Bölüm Şarkısı : Maroon 5 - Maps ( Mediada var )
İyi okumalar ^^
Dün geceki anılar toplu gösetiminden sonra , sabahı etmek zor olmuştu. Hatırladıça içime oturan anıları artık bir kenara bırakmam gerektiğinin farkındayım. Ama sadece farkındayım. Yapmalı mıyım ?
Evet.
Yapmak istiyor muyum ?
HAYIR.
Düşüncelerimde daha fazla boğulmadan yataktan çıkıp yerdeki çantadan telefonumu buldum. Son aramalaradan Barbara'yı bulup aradım.
''Siktir Chels. Hangi psikolojiyle bu saatte arıyorsun !''
''Ah bende seni seviyorum bebeğim. Ve sana da günaydın.''
'' Sadede gel.''
''Kahvaltı için sadece 20 dakikan var güzelim . Bence hazırlanmaya başla .''
O bana küfürlerini savururken daha fazla hakarete ihtiyacım olmadığını düşünüp telefonu kapattım.
Ultra soğuk suyu yüzüme çarptıktan sonra dolaba ilerledim salaş kazağımı ve beyaz pantolonumu üzerime geçirdim. Dün geceki yorgunluğumdan kalma göz altı torbalarımı görmezden geldim. Ayakkabılarımı ayağıma geçirip odadan dışarı çıktım. Uzun ve kırmızı koridordan geçip asansöre bindim. Büyük kahvaltı salonuna indiğimde kızların çocuğunu burada olduğunu gördüm ama Barabara yoktu. Stella yanıma koşup bütün sevecenliğiyle bana sarıldı.
'' Günaydın Chels .''
''Günaydın Stell . Barbara'yı gördün mü ? ''
'' Buraya gelirken kapısını çaldığımda 15 dakikaya geleceğini söyledi .''
Ona gülümsedim .
''Teşekkürler bebeğim .''
Bana tekrar sıkıca sarılıp tabağını aldı ve kahvaltılıklardan koymaya başladı. Yaklaşık 4 yıldır mankenlik yapıyordum. Kızların çoğu çok sevecendi. Galiba en donukları bendim.
Ayakta dikilmekten vazgeçip tabakların yanına ilerleyip bir tane aldım ve kahvaltılıklardan gözüme kesitridiklerimi tabağıma koydum . Behati ve Candice'in yanına oturdum.
''Günaydın.''
''Günaydın Chels . Dün neden partiye kalmadın ? ''
''Yorgunluktan ölüyordum Cann. Ayakta duramazdım gelseydim .''
Candice dudaklarını büzdü. Siktir bu kız çok sexy. Yani kız olmasam kendimi tutamazdım galiba.
''Anladım bebeğim . Bugün boşuz. Bence NYC günü yapmalıyız.''
Kaşlarımı havaya kaldırıp en sinsi bakışlarımdan yollamamla kahkaha atmaları bir oldu. Bende onlara katıldığımda bugün enerjimin yerinde olduğunu fakrettim.
Sert topuklu ayakkabı sesleri duyduğumda kafamı kapıya çevirdim. Sinirini buradan hissedebildiğim Barbara gözleriyle beni arıyordu. Cesaretimi toplayıp yanına ilerledim . Bana bağırmasına fırsat vermeden sıkıca sarıldım. Sarılmalara bayılırdı.
''Bana şekerlik yapma Chelsea. Kafanı duvara sürtmek istiyorum .''
Korkuyla gözlerimi açtım.
'' Barbara sadece seni uyandırdım. Hadi ama ben senin en yakın arkadaşınım .''
Gözlerini devirdi . Gülümseyip onu oturduğumuz masaya çekiştirdim. Kızlarla günaydınlaştıktan sonra masadan kalktık.
'' NYC günü fikrine ne diyorsunuz ? ''
'' Ah ! Sana hayır demek mümkün mü sexy şey .''
Behati'nin dediği hepimizi güldürdü. Aramızda konuşarak otelden dışarı çıktık.
'' Araba mı ? ''
''Hayır '' diye atladım. ''Buraya gezmeye geldik arabaya ihtiyacımız yok.''
Times Meydanı'nındaki heryere girip çıktıktan sonra bir Laura's Cafe'ye oturup kahve içtik. Behati bize Adam'ı ne kadar çok özlediğini anlatırken yine ve yine göz devirmemek için kendimi zor tuttum. Aşk bana çağrışım yapıyordu. Mümkünse o kelimeyi sözlükten çıkarabiliriz.
Telefonumdan yükselen In The End melodisine teşekkür bile edebilirdim.
''Efendim Tommie?''
''Chels hemen buraya gelmelisiniz. Yarım saate havaalanına gidiyoruz . Planlar değişti. ''
''Planımız ne ? ''
'' Yeni defile Happy Halloween başlığı altında Londra'da yapılacak. ''
''Venedik değil miydi ?''
''Değişti işte Chels. Ha birde Ariana Grande özel sebeplerden ve değişen planlardan dolayı bize katılmıyor.''
'' Eee yeni konuk şarkıcı kim olacak peki ? ''
''One Direction.''
HAH ?
3. bölümün sonu . Aslında bu bölümde birşeyeri yoluna koyacaktım ama çok hızlı olacağını düşündüm. Harry daha hiç hikayeye girmedi ama bir sonraki bölümde girecek . Olaylar çok hızlı gerçekleşmeyecek .Şimdilik sadece karşılaşsınlar yeter hgfds Bu arada hala okuyucu yok. Ama aynı gün içinde 3. bölüm yayınladım geleceğini düşünüyorum zamanla . <33
Multimedia : Chelsea ve kıyafetleri
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMMEMORIAL|h.s
Fanfiction"Ufacık kalbime sığdırdığım ufak erkeğim,neden sığdıramadın beni o büyük kalbine?"