Capitolul 4

42 5 0
                                    

Oare cineva de pe lumea asta se simte așa de singur cum mă simt eu acum?Nu am pe nimeni inafară de Vanessa,iar ea acum are problemele ei,nu că vreodată m-aș fi plâns la ea,așa cum o face ea zilnic.Singurătatea e mai intunecată decât culoarea irișilor mei...

Eram atât de prinsă in gânduri incât nu am auzit telefonul care mă avertiza că am primit un mesaj.Era de la Mark și scria:

"Bună dimineaţa rază de soare,sper că nu te superi că iţi spun așa.Știu că sunt enervant tare dar vroiam să știu dacă ai timp weekend-ul acesta de o cafea,să ne cunoaștem mai bine."

Asta m-a deconectat de la tata pentru câteva secunde și am zis ca deconectarea asta să dureze mai mult așa că i-am răspuns:

"Bună dimineaţa Mark,nu mă supăr pentru acel apelativ,și imi cer scuze că nu am mai vorbit dar am fost foarte ocupată in ultimele două zile.Dacă poţi astăzi pe la 16:00,imi dai un mesaj.Să ai o zi bună incontinuare." și am apăsat pe send

M-am ridicat din pat,am dormit destul de puţin,ceasul indica ora 09:00,m-am dus la baie și mi-am făcut tabieturile.Când m-am intors in dormitor mi-am luat un tricou larg roșu și o pereche de pantaloni scurţi comozi pentru că sâmbăta e zi de curăţenie generală.Când mi-am verificat telefonul aveam deja răspuns de la Mark "Desigur,ne vedem la Corner Caffe,cred că știi unde e." Logic ,e cafeneaua unde lucrez,ce aveam să ii spun,vrei să te servesc eu? I-am răspuns "E okay" sperând că nu vom sta până intru in tură.

Am inceput curăţenia de la dormitorul meu,până la al mamei,cel de oaspeţi,baia,holul.Am coborât,era ora 11:30 și mama nu venise.Sigur ii va fi foame așa că am hotărat să curăţ bucătăria după ce fac ceva de mâncare.Norocul meu e că făcusem ieri cumpărături.După jumătate de oră am terminat și desertul,cookies.Toate erau calde,și o văd pe mama că intră pe ușă intr-o stare jalnică,ciufulită,tot rimelul scurs,cu rochia scurtă aproape ruptă.Chiar dacă se comportă oribil cu mine eu tot o iubesc.

-Mamă ai păţit ceva? Ești bine? și când m-am apropiat ea duhnea a alcool

-Ai făcut și tu curăţenie in casa asta?

-Da mamă am făcut,du-te și mănâncă cât sunt incă calde,după fă o baie și culcăte.toate au fost spuse pe un ton neutru și am urcat.După ce termina ea de mâncat,aveam degând să fac curăţenie și in bucătărie și apoi să mă pregătesc pentru "intâlnire"Cât a mâncat mama eu mi-am mai repetat lecţiile pentru luni,deoarece mâine mi-am propus altceva.

Pe la 13:30 am terminat cu tot,și trebuia să mai fac o baie și să imi alrg hainele.Nu prea aveam ce să aleg intre câteva tricouri roșii,gri și negre și o rochie neagră.După am ieșt din baie,mi-am uscat părul,și mi-am ales hainele,cei mai mulaţi blugi pe care ii am,negri desigur,și nu ca să atrg atenţia ci pentru că arătau cel mai normal,și un tricou drăguţ tot negru.

Mai aveam o oră și jumătate până să plec când telefonul a inceput să sune.Era Vanessa.

-Da Vane.

-Hei Mel,vin la tine să iţi aduc caietele.

-Mai ai până ajungi?

-Sunt in faţa ușii.

-Serios? Intrăă,și urcă la mine,ce Dzeu,zici că prima dată când vii.

-Okay.și chicotește

Mai aveam de așteptat cam o oră,niciodată nu m-am comportat atât de copilăros...să aștept cu atâta nerăbdare o intâlnire.

-Hey,ţi-am adus caietele,mersi mult.Dar maicăta nu e acasă?

-Hey,nu ai pentru ce,mama doarme,a avut o noapte "lungă".și dau ochii peste cap

SperanţăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum