Az Első Találkozás

440 11 0
                                    

Timi szemszöge:
Helloka! Gelencsér Timi vagyok, de szerintem nem kell bemuatkoznom hiszen ismertek. Láthattatok már az Exatlonban, a Miss Worb-ben, most viszont egy új terepen próbálom ki magam.
Ugyanis indul egy új műsor... DOBPERGÉÉÉÉS... A DANCING WITH THE STARS!!!!! Ebben a műsorban egy nagy álmom volt szerepelni.
Egy hónappal ezelőtt voltam egy casting-on ahol eldőlt, hogy szerepelhetek a műsorban.
Ma van a nap, hogy sor kerül az első próbánkra. Hiszen pár hét és lesz a NAGY bemutatkozás a Sztárban Sztár-ban, és mar csak egy hónap van az Első Élő Show-ig.
Viszont ami még nagyon izgi, hogy ma fogok először találkozni a partneremmel.
Na de kezdjük is el a napot...

Ma a szüleimnél aludtam, hiszen szükségem volt anya támogatására, hogy képes leszek-e rá, és persze Licsi (a kutyám) is megnyugtatott.
-Ennyire izgatott vagy? / dőlt neki anya mosolyogva a falnak, hiszen már vagy fél órája az órát szugeráltam, hogy mikor indulhatok végre.
-Ha tudnád mennyire/ doboltam az asztalon az ujjammal.
-Szerintem indulhatsz ha időben oda akarsz érni/ mondta
-Akkor már itt sem vagyok/ pattantam fel majd megölelgettem Licsit és anyához fordultam.
-Ne izgulj kicsim. Nagyon jó leszel. Már csak abban reménykedek, hogy valami jóképű pasi lesz a párod/ lökött meg vigyorogva
-Az mindegy/ legyintettem.
-Majd emlékeztetlek arra a mindegy-re/ mondta majd szorosan magához ölelt.
-Szeretlek anya/ suttogtam
-Én is téged Timikém/ fogta két keze közé az arcom.
Majd kocsiba is pattantam, majd indultam is Budapestre, a stúdióba.

Remegő kézzel nyitottam be a hatalmas ajtót. Egy csomó rendező, szervező és operátőr mászkált és csinálták a dolgukat.
-Szia Timi/ hallottam egy hangot magam mögül.
-Ohh Szia Dávid/ integettem mosolyogva Dávidnak, hiszen ő is táncol.
-Te találkoztál már a partenereddel?/ kérdeztem tőle
-Nem, még nem/ rázta a fejét mosolyogva.
Közben sorra érkeztek a hírességek akikkel már korábban találkoztunk. És mindenki arra várt, hogy végre megismerhesse a partnerét.
-Figyelem emberek/ szólt hangosan az egyik szervező
-Most el fogom mondani, hogy kinek melyik terembe kell mennie ahol meg fogja ismerni a partnerét. /majd elővett egy papírt amiről olvasni kezdte a neveket.
-Istenes Lacinak a hármas táncterembe kellene mennie/ mondta majd Laci mosolyogva elindult a folyosón.
-Osváth Andi 1-es terem, Noszály Sanyi 2-es terem. Gaby 4-es, Dávid 6-os. Détár Enci 5-ös, Győrfi Dani 7-es, Emilio 8-as. Pásztor Anna 9-es, Marsi Anikó 11-es terem, Horváth Tomi 12-es terem. És végül, de nem utolsó sorban Gelencsér Timi 10-es terem/ mondta és már el is tűnt.
-Gyerünk Timi szedd össze magad/ hunytam be egy pillanatra a szemem, majd elindultam a termek felé.
Minden táncteremből kiszűrődő nevetéseket hallottam, és egy terem volt ahol nem hallottam semmit. Volt rajta egy hatalmas 10-es, ez jelentette, hogy ez lesz az aterem ahova jönnöm kell. Majd vettem egy levegőt és nagy mosollyal benyitottam a táncterembe...

Berci szemszöge:

Végre, végre, végre! Ma van a nap, hogy megtudom ki lesz partnerem és folyamatosan azt mondogatom magamban, hogy kérlek Gelencsér Timi, Gelencsér Timi. Nagyon szeretnék a Timivel táncolni. Nagyon gyönyörű nő, élőben pedig tuti mégszebb, szóval titkon őt szeretném.

Mikor beléptem a stúdióba akkor már miden profi táncos ott volt. Hát igen... Ügyes vagy Berci, hozod a formádat, megint utolsónak érkeztél. Na mindegy is...
-Szia Bercikém/ ugrott a nyakamba Orsi, aki szintén profi táncosként lesz jelen a műsorban. Orsi egyébként a tánc tanárom. Nagyon sok versenyemre ő készített fel.
-Na szóval srácok/ szólt Szabi az egyik szervező.
-Nem sokára meg érkeznek a partnereitek. Addig mondom, hogy melyik terembe várjatok meg őket. Szóval. Berci, te a 10-es terembe menj légyszíves/ mondta és én már el is indultam. Mikor beléptem, egy teljesen átlagos táncterem fogadott, ez nem is volt izgalmas, én már azt vártam, hogy a partnerem mikor lép már be az ajtón. Idegtépő pár perc volt, amíg végre lépteket hallottam az ajtó előtt.
-Gelencsér Timi, Gelencsér Timi. Kérlek/ suttogtam, majd megmozdult a kilincs, és belépett az ajtón... GELENCSÉR TIMI.
-Ezt nem hiszem el/ tettem a szám elé a kezem. Timi nevetve lépett be a terembe de látszott, hogy még nagyon meg van illetődve.
-Úristen/ nevettem el magam. Nem hiszem el, hogy teljesült a kívánságom. Vajon mi teljesülne még?
-Szia! Hegyes Berci/ nyújtottam a kezem, amit el is fogadott. Puha tenyerét, az én nagy kezembe csúsztatta, szinte elveszett benne.
-Gelencsér Timi/ mondta mosolyogva.
-Számítottál rám? /kérdezte nagy mosollyal az arcán.
-Kívántam/ ismertem be mosolyogva
-Na figyelj. Szerintem kezdhetjük is. Tudnom kell, hogy honnan indulunk. Szóval lássuk mit tudsz/ csaptam össze a tenyerem.
-Tudok akrobatikázni.../ kezdte összekötni a haját.
-Én azt megnézem/ kacsintottam rá. Csinált egy gyönyörű kézen állást, és még forgott is vele egyet.
-Nagyon szuper/ tapsoltam meg.
-Áhh ez semmiség/ legyintett. Amúgy említettem már, hogy Timi mennyire gyönyörű?
-Viszont akkor vágjunk bele a közepébe. El kell kezdenünk a be mutatkozó táncot, ami nem bonyolult. Pár egyszerű Salsa lépés és egy emelés/ mondtam.
-Rendben. De mi lesz az első táncunk? /kérdezte izgatottan
-Tango/ jelentettem be ünnepélyesen.
-Ezazzz/ ugrott egyet, amin elnevettem magam.

Az első pár próbán az alap lépéseket nagyon jól megtanulta Timi, viszont a versenytáncos tartással meggyűlt a baja.
-Timi! Hátrébb tartsd a fejed, feljebb a karod és egyenesebb legyen a hátad/ zúdítottam rá az infókat.
-Rendben! Összerakom fejben/ ült le a földre. Láttam, hogy kicsit elszomorodott, mert ez a rész eléggé nehéznek bizonyult számára.
-Naaaa.. Ne legyél már ennyire szomorú/ karoltam át a vállát. Majd egy mosolyt eröltetett az arcára, ami nem nagyon volt őszinte.
-Na nemár/ álltam fel, majd őt is felhúztam a földről. Majd hirtelen ölbe kaptam és úgy kezdtem vele táncolni.
-Nee. Tegyél leee/ nevetett hangosan.
-Ezt szeretem én. Meg tudod csinálni. Ügyesek vagyunk. Vagyis vagy. Nagyon szuper vagy/ mosolyogtam rá, majd szorosan magamhoz öleltem, mintha az életem múlna rajta.
Akkor és abban a pillanatban éreztem, hogy egyszer ez a lány lesz az én mindenem...

_______________________
Na hát helló mindenki.
Mint már a profilon említettem, sajnos nem tudtam visszalépni a régi profilomba ahol a két dorvidos sztori volt, ezért csináltam egy újat. De a már ígért berellás sztori első rész itt is van. Nemsokára jelentkezem.
Helcsooo🥰

,,𝑀𝑖 𝑘𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑎 𝑡𝑎́𝑛𝑐𝑝𝑎𝑟𝑘𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛..."/ 𝑏𝑒𝑟𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑓𝑓.Where stories live. Discover now