Capitolul 11

22 1 1
                                    

Visez,la o viaţă fericită:mama,tata,eu și...

-Nuu!
Doamne ce vis oribil,eram in grădina unei case superbe,cu mama și tata râzănd și povestind când deodată două mâini puternice se așează pe umerii mei și mă trag intr-un abis,negru tot in jurul meu,cădeam și cădeam până ce alarma ceasului m-a trezit anunţându-mă că este 9 am ,vineri.

Brobonele de sudoare imi alunecau pe frunte și respiraţia imi era sacadată.După două minute in care m-am calmat,am mers spre șifonier să imi aleg o ţinută pentru astăzi,am degând să cunosc New York-ul.Desigur după nici 5 minute mi-am luat o pereche de pantaloni și un tricou vechi și negru de-al meu ,deși aveam șifonierul plin de lucruri noi,și m-am dus spre propria mea baie.Se pare că in "căsoaia" asta,cum le spunea Vane vilelor,toate camerele au băi.

Off Doamne Vanessa,nu am mai vorbit cu ea de 2 zile,oare crede că am murit,eu și Stefan am plecat așa pur și simplu.După ce mi-am terminat rutina am hotărât că o să ii sun pe Vane,mama și Angus să iși caute o altă chelneriţă.

-Alo?se aude vocea somnoroasă a mamei

-Ce faci mamă?Sunt Mellisa,te-am sunat ca să...

-Ca să ce mucoaso? Să imi spui că ai plecat și tu cu jegul de Andrew? M-aţi lăsat toţi.Mama se pare că iși făcea somnul de după amiază și părea furioasă pe mine.

-Nu mamă! Ascultă,tata a fost nevoit să plece,da,tot ce e drept,nu am putut să il iert complet,dar a avut motive intemeiate,bunica a plecat din cauza bolii,iar eu...eii bine,tu m-ai făcut să plec,nu eram vinovată pentru toata ura asta prostească a ta asupra mea!i-am ţipat toate astea sperând să imi liniștesc sufletul după toată tornada asta de evenimente.După o pauza lungă:

-Ai grijă să faci rost de pastile.

Și a inchis,la naiba cu toate,pierd tot din jurul mea,chiar și propria viaţă.Nu mi-am mai luat pastilele de 3 zile,sper că nu s-a intamplat nimic.Decid să uit conversaţia cu mama și să o sun pe Vane.

-Alo?Tu știi câte griji mi-am făcut? Unde mama naibii ești?a spus tot dintr-o răsuflare,era nervoasă

Un mic zâmbet a apărut pe faţa mea,cuiva chiar ii păsa.

-Bună Vane,da imi dau seama câte griji ţi-ai făcut,sunt in "Noul" York.și chicotesc

-Tu iţi baţi joc de mine?

-Stai calmă,sunt in New York,la tata.parcă nu mă mai durea atât de tare atunci când pronunţam cuvântul tată

-Off,deci până la urmă l-ai găsit.Mă bucur mi amiga.

-Văd că mărirea de medie la cursul de spaniolă dă roade nu?

-Trebuie să te ajung din urmă la ceva până la urmă nu?și ne bufnește râsul pe amândouă.

-Mel,orice ai face nu te mai intoarce aici.spuse Vane cu o voce joasă

-De ce?

-An prins o discuţie de dimineată intre James și unii de la el din gașcă.Cică:"Nu știu unde s-a ascuns dar tata o să o găsească,să vezi atunci distracţie,și nici Vanessa aia nu e de lepădat,ar merge amândouă odată"

-Off Vane,calmează-te,am avut o "discuţie" cu James atunci când s-a intâmplat și nu o să se mai atingă de tine,dar dacă e ceva mă suni sau dai un mesaj și urc im pimul avion spre casă.

-Okay,eu trebuie să inchid,mă strigă mama.vocea ei era temătoare

-Bye darlin'

Am răsuflat ,uitându-mă la ceas,era 10 am,Angus sigur era treaz.chiar când vroiam să il apelez,un zgomot se auzi de jos.Am inaintat increzătoare spre ușa camerei mele,iar când am deschiso o mână a venit din lateralul ușii dorind să mă lovească.In secundele acelea mă gândeam "Ce Dumnezeu,este 10 dimineaţa,cine poate fi?"M-am lăsat in jos,eu fiind la acel moment in pagul ușii și m-am intors in cameră,individul purta cagulă,zici cã sunt in filme,oare nimeni nu știe că tata lucrează ca agent FBI,dorea să imi ofere un pumn direct in maxilar,dar mi-am păzit faţa cu palmele,dar avea o forţă mai mare așa că m-am lăsat pe vine,i-am dat un picior peste gambe,crezând că poate ii găsesc punctul slab,nu era acela,dar tot am reușit să il distrag câteva secunde pentr a mă duce in spatele lui apucându-i mâinile și trăgându-ile in spate,nici mânile nu erau punct slab,astfel dându-i ocazia să se intoarcă cu faţa spre mine,mai aveam două variante,nu vroiam să las omul steril așa că am atacat sus,i-am dat un pumn in stern și atunci a pledat ca și infrânt.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 11, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

SperanţăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum