Tady budou velmi důležité věci, které byste měli vědět, ještě než budete shiftovat.
PROCES SHIFTOVÁNÍ
Vše záleží na vás, na vaší mysli a na soustředěnosti.
Shiftování, neboli výměna realit, byla prokázaná studiemi a je možná, můžete se o tom přesvědčit na internetu. :)
Shiftovat je bezpečné! Nepřivoláváte žádné zlo, je to věda, ne magie! Nemusíte se ničeho bát, je to naprosto bez problémů.
Shiftování potřebuje čas. Jsou vyjímky, ale ve většině případů trvá několik týdnů až měsíců, než se to povede, záleží na člověku, prostředí, ve kterém se pohybuje a psychickém rozpoložení.
Je potřeba se soustředit, mějte jistotu, že nebudete během shiftování rušeni, proto se doporučuje shiftovat před spaním - nikdo vás nebude rušit a lépe usnete.
Pro shiftování je potřeba být v dobré náladě - když budete ve stresu nebo negativně naladěni, máte menší šanci se shiftnout, protože se nebudete moct řádně soustředit. To tak trochu souvisí s předchozím bodem. :) Když jde o shiftování, nesmíte být v žádném ohledu negativní, protože by to snižovalo vaše vibrace. Pozitivní myšlenky vytváří pozitivní emoce a ty umožňují dělat pozitivní věci. A naopak.
Jak jsem řekla, je to otázka vás a vaší mysli, je tedy dobré, když si umíte představit v hlavě to, co chcete (představa je dost široký pojem, anglicky se to řekne visualize). Jsou i metody bez potřeby řádných vizuálů, ale doporučuji si představovat.
Pro shiftování je potřeba mít vibrace na určité úrovni, o nich se pobavíme v dalších částech.
Můžete se shiftnout, i když jste na lehkých pochybách, ale jakmile budete přesvědčeni, že nic takového neexistuje, logicky vám to nepůjde.
Mějte přímo rozmyšleno, co od DR chcete, co tam chcete zažít a tak. To můžete provést pomocí scriptu, ale o tom se budeme bavit v dalších částech. :)
Shiftování vás fyzicky i psychicky vyčerpá. Nedoporučje se to zkoušet denně, protože budete akorát vyčerpaní a snížíte si vibrace. :)
A taky! Nebuďte na shiftování tolik "závislí". Nepřemýšlejte nad tím a hledejte rozptýlení - funguje škola, procházka s rodinou, nebo činnost, která vás dostatečně zaměstná. Jakmile se ale hodláte jít shiftovat, opravdu se pečlivě a klidně připravujte a rozmýšlejte nad tím, pusťte si hudbu, která vám připomíná DR, představujte si scénky, atd.♡
V DR
V DR nemůžete uvíznout, protože VY jste v kontrole, VY jste hlavní postava :)
Lidé ve vaší vysněné realitě jsou OPRAVDOVÍ, proto je nemůžete bít, využívat je, ani je zabíjet. Jsou to lidi z masa a kostí, jako vy, jen jsou v jiné realitě. Tohle není sen, ale skutečnost. Jste jen návštěvníkem DR, takže by to bylo jako byste u vašeho kamaráda doma rozbili vázu nebo jim zabili psa, a DR je domov toho kamaráda, když to k něčemu přirovnám. :)
KLON
Když se přesunete, jste zároveň pořád v CR, říká se tomu klon.
Váš klon se nebude chovat jako robot nebo tak, bude se chovat jako vy. Když se shiftnete, část vědomí tu zůstává, a ta vás kontroluje a chová se jako vy. (Je to nejčastější popis klonu, který jsem našla)
Když shiftujete v noci a někdo vás ráno bude chtít vzbudit, vzbudí se klon, ne vy. Vy budete pořád v DR, dokud se nerozhodnete jinak.
Váš klon může dělat věci, které chcete, aby dělal, třeba cvičit, jíst zdravě a tak. Ale prosím, hlavně ať váš klon za vás nedělá něco nelegálního nebo špatného! Mohli byste na to po návratu doplatit. :)
**
Snad jsem na nic nezapomněla. :DD Už se vrhneme na věci, které budeme odteď rozebírat podrobněji. :))
Máte ohledně tohoto nějakou otázku?
ČTEŠ
shifting realities | cz
Non-FictionPříručka pro začátečníky. Vy kdo znáte TikTok, možná znáte také trend, který se na něm rozmohl v roce 2020, výměnu realit. Je to ovšem daleko více než trend - je to fyzika a jakási magie v jednom... cestovat do jiných příběhů a životů. Kdo by ne...