Pozitivita. Co si pod tím pojmem představíme? Ještě než se pustíme do této kapitoly, řekněte si, co prvního se vám vybaví, když se to slovo řekne.
Víte, myslím, že každý to vnímá trochu jinak. Na něčem se ale shodneme - je to něco šťastného, radostného. Je to opak negativity, a o to tady jde.
Pro to, abychom byli pozitivně naladěni, musíme mít vysoké vibrace (a naopak, pro vysoké vibrace zase být pozitivně naladěni, je to symbióza, jde to ruku v ruce).
Já pozitivitu vnímám například jako šťastné myšlenky. Ve všem zkouším prvně hledat to dobré. Často to nejde, ale daří se mi to. Můj táta i mamka jsou vůči všemu negativní, na všem prvně hledají to špatné, což je taky někdy dobré (počítat s nejhorší variantou, a pokud vyjde jinak, bude to jen lepší), ale poté už jsme automaticky naladěni na špatnou vlnu a to snižuje naše vibrace a zároveň i dobrý pocit.
Buďte vděční za to, co máte.
Hodně lidí trápí vztek, smutek, zárlivost, protože něco nemají, protože vypadají jinak než by chtěli, a tak. Zkuste být vděčný, že máte střechu nad hlavou, že máte mobil, jídlo, školu. To vše hodně lidí třeba nemá a vám se poštěstilo, využijte toho a nehoňte se bezhlavě za něčím, co nelze mít, třeba jako je vysněný vzhled ve tváři, nebo já nevim, abyste k narozkám dostali unicorna. Jsou to všechno hezké představy, ale primárně se soustřeďte na věci, kterých můžete dosáhnout.
Než budete shiftovat do reality, kde máte vše, co si umanete, buďte rádi, že máte co máte. :)
Takovým projevem je třeba selflove. Ano, bude to znít ohraně, ale který člověk je odjakživa spokojený se svým tělem? Podle mě každý vidí na svém těle chyby a já je taky vidím, dokonce nejen na sobě, i ostatní mají něco, co třeba bije do očí. Ale místo toho se zkouším zaměřit na ty nádherné části.
Schválně si stoupněte před zrcadlo a zkuste vyjmenovat věci, které se vám na vašem těle líbí. Vyjmenujte vlastnosti, které si myslíte, že jsou dobré - pozitivní.
To, co nyní o sobě říkáte, se nazývá afirmace. Jsou to věty jako každé jiné, ovšem záleží na jejich obsahu:
1) Negativní
- To jsou ty, které stahují vaše vibrace ke dnu. Pokud jste přesvědčení, že jste hnusní, a každý den vzdycháte: ,,ach jo, jsem obluda" nebo ,,dneska mi to nesluší", oslovujete vesmír, a ten si řekne: ,,tak jo, je hnusná/ý, tak je hnusná/ý." A fakt budete oškliví. Říkám to opravdu stručně, je to samozřejmě složitější. :D2) Pozitivní
- Když si ale naopak řeknete ,,tyjo, dneska mi to sekne" nebo ,,wow, nemám kruhy pod očima" tak vesmír přesvědčujete o tom, že jste vlastně krásní, a on vám to splní.Je to proces na delší dobu a vyžaduje motivaci. Nazývá se to Manifestace nebo taky Zákon přitažlivosti - to jsou dvě sice rozdílný věci, ale nerada bych je rozebírala teď, kdyžtak později, ještě nás toho HODNĚ čeká. A taky se v tom zatím nechci rýpat, protože to není téma, o kterém bych toho věděla zrovna hromadu.
Šiřte pozitivitu.
Věnujte dnes někomu úsměv. Jděte ven se psem a někomu třeba řekněte, že mu to sluší (samozřejmě aby to nevyznělo příliš divně :DD) nebo já nevím. Uvařte oběd, pomozte rodičům, a tak. Vemte si, že žijeme jen jednou a že život nestojí za nic, když budeme věcně ke všemu negativní.
!! Pokud máte problém s některými body předchozí kapitoly (toxic rodina, mobil...), tohle možná pomůže. :)⬇️
Pokud máte toxické blízké (rodinu, kamarády, whatever)
- Já mám to štěstí, že mám střídavou péči. V jedné z domácností jsou toxičtí a tak je těžké zůstat pozitivní, protože není tolik věcí, které tam jsou radostné. Tam se soustředím spíše na školu. A pak jsem u druhých, kde se cítím lépe, a to je čas, kdy zkouším shiftovat.
Někdo takovou možnost ale nemá, tak mě napadlo dát typy, jak i tak udržet vibrace na vysokých frekvencích:
- Vyhýbejte se jim (pro někoho možná nemožný úkol)
- Unikněte do světa vaší fantazie, oprostťe se od reality a chvíli jí unikněte. Tiktok, wattpad, cokoliv, co vám pomůže chvíli zapomenout.
(Pokud vám jako mně zabavují mobil, jsou tu knihy, psaní, kreslení... chápu, není toho tolik, ale něco se vždy najde. :) musí!) - únik doporučiji těsně před přípravou na shiftování, aby se vám znovu nepřipomněli, a mějte jistotu, že už nebudete rušeni!
- A do třetice? Neztrácejte hlavu, nejste jediní, kdo si tímhle problémem prochází! Stay safe, bude líp♡
Toto jsou tedy mé metody. Pokud i tak nejde uniknout, můžete mi kdykoliv napsat a pokecáme, nejsem žádný odborník nebo psycholog, ale dost možná bude o čem povídat... :DD
ČTEŠ
shifting realities | cz
Non-FictionPříručka pro začátečníky. Vy kdo znáte TikTok, možná znáte také trend, který se na něm rozmohl v roce 2020, výměnu realit. Je to ovšem daleko více než trend - je to fyzika a jakási magie v jednom... cestovat do jiných příběhů a životů. Kdo by ne...