-Chapter 5-

315 19 5
                                    

Bölüm Şarkısı : Oasis - Wonderwal

Yorumlarınızı ve oyalarınızı eksik etmeyin lütfen .

İyi okumalar ^^

Onunla aynı ortamda bulunuyordum. Nasıl düşündünüz bilmiyorum ama ben onunla göz göze bile gelmeden odama çıkmayı düşünüyorum.Ama o bu kadar güzel gülümserken bunu yapmak imkansızlaşıyordu. Siktir . Neden bu kadar mükemmel ? Hayır kendime gelmeliyim.

Tom gülümseyip onlara doğru yürürken ben gerilemeye başlamıştım bile. Hedefime ulaşmak üzereyken Barbara önümde durdu.

''Chels , onlarla tanışmadan mı gidiyorsun ?''

''Yorgunum bebeğim. Onlarla daha sonra da tanışabilirim . Ne e olsa 1 hafta beraberiz.''

Barbara omuz silkti. Ona gülümseyip yürümeye devam edecektim ki , Tom'un sesi durmamı sağladı.

''Bütün kızları tanımanızı istiyorum. Buna Chelsea'dan başlayabilirsiniz.''

Sikeyim seni lanet Tommie. Kaçmak için bir bahane üretirken , adının Paul olduğunu düşündüğüm adam konuştu.

'' Çocuklar şuan yorgun Tom. İstersen akşam yemekte yapalım şu tanışma işini.''

Tom biraz düşünüp onayladı.

''Haklısın Paul kızlarım da yorgun. Şimdilik dinlensinler. Akşam yemekte herşeyi konuşuruz.'' deyip, Paul'u onayladıktan sonra Liam'dan başlayıp bütün grupla selamlaştı. En arkadan onları izliyordum. Daha doğrusu O'nu.

Selamlaşma bittikten sonra herkes odasına dağıldı.En başta da ben tabi.

Özlemiş miydim yoksa ?

Hemde deli gibi.

Sarılmak istiyor muydum ?

Hemde ahtapot gibi.

Peki yapacak mıydım ?

ASLA.

Yüzüne bile bakamıyorum. Acaba beni görmüş müdür ? Acab-

''Chelsea ! Hazırlanmaya başlamadın daha ? Akşam yemeğine az kaldı. Tanrım , hiç mi heyecanlı değilsin ?''

''Kulaklarımı sikmeyi kes ve kendi işine bak Bar !''

- HarryStyles -

O çok güzeldi. Gerçek olamayacak kadar güzel. Tam 4 yıldır herşeyini ama herşeyini takip ediyordum. Yaptığı her röportajdan giydiği her kıyafete kadar.

Özlemiş miydim yoksa ?

Hemde deli gibi.

Sarılmak istiyor muydum ?

Hemde ahtapot gibi.

Peki yapacak mıydım ?

ASLA.

''Herieh ! Kızların hayalini kurmayı kes. ''

Göz devirmeden edemedim.

''Lou , hayal kurmama ne gerek var ? Şuan hepsi bütün sexyliğiyle aşağıda benimle tanışmayı bekliyor.''

''Seni aptal egoist marul beyinli . ''

''Hayır Tommo. Egoist olan Zayn . Harry sadece aptal marul beyinli.''

Niall'ın sözlerine yeniden ve yeniden göz devirdim.

''Beyinsiz herifler. Beni bu işe karıştırmayın.'' diye kafa tuttu Zayn.

'' Kabul et Esmer'im . Senin egon , Lou'nin sigortalı poposından bile daha yuvarlak .''

Dediklerime Niall kahkaha atarken , Zayn ve Lou bana saldırıya hazır leopar gibi bakıyorlardı. Şuan beni kurtarabilecek tek kişi olan Liam'ın arkasına geçtim. Telefonla konuşuyordu.

''Liiiiiii ! Hayati tehlikem var ve inan bana aşağıdaki Melekler'le tanışmadan ölmek istmiyorum.''

Liam , telefonu kapatıp ''Hepinizden utanıyorum .'' diyerek başını salladı .

Ona kocaman bir öpücük verdim ve en tatlı bakışlarımdan gönderdim.

Diğerleri Niall'ın açlığını tartışırkan , beni unutmuş gibilerdi.

Cidden kafamı dağıtmamı sağlıyorlardı. Onlara Chelsea'dan bahsetmiştim. Tabi sadece isim olarak. Onun beni bırakıp gittiğini anlatmamıştım.

-Chelsea Wilson-


Elimdeki telefonla oynarken aşağı inme süremi olabildiğince uzatmaya çalışıyordum. Üzerime siyah , üzerinde ufak taşlar olan bir etek ve göbeğimi açık bırakan kirli gri bir t - shirt giymiştim. Herşeye rağmen ona güzel görünmek istiyordum.

Koridordan gelen gürültüler daha fazla uzatamayacağımı gösteriyordu. Ayağa kalkıp son kez aynada kendimi süzdüm.

''Sadece umursamaz ol.''

-

Masada diken üzerinde otururken , stresten ağlayabilirdim. Dudaklarımı ısırıyor , yumurklarımı sıkıyor , bacaklarımı titretiyordum. Ama faydası olduğu falan yoktu.

Sandalye çekme sesi duyduğumda tamamen reflex olarak başımı kaldırdım ve O'nunla göz göze geldim. Sikeyim , tam karışmda duruyordu. Ya da oturuyordu her neyse. Direk gözlerimin içine bakıp dudaklarını içine çekip yaladı. ''Yapma şöyle . Dikkatimi dağıtıyorsun.'' hayır bunu demedim.

Bakmaya devam ederken gözlerinde çok fazla şey gördüm. Biraz özlem biraz da aşk aradım. Bulabildiğim tek şey olan suçlama , aynanın karşısında yaptığım bütün provaları knockout* etti.

Tom'un sesiyle anında bakışlarımı kaçırdım. Yoksa eriyip , jöle kıvamında sandalyeden akabile ihtimalim vardı.

'' Evet bayanlar ve baylar. 1 hafta birlikteyiz. Tatilinizin tadını çıkarın. 1 haftanın sonunda hepinizden VS Angel's ve One Direction'a yakışır bir performans istiyorum. Şimdi tanışın ve iyi anlaşmaya bakın. Ha birde beyler , kızlarıma gereğinden fazla yaklaşmayın. Bu en önemli kural.'' Göz kırpıp masadaki yerini aldı.

Tom'un sözlerinin bir kısmı yeniden dudaklarımı dişlemem sebep olsa da son söylediği sözler dudaklarımı rahat bırakmamı sağladı. Ama sadece derinlerden gelen , boğuk sesi duyana kadar.

''Merhaba Els.''

Rahat bırakmak mı dedim ? Uh , unutun bunu.

Knockout : Boks maçında yumruk etkisiyle yere düşen ve on saniye içinde kalkıp devam edemeyen oyuncunun yenilmesi durumu.

Tanımı bu . Ama hikayede kullandığım analmı , düşüncelerimi yendi , yerle bir etti gibi.

Uuu 5. bölümün sonu. Bu bölümü gerçekten çok zor yazdım. Aklıma hiçbirşey gelmedi diyebilirim. Aralarda saçmaladım biraz. Ama uzatmak içindi . Karşılaştıklarına göre artık konuya girebilirim. Ama okuyucum var mı yok mu bilmiyorum. Yorulmarınız benim için çok önemli . Lütfen yorum yapın. Hikaye için soru sormak isteyen mesaj da atabilir. Devam edebilmem için hikaye hakkındaki görülerinizi öğrenmem lazım. Lütfen dikkate alın. Sizleri seviyorum ^_^

IMMEMORIAL|h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin