Nisa seslendi. "Cemoo ne yapıyorsun orda gelsene" kendi kendime "senin için ağlıyorum, senin aşkın için ağlıyorum.." dedim. "Geldimmm Nis"
Yanlarına gittiğimde Barış Nisa'ya bişeyler anlatıyordu. Nisa ise gülerek onu dinliyordu. Gözyaşlarımı yeni silmişken.. Bir damla gözyaşı düştü gözümden.. Hızlıca sildim.. Yanlarına gittim.. Nisa anlamış gibi bakıyordu. Bense ondan gözlerimi kaçırıyordum..
Nisa Barış' ın yanından kalktı.. Yanıma oturdu. "Neyin var" Elimi tuttu.. Elimi elinden ayırmak çok zordu.. Elimi çektim. Ve hüngür hüngür ağlamaya başladım. Nisa sarılmaya çalıştı.. Nazikçe ittim.. "Hava almam gerek" dedim. Hızlıca orayı terk ettim..
Nisa peşimden gelmek istedi. Ama Barış..
Barışa sarıldı.. Onları izliyordum.. Kapının arkasından..
Sonra dayanamadım. İçeri girdim. "Nis ben gidiyorum" Nisa şaşırmıştı.. "Nereye Cemoo?" Cevap vermedim.. Gittim..
Nisa geldi bağırarak "Cemoo?" Baktım yanında Barış yoktu.. Tam zamanı..
Ben önde Nis arkadaydı.. Aniden sarıldım.. "Nis ben seni çok seviyorum" Nisa donakalmıştııı. Sarılmasını beklerken.. Beni itti.. Gözleri yaşla dolmuştu..
"Cemoo sen ne diyorsun?" Tekrar ettim.. "Seni sevdiği-" Nisa konuşmama izin vermedi..
Eliyle işaret ederek "Git burdan çabuk gitt!!" Öylece durdum.. Barış Nisa nın arkasında durmuş bizi izliyordu.. Yüzünde şeytanca bir gülümseyiş vardı.. Nisa' ya son sözüm şu oldu;
Barış a bakarak.. "Ben seni öyle çok seviyorum ki.. Senin başkalarıyla mutlu olmana izin verecek kadar.. Dikkat et!" Nisanın yüzüne baktım "O benim gibi değil"
Gözümden son gözyaşım aktı.. Ama bu sefer bu gözyaşımı Nisa da görmüştü..
Yavaş yavaş adım attım.. Barış' ın Nisa ya yaklaştığını gördüm.. Onu teselli ediyor gibiydi.. Sevinçlee..
Arkamı döndüm.. Adımlarım hızlandıı..
Burdan gitmek istedim... Hemdee hemen..
💔💔
Bilet alamadım.. Bu yüzden İzmir' de yaşayan bir arkadaşımın yanında kaldım.. Zeynep.. Çok iyi kız.. Dert ortağım, sırdaşımm.. Her şeyim..
Beni dinleyen tek kişi o..
💔💔
Bugün arkadaşım bir partiye çağrıldıı.. Sevgilisinin doğum günüymüş.. Bana ısrar etti "Cemoo sende gell kafan dağılır hemmm" Ben istemedimm.. "Hayır sen git" Beni ikna etti bende "peki" dedim..
Ama kafamı kurcalayan birşey vardıı.. Zeynep in sevgilisi yok kii!
Sordum.. "Senin sevgilin yoktu?" Ben kuşkulu bakıyordumm.. "Cemo var işte kurcalamaa." Kesin birşeyler var bu iştee
💔💔
Aslında Zeynep sevgilisi ile yaklaşık bir ay kadar görüşmemiş. Hatta konuşmamış. Sadece mesajj.
Yani doğum gününe çağırmamış onu. Doğum gününü eskiden biliyormuş ve her sene güzel bir partiyle kutlarmış.
İyice merak ettim.
"Ah Nisam ne yapıyor acaba??" 🥺🥺
Dewam canlarııımmm 💙💙