הסטתי את הראש לצד מנסה להתנתק מהנשיקה,זה לא שיש לי עם גייק חלילה פשוט זה הרגיש לא בנורמה כאלו משהו חסר.
"ג'ייק..." אמרתי במבוכה
"ג'ס אני כל כך מתנצל! אני חשבתי...ואז אח שלי.. אני כל כך מצטער ג'סיקה..." התנצל ג'ייק בקול כנה והשפיל את ראשו לנעלינו
"ז-זה זה בסדר!" ניסיתי לנחם אותו "זה פשוט קצת מוקדם לי אוקיי?"הנחתי את ידי על כתפו כדי להגגיעו שהכח בסדר.
"את צודקת סליחה..פשוט אח שלי הכניס לי לראש לעשות את זה..."
"ואתה עושה כל מה שאח שלך אומר לך?" שאלתי לא מאמינה ובמבט המום.
"אני חושב שהוא הבנאדם הכי טוב בעולם שיודע הכי טוב מה לעשות בזמן הנכון" הכריז ג'ייק והרים את ראשו בגאווה באחיו עם מעט עריצות בקולו.
"וואו אתב ממש מעריץ אותו הא?" שאלתי שמחה בשבילו
"הוא בטח אח טוב!"
"כן... הוא הכי טוב בעולם!" אמר בעוד עיניו נוצצות.הסתכלתי בשעון וראיתי שאם לא אצא עכשיו אני האחר לאית'ן.
" טוב ג'ייק אני צריכה ללכת,אני אדבר איתך יותר מאוחר לגבי החזרות טוב?" הנחתי את ידי על כתפו כדי להוציא אותו מהטראנס שבו שהה.
"כן..כן! אין בעיה"נשק לי על הלחי והלך לכיוונו השני משל הכיתה.
מה יש לו זה?----
"סליחה שאחרתי" אמרתי לאית'ן בעודי מתנשפת ומניחה את ידיי על ברכיי כדי לתמוך בגופי הכבד והמתנשף מן הריצה.
"יש יום שבו את לא מאחרת?"שאל אותי בטון משועשע ברגע שסיימתי לייצב את נשימתי והתיישרתי מסתכלת עליו.
"סליחה פשוט דיברתי עם גייק"
ראיתי איך לסתו מתקשחת.
"מה עשית עם ג'ייק?" שאל במבט עצבני וכיווץ את כפות ידיו לאגרופים.
"סתם דיברנו על ההצגה שאנחנו מציגים בשיעור דרמה" חששתי לספר לו גם על הנשיקה מחשש שיעשה ניתוח פלסטיק לפרצופו של גייק רק בעזרת אגרופיו."עזוב אותו בא נלך ללמוד" אמרתי והתחלתי למשוך אותו לכיוון היציאה עד שנעצרתי והסתכלתי על עצמי בזעזוע כשהמוח שלי עדיין מעכל מה שהרגע אמרתי,הסתכלתי על אית'ן וראיתי שגם הוא בהלם ממני.
טוב,זה משפט שלא חשבתי שאני אגיד החיים.
אבל החיים הם מלאים בהפתעות,אין מה לעשות."מי את ומה עשית לג'סי שלי?" איתן נראה כיאלו ראה רוח.
"שתוק, אתה ממילא הכי חכם ככה... רגע קראת לי עכשיו ג'סי?!" דפקתי על המצח מנסה להראות לו שהצליח לייאש אותי בעודי מתעלמת מהפיל שהחדר- הוא קרא לי הרגע ג'סי שלו?"כן, זה או זה או כיפה אדומה. את תבחרי" גיחך
"אדומה בגלל השיער שלי? אתה מודע לזה שהיה לה שיער בלונדיני ולא אדום אלה רק הגלימה שלה הייתה אדומה נכון?"
"אני די בטוח שזה לא היה גלימה אחרת למה כתוב כיפה?" התעמק אית'ן.
"מה רצית שיכתבו גלימה אדומה?"גיחכתי אלי
"זה טיפשי".
"לא וכיפה זה בסדר" גילגל את עיניו."אתה מודע לזה שאנחנו רבים על דבר לא חשוב כרגע נכון?" אמרתי באנחה אבל בתוכי שמחתי שאני הצלחתי להשכיח את עיניין ג'ייק מליבו בנתיים.
"בסדר בואי נתקדם לבית שלי" החזיק בידי ומשך אותי לכיוון מכוניתו.
"למה זה תמיד בבית שלך? מה רע בבית שלי?" שאלתי לא מרוצה מזה שהוא סוחב אותי ביד לעיני כל התלמידים שהיו בחניון של התיכון.
"את תצליחי להתרכז בבית שלך עם הרעש שאח שלל מקים? או שיקרה מה שקרא בפעם שעברה וכל שנייה תלכי לדבר איתו" הזכיר לי את הפעם שעברה שהינו בביתי וניסינו ללמוד,מה שלא כל כך צלח משום שטום כל שנייה בא להפריע לנו."אממ אולי?" שיחקתי את התמימה מה שלא כל כך הרשים את איתן שפשוט המשיך למשוך אותי
לכיוון ביתו."אל תחשבי ששכחתי את מה שקרה עם ג'ייק היום" אמר פתאום אחרי שתיקה של רחוב אחד שבו בוא עדיין מחזיק בידי.
"אוח..חשבתי שכבר שכחת מזה.."נאנחתי משלימה את זה שעכשיו אין לי דרך לרסן את אית'ן חוץ מלחטוף אותו ולקשור אותו לכיסא, מה שלא כל כך יצליח משום שהבנאדם שוקל פי שניים ממני.
-----"אני לא אוהבת את התרגיל הזה!" זרקתי את המחק הורוד שלי מחברת מתמטיקה שלי.
"קדימה את תצליחי, אני מאמין בך" הביט בי אית'ן ברחמים בעודי נאבקת בתרגיל קטן כבר ארבעים וחמש דקות.
"אתה יכולה יכול לדחוף את האמון הזה לתוך המחברת הזאת לא אכפת לי! אני עדיין לא אצליח.."נאנחתי בהשלמה.
"רוצה להתערב על זה?" שאל בהרמת גבות לעברי.
"כן בטח למה לא?" ממילא אין לי מה להפסיד.
"אני מראה לך דרך אחרת לפתירת התרגיל ואם את לא מצליחה על הניסיון הראשון את יכולה לקבל מה שאת רוצה,אבל!" עצר בדרמתיות "אם את כן מצליחה אני מקבל מה שאני רוצה בסדר?"עשיתי את עצמי חושבת "כן, בטח, למה לא?"
הגיע הזמן שאני אקבל תשובות לגבי המיסתוריות שלו וזו הדרך לקבל את מה שמגיע לי!הוא גיחך " אם כך בואי נתחיל בהתערבות ג'סי".
והתחיל להראות לי דרך שונה לפתור את סוג התרגילים הזה.
וכמובן שהצלחתי מיד והוא ניצח."אוקיי, מה אתה רוצה?" הכרזתי בתבוסה בעוד אני מרחיקה את המחברת ממני.
"נשיקה".היוששש חמודיות,סליחה שלא העלתי הרבה זמן פשוט לא היה לי את הכוח לשבת ולכתוב😑
הלוואי שהייתי יכולה להגיד שעכשיו בחופש יהיה לי יותר זמן אבל יש לי עבודות להגיש אז ככל הנראה אני אהיה תקועה בהן כל החופש😔
אבל שיהיה לכן חופש נעים ושקט מלימודים😚
מקווה שאהבתן את הפרק🤩
ויהיה לכן ולכל עם ישראל חג אורים שמח וסופגניות טעימות😋😋😋
שבת שלום😍😍
YOU ARE READING
Beautiful
Romanceהוא גיחך " אם כך בואי נתחיל בהתערבות ג'סי". והתחיל להראות לי דרך שונה לפתור את סוג התרגילים הזה. וכמובן שהצלחתי מיד והוא ניצח. "אוקיי, מה אתה רוצה?" הכרזתי בתבוסה בעוד אני מרחיקה את המחברת ממני. "נשיקה". האם החיצוניות של האדם היא בעצם מסכה כדי להסתי...