05.34-
-Tooru,śpisz?.-szepnełaś cicho do ucha chłopaka on jedynie mruknął.
-Śpię,przynajmniej staram się.-szatyn obrócił się w twoją stronę,lekko i powoli otworzył oczy po czym spojrzał na ciebie dość urokliwym spojrzeniem,pocałował Riku w czółko.-Musisz być wyspana na jutro,twój brat mnie zabije jak zobaczy cię taką zaspaną.-przejechał ręką po włosach pięknych i jedwabistych włosach Riku po czym ją przytulił i zasnął.=Time Skip=
-Riku wstawaj.-szatyn zaczął cię szturchać w ramię.-Tak,tak.-dziewczyna burknęła pod nosem i się przekręciła się na drugi bok przy czym spadła z łóżka z wielkim hukiem.-O boziu.-chłopak podbiegł do Riku i przykucnął.-Nic ci nie jest?.-dodał powoli i spokojnie,podając jej rękę.-Jest okej.-mimo że bolała ją kostka,wstała i podeszła do szafy,wyciągnęła mundurek szkolny.-Odwróć się.-zielonooka ozięble zwróciła się do chłopaka który nawet przez chwilę nie odwracał wzroku.-Czy mam iść do łazienki się przebrać?.-spytała dziewczyna i stanęła zawiązują ręce pod piersią.-Okeeej.-chłopak się odwrócił na krześle obrotowym i zaczął coś bazgrać na kartce.Lekko odchylił głowę w bok żeby kątem oka patrzeć jak się przebierasz,szatynka spojrzała na niego i się zarumieniła.-Ty zboczeńcu !.-wykrzyknęła zasłaniając odkryte części ciała,chłopak stanął i w bezbronności podniósł ręce do góry.-Nie wybaczę ci tego.- Riku wskoczyła mu na plecy,owinęła nogi wokół jego tali i zaczęła bić go w plecy.-Zwyrolu! Mówiłam żebyś nie patrzył!-wykrzykneła dziewczyna nadal go klepiąc w plecy.Obydwoje zamarli jak usłyszeli pukanie do drzwi,wiadomo kto wszedł,Ushijima stał jak wryty w wejściu do pokoju.-Czego tu szukasz?-wysyczała do brata wkurzona.-Spóźnicie się zaraz.-brat Riku wyszedł z pokoju,zielonooka zeszła z pleców chłopaka.-Myślałem że to będzie mój koniec.-odparł chłopak siadając na łóżku. Brązowowłosa skończyła się przebierać i ruszyła do wyjścia.
🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
Przepraszam że takie krótkie,ale wenę mi zabiera.Następny rozdział postaram się napisać dłuższy.
CZYTASZ
It's My Life ~Oikawa Tooru x OC~
FanfictionRiku Izumi przeprowadza się do Japonii. Dołącza do wielkiej szkoły Aoba Johsai, spotyka tam wysokiego bruneta zaczyna spędzać z nią dużo czasu po niedługim czasie przedstawia jej swojego bliskiego przyjaciela z grupy siatkarskiej,również wysoki,szat...