin