Nisadan;
Duygusuz gibi görünüyorum dimi ordan? Ama duygusuz falan değilim "Aşığım sadece aşık" Cemal'e son yaptıklarımdan sonra.. Cemalin beni sevmesini nasıl bekleyebilirim?
Evet ben Cemoya aşığım. Hemdee çook.. Kıskandım. Çok kıskandım. Zeynep' i bu yüzden kaçırdım.. Ona bişey yapıcağımdan da değil. Konuşmak için.
Cemali de pişman etmek için o fotoğrafı yolladım. Aradan kaç gün geçti.. Hâlâ ağlıyorum..
Bizim Barış' la aramızda hiçbir şey yok. Olmadı.. Olmıycak.. O fotoğraflar ben sarhoşken çekilmiş..
Barış beni seviyor ama ben ondan nefret ediyorum.
Sevgili değildik.. Cemal o gün telefonda sordu ya.. "Siz nesiniz" diye. "Sevgiliyiz" dedim. Kıskansın diye. Olaylar nasıl da büyüdü.
Ya Cemal "Seni seviyorum" dediğinde.. Gelmedi mi içimdenn.. "Bende seni.." demek.. Ama yapamadım.
Hüngür hüngür ağladım sadece.. Hep ağladım.. Kendimden soğuttum hep.. Neler yaşadığımı bilmedi..
Şimdi neyapabilirim? Zeynep elimde, bıraksam Cemo ya koşar..
Cemo'ya anlatsam her şeyi.. İnanmazki.. Hem zaten gidicek İstanbul'a.
Ben en iyisi ağlamaya devam edeyim..
O gün bana dedin ya "Seni öyle çok seviyorum ki başkasıyla olmana bile izin veriyorum" O ne ki Cemo? "Ben seni öyle çok seviyorum ki sana seni seviyorum demek yerine, her gün saatlerce senin için ağlıyorum. Bide yetmezmiş gibi kendimden nefret ettiriyorum."
"Ben nasıl biriyim böyle?"
"SENİ ÇOK SEVİYORUM"
😌😌
#NeOlursaOlsunCemNis