Elif'in Ağzından
Caner bir garip davranıyor. Bir iyi bir kötü. Dengesiz midir nedir? Herneyse.
E: Caner artık beni evime bırak.
C: Tamam.
Beni kucakladı ve arabanın ön koltuğuna fırlattı resmen.
E: Yavaş be öküz.
C: Hem seni hastaneye götüreyim, ilaçlarını alayım, evime getirip kremlerini süreyim. Karşılığı bu mu Elif? Ayıp ediyorsun.
Birşey diyemedim. Koltuğa sindim. Haklıydı çünkü. Ayıp etmiştim.
E: Özür dilerim.
Birşey demedi. Benim de uykum gelmişti zaten.
C: Eliiiif!! Eliiif! Ne ağır uykun var ya! Bu nasıl bir horultudur! Domuz yavrusu mübarek!
E: Ne var ne ne? Ayrıca ben horlamam. Hiii! Sen bana domuz mu dedin? Sensin domuz! Kaka beyin seni!!!
C: Sus bi ya. Bu nasıl bir çene?
E: Ses qes.
Beni kucakladı ve anahtarı sordu.
E: Caner ben genellikle annem evde olduğundan anahtarı almam. Bu yüzden sen şimdi git ben kapıya tutunurum anneme de çaktırmam.
Peki dedi ve gitti. Bende kapıyı çaldım. Ama açan yok. Bidaha çaldım. Yine yok. En az 10 kere çaldım. Of anne! Telefonumu çıkardım. 12 cevapsız arama- Annem
1 mesaj- Annem
Mesajlara girdim.
Gönderen: AnnemKızım anneannen fenalaşmış acil İngiltere'ye gidiyoruz. Seni aradım ama ulaşamadım. Uygar'ı da götürüyorum çünkü seninle kalmak istemedi. Seni çok öpüyorum. Buzdolabında mantı var. Bu arada arama uçaktayız.
Oof! Sokakta kaldım. Hem de buzdolabında mantı var. Napıcam ben şimdi? Etrafta tanıdık da yok. Otele gidiyim bari. Kapının önünden kalktım ve yürümeye başladım. Korna sesi gelmesiyle arkama döndüm. Caner gelmişti. Neden geldi ki?
C: Sen her korna çalana bakıyor musun? Dedi gülerek.
E: Ne alakası var ki? Neden geldin onu söyle.
C: Ceketin arabada kalmış. Onu getiriyordum. Sen nereye gidiyorsun bu ayakla?
E: Otele. Anneannem fenalaştığı için annem İngiltere'ye gitmiş.
C: Yok öyle bi dünya. Bana geliyorsun.
E: Hayır olmaz.
C: Olur olur. Hadi bin arabaya.
E: Binmeyeceğim!
C: Öyle mi küçük hanım?
E: Öyle.
Beni kucakladı.
C: Sen binmezsen ben bindiririm.
"Bıraksana be!" Diyerek poposuna vurdum. O da benim popoma vurdu. Arabaya bindirdi ve kapımı kitledi. Öküz!
Eve geldik ve ben koltuğa oturdum.
E: Caner ben acıktım.
C: Tamam pizza söyleyelim.
Pizzayı sipariş etti ve tekrar yanıma oturdu.
C: İngiliz misin?
E: Evet.
C: Türçeyi çok güzel konuşuyorsun.
E: Teşekkür ederim. Caner! Bak aklıma ne geldi! Gel birbirimizi tanıyalım. Sorular soralım yani.
C: Sen kendini tanıt bende tanıtayım.
E: 1997 Mart 15. En sevdiğim renk mavi. En sevdiğim yiyecek iskender. Tuttuğum takım Beşiktaş. (Kendimi tanıtıyorum şuan agaabdbhaahjsn bu arada söylemedim galiba Caner benim okuldan sevdiğim çocuk dmnshajajxa) En sevdiğim müzik gruları the vamps 5sos model ve kolpa. Ama en sevdiğim şarkıcılar JB ve Rihanna. Bu arada 5 yaşındayken babam trafik kazasında öldü. Annem ve kardeşimle yaşıyorum.
Telefonumdan resimlerini gösterdim.
E: Bu Uygar bu da annem Elizabeth.
Hafif gözlerim doluydu. Babamı ne zaman hatırlasam olurdu. Gözyaşlarımın akmaması için gözlerimi kapatmıyordum. Caner bunu farkedince beni çekti ve sarıldı. Biraz şaşırmıştım. Tanrım! Kokusu büyüleyiciydi.
C: Şşş. Sakinleş prenses.
Gerçekten de sakinleşmiştim. Normalde sakinleşmem baya uzun sürerdi.
E: T-teşekkür ederim.
O sırada pizzalar geldi. Onları bir güzel miğdeye indirdikten sonra Caner "Ben kendimi tanıtıcam." Dedi. Kafa salladım.
C: 1997 Ekim 5. En sevdiğim renk mavi seninki gibi. En sevdiğim yiyecek pizza. Tuttuğum takım Fenerbahçe. En sevdiğim müzik grubu Kolpa. En sevdiğim sanatçı Yıldız Tilbe. (Caneri tanıtıyorum yani gerçek olanı dkkdksj kendisi tam bir kekodur kdkdjsk) Annemle babam ayrı. 1 abim 1 ablam var. Onlar Antalya'da yaşıyor. (Bu arada bunlar İzmir'de yaşıyor)
E: Caner benim uykum geldi.
C: Yukarıda 4 oda var biri annem biri abim diğeri de ablam için bir de benim odam var tabii. Yalnız diğer 3 odanın anahtarları annemde. Özel eşyaları olduğu için kilitleyip yanlarına alıyorlar.
E: Tamam ben senin odanda yatarım sende koltukta.
C: Niyeymiş o? Oda benim değil mi kardeşim. Koltukta yatamam ben.
E: Bende yatamam. Sırtım tutuluyor.
C: Mecbur aynı odada kalacağız.
E: Hayır canım sen yerde yatacaksın.
Caner beni kucaklayıp yukarı çıkardı. Bende o sırada tepiniyordum.
Caner'in ağzından
Bu kız hakkında fikrimi değiştiriyorum. İ-nat-çı!!! Deli manyak! 2 saattir tepiniyor. Güç bela odaya çıktık. Yatağa yatırıp kapıyı kitledim. Sonra dolabımdan bir t-shirt verdim. Hemen lavaboya gidip giyindi. Tshirt dizinden 10 karış yukarıdaydı. Bacakları çok seksiydi. Tanrım! Ne diyorum ben? Yanıma geldi ve uzandı. Sonra diğer tarafa döndü. Ben hala bacaklarına bakıyordum.
E: Bacaklarıma bakmayı kes.
C: N-ne? Ba-bakmıyorum ki z-zaten.
E: O zaman neden kekeliyorsun?
C: Elif! Sen kendini seksi mi zannediyorsun? Sus da uyu artık.
İyi sallıyorum he. Çünkü çok seksiydi. İncecik belinden tutup kendime çektim. Titremeye başladı. Üzerimize örtüyü çektikten sonra başımı boynuna gömdüm. Kaskatı kesildiği için birşey diyemiyordu. Kokusu muhteşemdi. Resmen baş döndürücüydü. O an anladım ben bu koku olmadan yaşayamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Dek
Roman d'amourKızın nakil olmasıyla tanışan 2 genç. Birbirlerinden hoşlanmıyorlar gibi. Peki ya nefret aşka dönüşürse?